Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Elisenda harmi :/ Auto on kyllä yks semmonen rahasyöppö! Kunpa sulla ei se lääkäriaika kovin pitkälle menis, nuitten kipujen kans on niin kamalaa.. Kiitti! Parin viikon sisään alkaa, en malta odottaa!!:p

ON: Kivut vähän valvotti aamuyöllä. Ei tosiaan ihan sietämättömiä kipuja, mutta alkaa nää jo tosissaan kyllästyttää :facepalm: En tiiä haluunko edes syödä letroja tähän kiertoon ku en vielä tiedä niitä työvuoroja, ja sattuu varmasti mun tuurilla ultran kans päällekkäin.. Ja mun äiti tulee pitkäksi viikonlopuksi kylään, niin oon muutenki jo puolikuntosta seuraa menkkojen takia. Letroista tulis vielä se ihana päänsärkyki lisäksi. Miks ei mikään mee niinku elokuvissa :mad: Paitsi toi työjuttu, siitä oon kyllä tosi kiitollinen!
 


Moikka! Hiljais -kyrpäotsassa aikaa vietetty ja todettu, että noi testit on ihan hanurista! Dpo 12 lähtien testattu ja vielä tänään aamulla nega. Ajattelin että kerran testejä on vielä niin testaan ennen kun meen nukkumaan yövuoron jäljiltä. Tuli tuollainen. Ok! Heräsin äsken tein testin uudestaan niin kas kummaa, nega! Nyt loppuu tää vauvan yritys. Vihaan lugeja yli kaiken! En enää ikinä laita niitä kerran pitävät menkat näin kauan pois! Arg!!!!!

Kp 32/30 dpo 17 tai 18
 
Moi ihaNaiset! :happy:
Pahoittelut ikäviin asioihin ja tsemppiä tuleviin haasteisiin! :Heartpink

Omailua sen verran, et kirjoittelen minilomareissulta, minne miehen eilisen idean jälkeen tänään lähdettiin! :woot: Äkkiloma; ihan eka kerta aivan kaksin missään reissussa rakkaan kanssa lähes 2v yhessäolon aikana :joyful:

Lupaan kirjoittaa muutoin (läppärillä), jahka palataan arkeen.
:talk017
 
LaraS oi ihanaa, nauttikaa reissusta! :p

Mä täällä taas makaan sohvan pohjalla... Kivut on toistaseksi hallinnassa, mutta eilen illalla oli jo lievää huonoa oloa ja nyt olo on siis kertakaikkiaan kamala! On mulla ennenki menkkojen aikaan ollu pahoinvointia, mutta tää on siis ihan hirveetä. Mietin päivystykseen soittamista, mutta en tiiä kuin tosissaan ne ottaa. Saako apteekista mitään tarpeeksi tehokkaita pahoinvointilääkkeitä ilman reseptiä? :arghh:
 
Triana, haittaako se jos jätät letrot syömättä? Tuleeko niistä muita sivuvaikutuksia kun päänsärky? Mä aattelin pyytää letroja siis kunhan se lääkäri soittaa.. Kiva että pääset niin pian uuteen työhön! :happy:

Herukka, törkeetä jos tuommonen viiva testissä on nega :eek: tsemppiä :Heartred

LaraS, oih ihanalta kuullostaa tuo teidän loma :happy:
 
Triana, voi ei :sad001 mä sain pahoinvointilääkkeet ihan tk lääkäristä, kun sanoin että mulla on oviksen ja menkkojen aikaan niin kovaa pahoinvointia että en pysty oleen töissä. Siis kyllähän mä oikeesti töissä olin, mut en vaan jaksanut kärsiä enää. Sitä ennen parhaiten mulla tehos keltasten mynthoneitten imeskely! Mut mun käsittääkseni ilman reseptiä ei oikeen pahoinvointilääkkeitä saa..
 
