Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Frozen, onko sillä väliä että otatko clomin illalla vai aamulla? Kun usein lukenut että jos illalla niin ei välttämättä huomaa oireita kun nukkuu :)
 
Niinpä, tänne saa ja pitää avautua, sitä vartenhan me täällä ollaan, vertaistukena :) Kelpais mullekin se stressittömyyskytkin!! :D
 
Frozen, ehkä elimistökin on tottunut jo klomifeeniin ja ei aiheuta nyt toisella kertaa inhottavia sivuvaikutuksia? Tsemppiä!!

Anannaa, ehkä myös on jtn kiinnittymistä yrittänyt tapahtua ja sen takia kierto venynyt? Et negatiivinen onkin positiivista!?

Tiiamariialle paranemisia! Kuumeet on inhottavia! Sinkkiä vaan nyt naamarrin niin sillä flunssan kesto voi lyhentyä :)
 
Puhvis, otin Clomit just tosta syystä illalla, mutta pahoinvointia oli silti mihin vuorokaudenaikaan tahansa. Tuntui, että se voimistui silloin, kun edellisestä syömisestä oli kauan, joten täytyy vaan muistaa syödä säännöllisin väliajoin. :) Ja kuten Eltsi kirjoitti, voihan se olla, että toinen kuuri ei aiheutakaan pahaa oloa. :)
 
Frozen, kiitos kysymästä, oikein hyvä :) alavatsassa edelleen pieniä tuntoja välillä, samoin nivusissa. Tissit on kipeät kuin mitkä välillä ja ilman liivejä vielä pahempi :P mutta ei muuta oireita vielä toistaiseksi :)
 
Anannaa, mulle kans sellanen kytkin! :D

Tiiamariia, parane pian!

Frozen, ymmärrän että jännittää kehon reaktiot ja turhauttaakin. Mutta toisaalta eihän se aivan turhaa ole ollut, kun ainakin johtofollin verran pääsit jo eteenpäin! Nyt kun vielä se löytää itsensä myös matkaan sieltä.. Lääkäriltä kannattaa kysyä tuosta, voisiko irrotuspiikille olla tarvetta.

Toiveissa, voi sinua hätähousua! :'D Tosi aikaista vielä ollut testata, joten ei vielä mitään syytä myöskään pahoitella negasta. Minä varmaan "joudun" hätähousuilemaan huomenna ja tekemään itselleni poikkeuksellisesti jo dpo 10 testin, koska alan käydä jo turhan levottomaksi! Normaalisti odotan siihen menkkojen oletettuun alkupäivään testien kanssa.
 
Kissankulta, joo ihan totta, että saihan se kuuri sen johtofollin aikaan. :) Olkoon sun testissä huomenna jo kaksi viivaa! :)

ON: Laitoin gynelle tänään viestiä, johon hän vastasi, että voitais tutkia ovulaatiota loppukierron progearvolla ja että irrotuspiikki vaatii uä-seurannan, minkä kyllä tiesinkin ja mihin ajattelin joka tapauksessa varata joka Clomi-kierrossa ajan. Kyseinen gyne on vaan harvoin paikalla, kun tekee useassa toimipisteessä, mutta ei mua haittaa mennä eri gynelle, ja eikö folliultra oo kuitenkin ihan "peruskauraa" gynelle kuin gynelle..? Toki mukavaa, jos ei tarttis selittää asioita alusta asti, mutta luulis tän asian olevan tosiaan suht simppeli ammattilaisille.
 
Ihanaa Puhvis!:Heartred

Täällä ollut pari päivää hiljaiseloa kun oli niin ahdistunut olo. Mulla testattiin uudestaan AMH arvo ja se oli yhtä huono kuin syksyllä (gyne mietti et se eka arvo olis ollut virheellisen matala kun en nyt oo vielä niiiin vanha). Iski paniikkin että aika loppuu tai siis että munasolut loppuu ja varasin tänään ajan ivf suunnittelukäynnille. Siis apua!! Mennän keskiviikkona.. ahdistaa kyllä nyt vähemmän:)

Pikaista paranemista Tiiamariia! Pahoittelut Laralle uudesta kierrosta:sad001 Ja isot tsempit piinailijoille, plussapuhuria puhaltelen:)

Onko muuten täällä kellään mitattu tota amh:ta tai todettu matalaksi? Mulla siis ei oo endoa, pcos, ylipainoa ja miehen simpatkin on hyvät. Mutta munasoluja vähän ja huonolaatusempia kuin ikä antais odottaa..
 
