Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Deb haamuhan se sieltä kurkistaa! Nyt kovasti toivotaan viivalle vahvistumista:hello2

Tttii onnea hyvistä ultrakuulumisista:love7

On. Mulla tosiaan tänään se varhais-varhais-ultra. Kaikki näytti siltä kun pitää, kohdunsisäinen raskaus, alkion koko oli 1 mm, syke ei vielä näkynyt. Seuraava varsinainen varhaisraskauden ultra on 26.2. ja silloin pitää tietty näkyä syke! Oon niin onnellinen, vaikka toisaalta pelottaa vielä ihan kauheesti ettei tää ookaan totta. Mut nyt ei auta kun odottaa sitä varhaisultraa ja mennä päivä kerrallaan:) tänään rv 5+4, rintoja aristaa välillä, menkkatuntemuksia välillä, ei pahoinvointia.
 
Bambi, ihanaa! :Heartred Jo se, että kyseessä on kohdunsisäinen raskaus, on nyt teidän puolellanne; tietysti haluaa olla varovainen, mutta on paljon todennäköisempää, että teillä on n. 8 kk:n päästä vauva kuin että teillä ei ole. (Tolla tavalla mä yritin ajatella plussatestistä lähtien.) Seuraavan ultran kuulumisia odotellessa. :Heartred Tule kirjottelemaan tonne jatkoketjuun, kun siltä tuntuu. :happy:

Tttii, mahtavaa! :Heartred Kun syke on näkynyt, km-riski on enää pieni. :) Tule sinäkin tonne jatkoketjuun taas, kun siltä tuntuu.

Deb, haamulle vahvistumista!! :)
 
No kai se on uskottava, tein pidemmällä pidätysajalla toisenlaisen testin :shy:

IMG_20180214_193834.jpg
 
Deb varovaiset onnittelut ja paljon tahmaista:) laitatahan seurantakuvia heti kun (jos) testaat lisää!

Frozen kiitos:) olen jo käynyt lukemassa tota jatkoketjua mutta uskallan ehkä kirjoitella vasta sen varhaisultran jälkeen. On vielä niin epävarma olo:oops: mulla ei oo juuri mitään oireita ja se huolettaa vaikka tiedän ettei kaikilla oo ja vois vaan olla ilonen siitä ettei oo ihan karmee olo mut en voi tälle huolelle mitään..
 
Bambi, mäkään en uskalla varmaan ennen viikkoo 12 varsinaisesti ilmottautua sinne jatkoketjuun... Ja joo, mulla on huomiselle ainaki yks testi vielä, mutta en ajatellu testailla kauheen montaa kertaa tässä, enkä tiiä meenkö varhaisultraan ellei tuu jotain vuotoja tms. Enkä varaa neuvolaa ennen ku vasta parin viikon päästä. Menkoista laskettuna nyt pitäis olla 4+3 jo :)
 
Tttii täällä elellään päivä kerrallaan. Välillä on tosi koviakin menkkajomoja ja alaselkä myös jomottelee, vuotoja ei ole. Tissit aristaa, iltaisin enemmän. pahoinvointi kanssa aaltoilee todella paljon, en ole oksentanut ja pystyy syömään ihan normaalisti. Lähinnä noi vatsa ja selkä kivut mietityttää, toissayönä heräsin siihen kun selkään sattu. Eilen vielä noi kivut oli suht kovia, tänään huomattavasti vähempi. Digi näytti tänään 3+, toivotaan parasta! Onnittelut hyvistä ulta kuulumisista! :Heartred

Bambi ihanaa kun sinäkin sait hyviä uutisia ultrasta! :Heartred mullakin varhaisultra tuolloin 26 päivä. Sillon pitäis olla viikkoja 6+5.

Dep selvästi näkyy viiva! Nyt vaan kovasti vahvistumista. Jospa me tällä kertaa saatais vauvat syliin asti, kun ei helmikuussa meillä onnistunut.
 
Hattivatti me mennään sitten aika samoissa, onpas hauskaa! Tänään 5+4 alkion siirron mukaan. Toivotaan että meillä molemmilla menee kaikki hyvin:)
 
Bambi, mä tosiaan toivon että sielläkin nyt tää olis se superyksilö joka tulis syliin asti!