Elisenda ei kai muuten haittaa, mutta raskaaksitulon mahdollisuudet taitaa olla olemattomat :confused: Aluksi mulla tuli tosi huono olo niistä, tai nyt ku jälkikäteen miettii niin on voinu johtua menkoistaki ku nytki on näin kauhee olo :sorry:
 
Elisenda joo täytyy ehottomasti pyytää lääkäriltä ens kerralla ku käyn, mut siihen menee varmaan kuukausi ja en tiiä miten selviin tästä päivästä :sad001 Just tässä itken ja mietin että miten tämmösessäki olossa pitäs pystyä töihin lähtemään, onneksi ei heti alkanu ne duunit..
 
Triana, jos sulla on c-vitamiinia kotona niin koita syödä sitä pitkin päivää, sekin voi auttaa pahoinvointiin.. hitsi kun voisin pikana lähettää niin saisit multa pari pahoinvointitablettia :sorry: mä tiedän kuinka kamalaa pahoinvointi on, oon kärsinyt siitä sen jälkeen kun lopetin hormoniehkäsyn..
 
Elisenda ei taida olla muuta ku d-vitamiinia :/ Tiiäkkö sullakihan tuo pahoinvointi voi viitata endoon, vissiin aika yleinen oire siinä. Voi ku saiski pikana lähetettyä :grin
 
Triana, jostain luin että pahoinvointia voi olla myös jos on monirakkulaisuutta. Ja se on jännää kun joinain kuukausina ei tarvi ottaa välttämättä yhtää pahoinvointilääkettä, ja joskus taas tuntuu että saa jatkuvasti ottaa.. Mua ärsyttää kun se endo ei välttämättä näy ultrassa! Ja laparoskopiaan ei taida kovin kevyin perustein päästä.. Tyhmää että täytyy vaan odottaa että millon se endo alkaa näkymään tai että oireiden kans ei enää pärjää :sour:
 
Elisenda joo tietääkseni ei ihan helpolla laparoskopiaan pääse :sad001 Eikä ees magneettikuviin. Mullaki nää oireet on koko ajan pahentunu, ja silti ei näy ku se yks suht pieni endometriooma. Sitä ku voi olla silti missä vaan muualla vaikka kuinka paljo :banghead: Mulla alkaa olla tää pärjääminen jo ihan rajalla, yritän kyllä sinnitellä ku varmaan melkeen vuoden verran siirtyis eka ivf jos leikkaukseen joutuis.
 
Herukka, ihan selvä viiva! Miten muut testit voi olla negoja! :sad001

Me ollaan yksityisellä. Lääkkeet tähän ekaan IVF:ään maksoi noin 650€. Tämän luonnolliseen kiertoon tehdyn PAS:in lääkkeet ei maksanut kun parin luge paketin verran. Mekin oltaisi muuten naikkarin asiakkaita, mutta en jaksanut odottaa..

LaraS, ihanaa minilomaa, nauttikaa :happy:

Triana, tsemppiä kipujen kanssa! Kamalaa kun täytyy hirveiden kipujen kanssa selvitä, mutta jos toimenpiteeseen menee niin hoito lykkääntyy :sad001

Elisenda, eikä voi ei :sad001 Toivottavasti saisit ajan kuitenkin mahdollisimman nopeasti!

ON: Mulla on pp6. Ollenkaan mitään oireita ei ole ollut. Yleensä edes lugeista tullut jotain. Huolettaa onko tässä nyt edes mitään mahdollisuuksia :sad001 En tiiä jos maanantaina uskaltaisi testata..
 
Ja tänään alkoi menkat. Lopetetaan nyt yritys. Pakko yrittää totutella siihen, että tää elämä eletään kaksin. Tsemppiä kaikille tulevaan, kirjoitellaan taas joskus :Heartred
 
Elisenda ja Triana, paljon tsemppiä kipujen kanssa! ❤ Kuulostaa hirveiltä. Hitsi kun sen endon toteaminen on niin hankalaa.

Herukka, ❤❤❤! Mä niin toivon, että jaksatte jossain vaiheessa jatkaa rankempiin hoitoihin, jotka tuo tuloksen!

LaraS, oi ihana miniloma.

