Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Pikainen omanapa: vain yksi viidestä munasolusta oli hedelmöittynyt. Nyt on aika tyhjä olo, pistetään kaikki toiveet siihen että se yksi lähtee jakautumaan ja selviää pitkästä viljelystä... Tai sitten alkaa koko homma alusta. :sad001
 
Villisilmä voi harmi! Tiedän tuon tunteen, meilläkin kahdesta ivf hoidosta selvisi vain yksi munis alkioksi asti per hoito. Vaikka yksi on hurjasti enemmän kuin nolla! Mutta tiedän että tuntuu pahalta.. toivotaan että tämä on oikein sinnikäs yksilö, yksihän siis riittää:)

Pene meillä kanssa aikoinaan oli tuomio suoraan ivf ja muistan kun sitä itkin. Kun ajatukseen tottuu niin ei se olekaan niin kamalaa. Ja toisaslta ei tuhlaannu aikaa kevyemmisdä hoidoissa kos mahdollisuudet ei oo niin hyvät niillä onnistua!

On. Täällä rv 6+6 ja alkaa maanantain varhaisultra jännittämään:nailbiting: mitä jos siellä ei olekaan ketään:oops: alavatsa juilii menkkamaisesti, tissit aristaa välillä ja jos kuulostelen tarkasti niin ehkä pientä etomista. Ja väsyttää mut mies sano et mua väsyttää ainao_O
 
Bambi, mullakin juilii välillä menkkamaisesti, mutta keskenmenoista muistan että se on ollu enemmän selkeesti supistusmaista kipua ja juiliminen on ihan normaalia :) mitään vuotoja tai mitään jos ei oo ollu niin sillon on aina toivoo!

Mulla vaivaa väsymys, ei onneks ihan kauheen lamauttava vielä. Mä tarkistelen hirveesti kaikkia kehon muutoksia, se on näköjään vaikein asia mulle tässä :hilarious: Neuvola on nyt varattu, se on 8.3. (oletettavasti 6+5 sillon, menkoista laskettuna kuitenki 7+5). Ultraan odotan aikaa, laittoivat sen neuvolasta kun en tiedä näitä viikkoja ja voi heittää noinki paljolla, jopa enemmän.

Deb, rv4+6 (luultavasti, menkoista laskettuna 5+6)
 
Tää nyt on varmasti jo moneen kertaan käyty läpi mut millä dpolla plussasitte?

Tässä kierrossa ultrassa oli paremmin kasvanu folli ja pitäis malttaa testauksen kanssa mahdollisimman pitkään. Viikon päästä pitäis alkaa menkat. Nyt tänään dpo 7 ja olo jotenkin erilainen. Röyhtäyttää ja valkkaria välillä holahtaa jos esim aivastaa. Nenä tukossa jatkuvasti.

Ja sit toinen kysymys. Onko joku käynyt kalevalaisella jäsenkorjaajalla raskaustoiveisiin liittyen?

Sen mitä Googlesta löysin niin yllättävän moni oli saanu siitä apua. Ite oon nyt kerran tässä kierrossa käynyt ja vielä toisen kerran pääsen ens viikolla kun tuttu sitä tekee. Mulla ongelmaan SI-nivelen kanssa ja vasen jalka siis 1 cm pitempi kuin oikea.
 
Mä plussasin edellisen raskauden (km) dpo15, tästä en tiedä nyt kun en tikuttanu ovista ja plussa ei tullu kuitenkaan ihan heti menkkojen oletetun alkamispäivän (kp28) jälkeen, vaan odottelin sit jonkun aikaa, ennen ku plussasin kp32.
 
Mirellan hyvin heikosti vain hyvässä valossa erottuva haamu juuri ja juuri ehkä testiajan sisällä dpo 14. Seuraavana päivänä näkyi jo hyvin hento viiva, testi oli kyllä eri merkkinen (mutta sama herkkyys 25). Eli koita jaksaa tai älä ainakaan heti lannistu jos et malta odottaa testaamisen kanssa:)
 
Mirellan, minä kävin jäsenkorjaajalla silloin ennen meidän tutkimuksia, kun ajattelin että vika on minussa. Vaikea sanoa oliko mitään vaikutusta, kun suurin syy meidän lapsettomuuteen on kuitenkin miehessä. Sillä käynnillä kovasti jutteli kyllä se jäsenkorjaaja että hänellä käyntien jälkeen oli monet saaneet pitkäänkin lapsettomuuteen apua, suosittelen siis kyllä kokeilemaan :) Ihan sitäkin kautta varmasti auttaa, että parantaa lantion verenkiertoa, jos ei muuta.
 
Mirellan, mä sain aika heikon haamun dpo 12 ja seuraavana päivänä oli jo selkee plussa.

Pene, hyvä että pääsette suoraan tositoimiin. Tsemppiä ekan hoidon odotteluun!

Villisilmä, oliko teillä ihan maljahedelmöitys? Tosi ikävää kuulla että saalis jäi laihaksi mutta pidän silti peukkuja että se yksi alkio olisi tarpeeksi.
 