Anannaa, pahoittelut tädistä :sad001

Bambi, mukavaa että pääsette niin pian suunnittelukäynnille! Kyllä se siitä! :) Katoin just omakannasta, multa ei oo näköjään ees tota AMH arvoa otettu.. Mut saattaa vaikuttaa että oon 28v niin eivät ota.

tiiamariia, paranemisia! Onneksi kuume helpottaa jo!

Mulla nää ovisjomotukset vaan jatkuu. Liekö sitten syynä noi royal geleet, en oo tänään enää ottanu ja enkä ota ennenku selviää mitä nää kivut ovat.. Tänään kävin lääkärissä, munasarjan kohdalla on se kipu ja toinenki munasarja paineltaessa aristaa (mikä nyt tietty oviksen jälkeen vissiin ihan normaalia). Otti pissakokeen ja tulehdusarvoja ja perusverenkuvan. Muuten ei mitää mut leukosyytit vähä kohonneet.. huomenna uudelleen labraan, katotaan onko arvot muuttuneet. Ei kyllä enää niin kovin kipeä oo, vähän semmosen kumman tuntonen jomotus vaan. Ettö pitääki olla kaikennäköstä vaivaa, ihanko se ei riittäis ettei raskautta näy ei kuulu :arghh:

Elisenda kp 16/n.27 dpo2 (hitsiläinen, miks nää päivät kuluu niin hitaasti :grin)
 
Bambi, kiva, että saitte ajan IVF-suunnitteluun noin pian, varmasti siellä selviää jatko hyvin. :) Multakaan ei oo mitattu AMH-arvoa, piti äsken käydä omakannasta kattomassa, koska kaikenlaista on mitattu, etten pysy itsekään perässä. Mä en oo hirveesti sua nuorempi (oon siis 30), joten vähän ehkä ihmettelen, ettei sitä oo otettu multa... Kuinka matala se arvo sulla on?

Elisenda, jos sulla ois vaan ovulaatiosta johtuvaa kipuilua..? Toivotaan! :)
 
Frozen 0,9 ekalla kerralla ja 0,8 nyt tokalla. Pitäs olla yli 1 ja mielellään enemmän jotain 2-3 ainakin ja oon ymmärtänyt että alle 0,7 on jo tosi huono ja sit 0,2 ni ei voi enää omilla munasoluilla saada lapsia. Tosi korkeat arvot voi taas viitata pcos:aan. Joo oon vähän netistä lukenut :'D

Nii ja me siis ollaan yksityisellä niin ajan saa nopeesti. Yritystä meillä on 1v 7kk just laskin plaah..
 
Bambi, OK, kiitos että myös selvensit noita viitearvoja, kun ei ole mulle tuttuja. :) Eihän toi onneks oo lähelläkään 0,2:ta! Ootte varmasti ylihuomenna viisaampia asioiden suhteen, helpottavaa saada tietoa etenemisestä. Ja jep, yksityinen on kyllä siitä niin hyvä, että aikoja saa nopeasti, vaikka hinnat kirpaseekin, vaikka ei tietenkään pitäis valittaa, kun työssäkäyvänä kuitenkin on mahdollisuus yksityisellä jollakin ilveellä käydä.
 
No niinpä Frozen:) se mun gyne selitti noista mun arvoista että toivoa raskauteen (hoidolla) ei ole menetetty mut alkaa olla kiire. Joten nyt on vaan pakko uskaltaa:)
 
Mullakaan ei näemmä oo noita AMH arvoja otettu, vaikka liuta verikokeita onkin jo teetetty. Ja täällä myös se 30 ikää mittarissa. Jännä nähdä ottaavatko sen vielä jatkotutkimuksissa.

Mulla iski aamulla taas yhtäkkiä kaiken positiivisuuden jälkeen sellanen olo ettei varmaan plussaa tähänkään kiertoon tuu, kuten ei niiiin moneen aikaisempaankaan :sad001. Sössin dpo10 testailutkin kun heräsin viiden maissa ja kävin unissani jo silloin veskissä ja palasin nukkumaan vielä tunniksi ennen herätystä.
Nyt kun palasin jo muutenki haaveilusta maan pinnalle, niin odotan varmaan pari päivää vielä ennen testausta..
 
Täälläkin ikää mittarissa 30, muttei oo ollut puhettakaan tommosesta arvosta! Gyne kyllä kerran sanoi, et munasoluja on vaikka kuinka paljon! Kainyt, jos koko nuoruuteni ovulaatio oli 2 kertaa vuodessa xD siellähän ne möllöttää. Kumpa vaan joku kasvaisi taroeeksi ja irtoaisi! :D

Kissankulta, koska ajattelit testata?

Bambi, tehän pääsitte hurjan nopeasti suunnittelukäynnille! Millä mielellä mies on mukana?
 
Takaisin
Top