Hattivatti_ jep, ollaan taas samaan aikaan raskaana! Toivottavasti tällä kertaa molemmat sais vaavin syliin asti terveenä ja hyvinvoivana :Heartred
 
Mulla tuli tippa linssiin kun tajusin että täällähän on jonkunlainen alkuvuoden plussa-aalto :Heartred toivottavasti kaikki pääsee mukaan tähän tänä vuonna, tyhjennetään tää ryhmä :Heartred
 
Herukka, noniin siellä sitten kunnon liikkeelle lähtö lääkkeiden kanssa :) toivottavasti tulisi paras mahdollinen saalis!

Bambi, ihana että jo nyt kaikki näytti hyvältä, siellä virallisessa varhaisultrassa varmasti myös kaikki hyvin ja syke näkyy :) tsemppiä odotteluun :Heartred

Frozen, en vaan jotenkin vielä ole uskaltanut ite kirjoitella sinne vaikka aktiivisesti sitä jatkoketjua lueskelen. Ehkä kohta puolin voisi sinnekkin jotain rustata :)

Deb, oiiii! Aivan mahtavaaa! Ja plussajuna vaan kasvaa :) :Heartred tarrasukkia iso laatikollinen! Vahvistumista viivalle. Joo kyllä myt kaikki loputkin tähän plussa aaltoon mukaan :) onhan meitä jo nyt alkuvuodesta ainakin 5, ihanaa!

Hattivatti, toivotaan että selkä oirekkin vaan kertoo hyvästä kasvusta :) minäkään en siis oo vielä kertaakaan oksentanut, mutta on kyllä lähellä ollut monta kertaa päivässä :X kiva että sullakin varhaisultraa varattu! Tsemppiä odotteluun.

Gadian, mitäs sulle kuuluu? Mikä vointi? Ootkos varaillu ultraa tai neuvolaa?

Omaa oloa tänä aamuna: OKSETTAA, :sad001 Ei saisi varmaan valittaa, mutta vähän inhottaa kun tää pahoinvointi on aamusta iltaan :sad001 hetkellisesti vähän parempi olo, ja sitten taas meinaa lentää.
 
tttii, aika samat fiilikset täällä eli oksettaa melkei kokoajan. Käyn yökkimäs pitkin päivää mutta mitää ei meinaa saada ulos asti ku ei saa hirveästi syötyäkää. Saikulla on ollu pakko olla. Ens viikolle olin varannu varhaisultran ja neuvola on varattu ens kuun alkuun. Hiihtoloma olis välis mutta saa nähdä päästäänkö lähtemään reissuun ku vointi on näin huono.
 
Tttii, mä odottelen innoissani täällä oksennusfobiaisena tota pahoinvointia :dead:

Mä tein tänäaamuna vielä toisen apteekin testin, tässä vertailua (ylempi eilinen ip, alempi tän päivän aamu):

IMG_20180214_153944~2.jpg


IMG_20180215_100603.jpg


Vähän vahvempi tänään vai? :hilarious:
 
Gadian, pitäisköhän itekkin jäädä sairaslomalle, edes pariks päivää? Toivottavasti pääsisitte reissuun kuitenkin. Jes, ei enää pitkästi ultraan :)

Deb, mahtavaa! Sehän on tummunut oikeen kovasti jo :D jeee onnea ! :)
 
Deb, mäkin oon emetofoobikko! Tekee kyllä oman kivan lisänsä tähän pahoinvointiin mutta yllättävän hyvin pää on kestäny toistaiseks. Peukut pystyyn että selvitään vähällä! Ja hienosti vahvistunu viiva, ei enää mikää haamu. :woot:

tttii, kannattaa pitää se saikun mahdollisuus korvan takana jos tuntuu ettei pärjää.
 
