Pirkanmaan odottajat

Me on sovittu treffit Lielahteen Mansikkapaikkaan. Siellä on ihan kaikille avoin perhekerho klo 9-12, joten tervetuloa vain sinne! :)
 
Mietin tässä vain, että jos kukaan muu ei ole tulossa, onko menni treffit pidettävä kaupungilla? :) Vai haluaisitteko tulla vaikka meille tai tuohon lähelle uuteen leikkipuistoon?
 
Meille sopii kyllä kaikki vaihtoehdot ja meillekin saa tulla. Te kuitenkin liikutte aamupäivällä, josko me sitten liikutaan sinne suunnalle iltapäivällä. Katsotaan vaikka vähän säätä ja tehdään päätös sen mukaan :)

Coriander, otetaan joskus tärskyt klo16 jälkeen niin mekin nähdään. Ehkä joku muukin voisi silloin myös päästä!
 
Viikonloppuna on Tallipihalla lampaankerinnän mestaruuskilpailut lauantaina ja sunnuntaina villoista tehdään lankaa ja valmiita tuotteita työnäytöksenä. Olen itse mukana kehräämässä. :) Paikalla on ilmeisesti myös rapsuteltavia lampaita ja muuta tekemistä klo 11-17, joten sinne päin, jos perheeltä puuttuu vielä yhteinen aktiviteetti! :) Ainakin minun rukilla saa tulla kehräämistä kokeilemaan itsekin. Vinkkinä kipalle.. :wink

Menni, huomenna viileää, mutta muuten kai ihan kivaa keliä luvassa. Minkäslainen suunnitelma meillä nyt sitten on kasassa? :)
 
Elaffy, tullaan siis sinne teidän suuntaan iltapäivällä ja ulkoilut sopii! Aarni heräilee päikkäreiltä ehkä klo14-14.30 (nukkuu joskus kolmeenkin!)ja siinä nopea välipala ja toivottavasti klo15 päästään liikkeelle. Koitan huomioida aikataulut ja laittaa ajoissa unille. Sopiiko teille semmonen (vai monelta aloitatte ulkoilut?) ja monelta te meette kotiin syömään? Meidän tarttee lähtä takas kotiin viimeistään klo17.30.
Ja mikä on puiston osoite, jonne suunnataan? Tullaan siis autolla :)
 
Me on lähdetty ulkoilemaan yleensä siinä 14.30-15 välillä, mutta huomenna aamulla ollaan menossa monikkotreffeille ja siellä voi vähän venyä.. Voit ajaa auton meille pihaan ja mennään tästä yhtä matkaa tai sitten ajaa auton puiston lähelle suoraan. Meiltä on muutama sata metriä tuohon uuteen puistoon, jolle ei löydy vielä ollenkaan osoitetta. Koulutie 6 on sosiaalitoimen matala punainen rakennus tien oikealla puolella. Siinä on lähin parkkipaikka, kun ajaa perälle, eikä jätä autoa varatuille paikoille. Auton saa puiston portin viereen. Toinen vaihtoehto on Suupankuja 2. Ransupuisto jää näiden kahden osoitteen väliin. :)

Kotiin syömään suunnataan noin viideksi. Keitän kahvit kyllä, jos haluatte tulla poikkeamaan! :) Meillä saa myös syöttää lapsen niin ei tule sen takia kiire kotiin..
 
Mä ajan teille pihaan, tarkistin osoitteen tuolta yksityiskeskustelusta :) Mennään yhtämatkaa, jos me ei olla kauheen jäljessä teidän aikataulusta!
Jos meette jo edeltä ni soitan kävelyohjeet puistoon perille :)
Otan eväät/ruoat Aarnille mukaan ni ei tule kiirettä kotiin turhaan :) Nähdään sitten!
 
Tampereella myös sunnuntaina 9.10.2016 Tullikamarin Pakkahuoneella kotimaisten merkkien Lastenvaatekarnevaalit, klo 10-16.
 
Menni, mennäänkin mummille täältä suoraan. Aja auto sinne. Laitan yv osoitteen. :)
 
Voi ei, en oo ehtinyt / muistanut lukea tätä ketjua... :/ ois ollut kaikkea kivaa.. mut saataisiko vaikka ensi viikolle treffejä aikaiseksi? Kaikkialta on syysloma ja meillä ainakin kalenteri tyhjä paitsi ehkä perjantaina on menoa..!
 
Ei jostain syystä tullut minun viesti tänne? :confused:

Keskiviikko ja torstai olisi meillä vapaana, jos sopisivat jollekin muullekin? :) Mitäs kivaa keksitään?
 
Hitsit, me ei taideta nyt ensi viikolla keretä enää menoihin mukaan. Ke ehkä voisi onnistua, mutta aamulla ollaan parturoitavana koko perhe. Loppupäivä täytyy ehkä pyhittään varmuuden vuoksi pakkailuille, ettei jää kaikki torstaille. Pe aamuna suunnataan nokat jo Espanjaa kohti :)

Mä ehdotan, että heti joulukuun alkuun järkätään treffit, kun mekin kotona. Ja siis nähkää toki ensi viikollakin :D
 
Meille sopii myös ke tai to :) klo 15 on hyvä aika tai 15.30? Kaikki käy :)
 
Aika riippuu varmaan vähän siitäkin, että missä meidän oli tarkoitus treffata? :)
 
Meillekin sopis myös ke tai to ens viikolla. Iltapäivä ois paras aika meille eli klo.15-> käy meille
 
Jos ei kukaan rohkene ehdottaa mitään paikkaa, kutsun teitä sitten vaikka meille. :)
 
Mikä päivä ja aika elaffy teille sopii parhaiten? Ite toivosin iltapäivää ettei tarvis ottaa esikoista mukaan.
 
Takaisin
Top