Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Hattivatti, pakko myöntää, että olin itsekkin hysteerinen kaikista oireista ja niiden puuttumisista :D Täällä tosiaan menossa nyt rv 37 eli käytännössä synnytys voi käynnistyä hetkenä minä hyvänsä :) aika on menny jotenki ihan tosi nopeesti.
 
Hattivatti oliko sullakin ens ma ar-ultra? Mulla ei oo juuri mitään oireita ja joka toinen sekunti oon siitä huolissaan.. varmaan ihan normaalia:) mulla tänään rv 6+3
 
Alina voitko sanoa että alkuraskaudessa aika olis menny nopeesti :p kassin saa siis jo pakata, tsemppiä synnytykseen kun sen aika koittaa!

Bambi juu maanantaina, onneks heti aamusta! Eikai oireiden puuttuminen niin huolestuttavaa ole kun niiden katoaminen. Ole onnellinen jos kuulut niihin kellä ei pahoinvointia tule. Mulla lähinnä iltapäivästä alkaa, nyt jäi lämmin ruoka väliin ekaa kertaa töitten jälkeen, olo on kyllä hirvee!

Dep kuuluko sullekkin varhaisultra? Jos ei meinaatko mennä?
 
Hattivatti, ei kuulu automaattisesti, mutta saan sen luultavasti, kun oon ihan pihalla siitä kuinka pitkällä tää on. Pitääkin varmaan mennä juuri tästä syystä, että saa tietoon.
 
Anteeksi omanapa... Tänään virallinen testi päivä ja nega. Kuten jo tiesin, niin ei tämäkään kerta onnistunut. Näin pahalta ei oo vielä tässä 2,5vuoden aikana tuntunutkaan. Meidän alkioissa on varmaan joku vika, kun kolmesta siirretystä ei edes yhtään yritystä kiinnittyä. Tai sitten on vaan ihan järkyttävän huono tuuri :sad001
 
Hattivatti, valitettavasti alkuraskaus oli ainakin omalla kohdalla se kaikkein piinaavin hitaudessaan :hilarious: sitten kun se eka neuvolakäynti on takana, niin alkaa tulemaan hirveästi erilaisia etappeja, joita saavuttaa. Esim. eka seulaverikoe pitää käydä ottamassa viikolla 10 ja seuraavaksi jo eka ultra ja pian onkin jo toka neuvolakäynti ja yhtäkkiä onkin jo eka kolmannes takana päin. Keskiraskaudessa alkaa väsymys ja pahoinvointi yleensä vähentyä, niin jaksaa ja kannattaakin tehdä mahdollisimman paljon kaikkea kivaa. Ne viikot menikin ihan siivillä :) ja yhtäkkiä ollaankin jo kohta synnyttämässä :grin tsemppiä ultraan!
 
Bambi, mullakin oli/on ollu lähes oireetonta melkein koko ajan. :) Tissiarkuutta oli silloin tällöin, mutta sekin on välillä poistunut kokonaan (myös alkuraskaudessa). Tsemppiä varhaisultran odotteluun, toi on piinaavaa..! Mutta onneksi tiedätte jo, että tyyppi on ainakin kiinnittynyt oikeaan paikkaan, se on jo tosi hyvä alku. :)

Ronya,
voi ei, oon tosi pahoillani. :Heartred Toi on niin väärin!! Anteeksi, kun en muista, mutta oliko siis niin, että nyt tehdään jotain lisätestejä (kuten Bambinkin tapauksessa tehtiin) ja yritetään sitten mahdollisesti jotain eri kaavaa? En voi kuvitellakaan, miltä susta nyt tuntuu. Paljon voimia. :Heartred
 
Kiitos paljon kaikille :Heartred Tää foorumi on kyllä korvaamaton tuki!

Frozen, meillä on vielä yksi alkio pakkasessa. Se siirretään alkavaan kiertoon. Jos lopputulos on taas nega, niin varmaan sitten tarvitsee jotain lisätutkimuksia tehdä. Mutta nyt on pakko yrittää uskoa tuohon viimeiseen alkioon, vaikka vaikeaa se on tästä taas jatkaa.

Alina, tsemppiä loppu odotukseen!
 
Ronya:Heartred

Jännittelen kaikkien puolesta täällä, sekä plussanneiden että plussaa toivovien. Viikon päästä saa itse aikaisintaan testata, silloinkin on ajoissa kun menkat pitäis alkaa lauantaina 3.3. Joten jos yrittäis malttaa maaliskuulle malttaa sen testailun [emoji28]
 
Ronya, jaksamista :Heartred Toivotaan että se viimeinen alkio on sitkeä sissi ja tarttuu kovasti kiinni!

Meillä on huomenna punktio, jännittää :nailbiting: Olo vatsassa alkaa olla jo vähän tukala, mutta ei niin huono kuin mitä olisin kuvitellut. Eilen illalla pistin pregnylin ja tuo sen pistokohta on ollut vähän kipee. Huomenna sitte nähdään miten munafarmin käy! Kuulemma tehdään pitkä viljely, eli mahdollinen siirto sitten ensi ti tai ke :nailbiting:
 
Ronya, jaksamista :Heartred Toivotaan että se viimeinen alkio on sitkeä sissi ja tarttuu kovasti kiinni!

Meillä on huomenna punktio, jännittää :nailbiting: Olo vatsassa alkaa olla jo vähän tukala, mutta ei niin huono kuin mitä olisin kuvitellut. Eilen illalla pistin pregnylin ja tuo sen pistokohta on ollut vähän kipee. Huomenna sitte nähdään miten munafarmin käy! Kuulemma tehdään pitkä viljely, eli mahdollinen siirto sitten ensi ti tai ke :nailbiting:

Villisilmä: tuu sit kertomaan miten meni :) ihan hirveästi tsemppiä punktioon :Heartred
 
Herukka, tuolla ivf-ketjussa vähän jo kertoilinkin. Tosi hyvin meni punktio, sanoisinko että lähes kivuton, niin hyvin toimi kipulääkkeet ja puudutteet :) Lähinnä pientä paineen tunnetta ja jälkeenpäin tietysti oli pää sekaisin jonkin aikaa lääkkeistä johtuen :wacky: Viisi munasolua tosiaan saatiin. Folliultrissa oli näkynyt vasemmalla 3 follia ja oikealla 5 hyvänkokoista, ja punktiossa saatiin vasemmalta yksi ja oikealta neljä. Yksi vasemman puolen folleista oli kuulemma ollutkin kysta. Huomenna saa soitella että kuinka moni oli kypsiä munasoluja ja moniko hedelmöittyi :nailbiting: Nyt jälkikäteen on tosiaan maha aika kipee ja arka, selkeesti leffailta tässä sohvalla ja vois komentaa miestä tuomaan tähän kaiken mitä tarvii :grin
 
Paljon onnea plussanneille! Ihanaa :Heartred ja sympatiaa teille, jotka vielä mun kanssa kuumeilee.

On:Lääkäri soitti ja sanoi että koska Amh arvo oli niin matala niin hän suosittelee suoraan IVF:ää. Aika genetiikan polille tosiaan vasta toukokuun alussa, joten välikiertoja nyt ja sitten toukokuussa aletaan suunnitella hoitoja. Tuli vähän shokkina että suoraa IVF, mutta toisaalta helpottaakin, ettei tarvihe ehkä niin kauan plussaa odottaa, kunhan nyt hoidot vaan saataisiin alkuun. Nyt menossa kp 17,dpo 4.
 
Takaisin
Top