Deb nyt minäkin näen viivan, ihanaa! :Heartred

Kylläpä tuo Orgalutran kirvelee ikävästi vielä pistämisen jälkeenkin :sour: Huomenna eka seurantaultra kp 8, toivotaan että sieltä jotain löytyy! Parina viime päivänä on alavatsalla tuntunut jomottelua, ovulaatiokivun tuntuista, muuten ei vielä pahemmin oo vaivannut onneksi, ihan normaalisti pystynyt urheilemaankin :)
 
Noniin, nyt on eka seurantaultra takana. Kyllähän siellä onneksi jotain oli kasvanut, toisessa munasarjassa oli hyvänkokoisia kasvavia rakkuloita 6kpl (5-11mm) ja toisella puolella 3kpl (7-13mm) ja lisäksi useita pienempiä, joiden "mukaanpääsystä" ei voi vielä tietää. Vähän jännittää että mitenhän ikävältä vatsassa tuntuu ensi viikolla, kun nyt jo jomottelee inhottavasti varsinkin tuolla vasemmalla puolen missä oli suuremmat rakkulat nähtävissä.. Gonal-F ja Orgalutran jatkuu, maanantaina seuraava ultra :hungover:

Jännä muuten, että vaikka mulle kerrottiin toisin siellä klinikalla, niin kaikki noista lääkkeistä ei kuulu korvauksen piiriin eli ei ilmeisesti kasvata tuota lääkekattoa. Ja tuo Gonal-F on kai yksi niistä, Pregnyl toinen. Tuntuu ärsyttävältä että lasten saaminen riippuu näin paljon rahasta :shifty: Tähän mennessä lääkkeisiin mennyt noin 600 euroa, enkä ole vielä edes ostanut kaikkia tarvittavia..
 
Villisilmä, hyvin on munikset kasvaneet siellä :) ja hei gonal-f ainakin kasvattaa lääke kattoa! Pregnyl, ovitrelle ja lugesteron ei kait kasvata. Tosiaan gonalista ja ovitrellestä tiedän kun niitä itse kaikkiin hoitoihin käytin.. kannattaa käydä kelan sivuilla kirjautumassa omiin tietoihin, siellä näkyy paljonko kattoa on jo kertynyt. Tulee se tieto tosin vähän jäljessä sinne mutta kuitenkin.
 
Villisilmällä hyvä munafarmi! Tsemppiä olojen kanssa, kyllä sen yleensä joo lähempänä punktiota huomaa että jotain siellä alamahalla tapahtuu. Musta tuntu aina eniten kun istu alas:confused:
 
Mä en oikein tiedä kumpaan kirjottelisin, tänne vai tonne toiselle puolelle.. :shy: Luen päivittäin näitä täältä, enkä vielä uskalla kokonaan liittyä plussanneisiin, mutta en uskalla puhua tännekään liikaa kun heitätte mut kohta ulos täältä :hilarious:

Villisilmällä hienosti rakkuloita siellä, eiköhän noista jotain saada aikaan!

Bambi, olin aiemmin niin ihmeissäni ja innoissani omasta plussasta, että unohdin kokonaan onnitella ihanista ultrakuulumisista :shy::Heartred

Gadian, joko sulla ollu pahoinvointia? Täällä ei onneks ja pidän vähän sormia ristissä ettei tuliskaan.. Koitan syödä aina niin ettei ehdi kauhee nälkä tulemaan, sillon se pahoinvointi yleensä yllättää (teki tätä edellisen plussan kohdalla).

Mitäs muille kuuluu? Triana ja Elisenda jossain siellä taustalla?

ON: Mä dippailin tänään elämäni ensimmäisen plussanneen digin ja pc:n kaveriks. Tossa ensin pc:t, ylempi eilinen iltapäivä:

IMG_20180217_074753~2.jpg


Ehkä jotain vahvistumista havaittavissa! Sit digi, joka ei kauheesti selventäny kuinka pitkällä oon, muuta kun et se on jotain välillä 4+0 - 4+6 :hilarious:

IMG_20180217_073740~2.jpg


Soittelen varmaan ens viikolla neuvolaan (tai seuraavalla) ja koitan samalla varata varhaisultraa niin pääsis vähän paremmin kartalle. Muutenkin ihan epätodellinen olo, en varmaan ilman ultraa ees tajua kunnolla että raskaana tässä nyt ollaan. :Heartred
 
Takaisin
Top