Ronya, myös mulla luteaali oli siis tosi oireeton, eli älä menetä toivoasi. Toivon niin, että tää PAS ois tuonu avun. ❤ Onko teillä mietitty ICSI:ä?

Täällä rv17+ (pistoshoitoalkuinen raskaus), ja vaikka kuollu toinen alkio onkin surkastunu hyvää vauhtia, edelleenkään en oo tästä uskaltanu kauheen monelle puhua, koska on niin oireetonta että pelottaa että toinenkin on menny huomaamatta kesken. Neuvolassa oon käyny kaks kertaa ja molemmilla kerroilla on kysytty fiiliksiä ja oon sanonu, että ainakin meitä on mahdollista hoidoilla auttaa, vaikka usein oli toivottomuuden hetkiä. Terveydenhoitaja kehotti pääsemään tosta ajattelusta yli, mikä on tietysti totta, mutta ei se vaan oo niin helppoa. Heillä toki suurin osa asiakkaista on sellaisia, joilla onnistuu luomuna, ja teki mieli sanoa, että pikkuisen eri lähtökohdat silloin...

Tsemppiä kaikille tänne!! ❤
 
Triana, apteekista saa reseptivapaasti pahoinvointilääkettä nimeltä Marzine mutta sitä ei pidetä esillä joten se pitää pyytää farmaseutilta, sit kannattaa tsekata myös pahoinvointirannekkeet eli seabandit jossei ole ennestään tutut. Tsemppiä pahoinvointiin.
 
Triana, vieläkö pahoinvointi jatkuu? On kyllä jotenkin retuperällä endon hoito :shifty: ja yleensäkkin endon mahdollisuuden huomioiminen.

Ronya, voi miten raastavaa piinailua siellä :sour: pidän peukut ja varpaat pystyssä että kyytiläinen olis tarttunut tiukasti kiinni :Heartred

Herukka, voi ei :crybaby2:crybaby2:crybaby2 voimia :Heartred

Frozen, toivottavasti vauvalla olisi siellä kaikki hyvin :Heartred millon sulla on seuraava ultra? Toivottavasti liikkeet alkaisi tuntumaan, niin varmaan rauhottaisi mieltä :happy:

ON: Mä täällä mietin että olikohan sitä ovista taas ollenkaan.. periaatteessa olis alkuviikosta pitänyt olla, jos menis kierto aikataulussa. Nyt on pitkästä aikaa nippaillut vasemman munasarjan kohdalta! Ja oikee puoli ollut nyt ihan kivuton. Ja en mies muistiin oo ollut näin rutikuiva, ihan on pitänyt liukkarit kaivaa naftaliinista :grin
 
Elisenda, kiitos. ❤ Seuraava ultra on kuun loppupuolella, mutta seuraava neuvola on reilun viikon päästä, ja siellä toivottavasti löytyy sydänäänet (en oo ostanu kotidoppleria, koska oon tullu siihen tulokseen, että se vaan aiheuttais stressiä mulle, jos sydänääniä ei löydykään). Teitkö siis ovistestejä tässä kierrossa? Harmi, kun se soittoaika meni niin pitkälle, mutta toivottavasti asiat alkaa sitten rullata!
 
Frozen, toivotaan että sydänäänet löytyy neuvolassa :happy: en tehnyt o-testejä, kun miehen talletteluinto on mitä on, niin mua vaan sitten ärsyttäis jos se ei suostu petihommiin.. ja aiemmin mulla on ollut niin selvät ovisoireetkin, niin ei senkään takia ole oikeestaan tarvinnut. Tylsää ootteluahan tämä on, kun soittoaikaakin saa ootella niin kauan, mutta eipä ole oikein vaihtoehtoja!
 
Kiitos Triana ja Elisenda kun kysyitte,lämmitti mieltä.

Kp 5 menossa,pari päivää olivat myöhässä. Ehdin jo innostuttaa miehenkin...Mutta ei muuta kuin uutta yritystä!

Missä vaiheessa ootte hakeutunu tutkimuksiin ja minne ekana?
 
Takaisin
Top