Mirellan, minulla ekasta tärpistä haalea plussa dpo 11, tokasta dpo 12 (en testannut aiemmin) ja kolmannesta dpo 11 jo suht selkeä viiva. Mutta en tiedä, miten näihin kannattaa antaa painoarvoa, kun varhaisessa vaiheessa kaikki menneet kesken. Plus muutenkin tosi yksilöllistä. :) Jotkut täälläkin sivustolla on saaneet plussan jo dpo 8.

Täällä odotellaan vuodon loppumista, enää lähinnä tuhruttelua on. Lääkäriaika saatiin varattua vasta 15.3. Ajattelin vielä kysellä perään, että voisiko ekoja labrakokeita ottaa etukäteen niin, että olisivat valmiit käyntipäivänä. Saisi vähän tätä asiaa edistymään...
 
Gadian, icsi eli mikroinjektio tehtiin kaikille. En hoksannut kysyä, moniko niistä punktioissa saaduista munasoluista oli ollut kypsiä, kun järkytyin niin siitä että niitä hedelmöittyneitä oli vaan yksi ainoa. Kiitos, peukkuja tarvitaan, huomenna saadaan tietää onko meidän ainokainen vielä hengissä vai jo roskiksen pohjalla.. :bag:
 
Villisilmä, mä pidän peukut ja varpaat pystyssä, että tää yksilö ois se joka taistelis tiensä sun syliin 9kk päästä :) :Heartred
 
Mirellan: Mä kävin jäsenkorjaajalla ihan ja vaan tuon selän kivun takia. Puhuttiin myös lapsettomuudesta ja siitä auttaako hoito siihen. Mun jäsenkorjaaja oli sitä mieltä että moni on saanut apua sitä kautta.

Mun pitkä krooninen selkäkipu haihtui kun tuhka tuuleen sen hoidon myötä. Ei toki ihan kokonaan, mutta 80% kivusta häippäsi. En tiedä mitä se teki mulle, mutta mulle oli apua ainakin kivun kanssa.

Kuona-aineet ja aineenvaihdunta lähti liikkeelle kyllä. Janotti ja hikoilutti monta päivää sen jälkeen.

Kannattaa ehdottomasti kokeilla. Kävin siellä viikko sitten perjantaina. Nyt menkat päivän myöhässä, mutta testit negaa. Ivf:ää ajatellen menen vielä ennen kun hoidot alkaa niin on sitten aineenvaihdunta ainakin kunnossa ja tukkeumat pois :)
 
Villisilmä toivottavasti tämä yksikin riittää. :happy:

Bambi mitkäs fiilikset huomisesta ultrasta? Omalla kohalla oon aika varma että kesken on taas menny..
 
Kiitos peukuista, ne pitää omaakin toivoa edes vähän yllä :Heartblue Herukka, siirto tiistaina tai keskiviikkona, soittavat kuulemma sieltä tiistai-aamuna kumpana päivänä pitää tulla. Soittelen silti huomenna sille biologille, että tarviiko tuota siirtoon soittoa edes odottaa :bag: Vähän on sellanen pessimisti ei pety -fiilis, mutta silti kokoajan mielessä pyörii että voi kunpa kunpa se selviäis siirtoon asti! :nailbiting:
 
Hattivatti ei! Mistä sulle nyt tuollainen tunne on tullut? Ei kai ole vuotoa? Miten kävi, tänäänhän sä kävit? Paljon tsemppiä täältä lähetän vaikka ultra on varmasti jo tehty:Heartred

Villisilmä ihanaa! Olkoon tämä se teidän ainut ja oikea:)

On. Varhaisultra takana, kyllä jännitti! Kaikki hyvin, syke löytyi ja alkio vastasi rv 6+5 vaikka on oikeesti 7+2 mutta lääkäri arveli et on vaan vähän myöhemmin kiinnittynyt ja piti ihan normaalina. Nyt taas on hetkeksi huojentunut olo vaikka eihän tässä nyt ihan kuivilla vielä olla. Mutta tästä on hyvä jatkaa. Oon ihan varma että teistä kaikki sen oman plussansa saa, mäkin oon elänyt sitä epätoivoa mutta koskaan ei saa menettää toivoa kokonaan:Heartred
 
Bambi ihanaa kun sait hyviä ultrakuulumisia! :Heartred olin tosiaan aika varma että kesken on taas menny, oireet vähenty huomattavasti. Mutta ultrassa iloinen yllätys ja siellä sydän sykki! Mulla kans olis pitäny olla 6+4, mutta vastas 6+1/3. Mullekkin lääkäri sano että tässä vaiheessa on normaalia muutaman päivän heitto, eikä nyt voinut varmaksi sanoa on kuulemma vaikeeta mitata. Tää on nyt pisin raskaus tähän mennessä, aikasemmat oli menny kesken viimeistään 5+6. Uskaltaiskos jo tonne jatkoketjuun..
 
Takaisin
Top