Pirkanmaalta mammoja?

Täältä liittyy joukkoonne yksi pirkanmaalta! Ensimmäinen lapsi tulossa, ikää 28v, LA omien laskujen mukaan 19.5. Jännittävää aikaa ja keho kertoilee monella tapaa pienestä ihmisestä sisälläni. :)
 
Tervetuloa uudet! Mä koitan täällä saada itseäni niskasta kiinni, pitäis täytellä noi neuvolan ennakkotietolappuset. Vaikka onnellinen tästä odotuksesta olenkin niin jotenkin nyt toi eka neuvola tympäsee - neuvolantäti kuulosti puhelimessa sellaselta hymistelijältä ja mun päivärytmikään kun ei yötyön vuoksi ole ihan tavanomainen niin ärsyttää nuo laputkin:rolleyes: (Siis oikeestihan mua on jo pari päivää ärsyttänyt melkeen kaikki:grin)
 
Täällä olis 26 v esikoisen odottaja ylä-pirkanmaalta :) LA olis ultran mukaan 8.5 :) 22.10 olis nt-ultra Terveystalolla Tampereella :) kylläpä on jännät pari päivää edessä :)
 
Täällä Tampereelta esikoisen odottaja, ikää 31v. Pitkä on ollut taival tähän hetkeen, mutta nyt mennään viikoilla 12+6 ja olo on jo varma :) Laskettu aika 10.5.
 
Ei olla vielä mietitty niin pitkälle :D no aika näyttää mennääks vai ei :)
 
Vois kyllä mennä! En edes tiennyt, että tuollaisia on, mutta kuulostaa hyvältä :)
 
Pakkohan sitä on mennä vähän pälyileen, jos paikat on muuttunu omasta syntymästä :grin Mietin, että tarvii varmaan mennä viä sillo, ku pystyy ehkä käveleen suurinpiirtein normaalisti. Ja ottaa sekin huomioon, että beibe syntyykin etuajassa, vaikka kai se on normaalimpaa, että menee lasketun ajan yli, jos ensisynnyttäjä on.
 
Jos tää vauva muhun yhtään tulee, niin sitä voidaan alkaa odotteleen ehkä heinäkuussa vasta :grin mä oon siis syntynyt oikeasti yliajalla ,la kerkesi vaihtumaan kaksi kertaakin ja se myöhäisempi laskettu aika oli niin myöhäinen ettei äitini olisi kuulunut edes saada vielä plussaa raskaustestistä kun sen teki. Ja minäpä synnyin vielä tuonkin jälkeen, ihan eri kuussakin :rolleyes:

Terveisiä lääkärineuvolasta, mulla oli sellainen tänään. Vähän kyllä koin yhtä tyhjän kanssa sen, varsinkin kun yövuoron jälkeen olisin halunnut vain nukkumaan :) Meillä tuntuu olevan kohtuu usein noita neuvoloita, seuraava varattiin jo ensi kuulle. Ja tietenkin kun terveydenhoitajan huoneesta ulostauduin niin siinä odotusaulassa oli kaksi tuttua. Tämä kun ei ole edes julkista tietoa vielä, mutta taitaa nyt puskaradio hoitaa oman osansao_O
 
Voieeii :sad001 Mua pelotti kans että näkisin ekalla neuvolakäynnillä tuttuja, mutta onneks en. Nyt tieto on jo sillain julkista että ne kenen täytyy tietää, tietää. Muut näkee tai kuulee jostain :D Ettekö oo Catnip puhunu vielä kellekkään?
 
Parin viikon päästä olisi muutto Tampereelle. Ennestään ei meillä siellä tuttuja ole, mutta ehkäpä vaikka hiekkalaatikolla tutustuu uusiin ihmisiin. :) Meillä esikoinen pian 1v8kk ja poikanen huomenna 2 viikkoa.
 
Siitä ajatuksesta innostuneena, että olisi ollut hauskaa, jos oltaisiin Mangustin kanssa osuttu samaan muskariin....... niin aattelin, että pitäisikö meidän olla oikein rohkeita ja pitää jonkinmoinen tapaaminen :) Minähän itse olen kovastikin pupupöksy ja ihan vatsanpohjasta ottaa, kun vain ehdotankin, mutta olisikos mukavata muiden mielestä? :joyful: Osa täällä kirjoittaneista taitaa olla ehkä suljetussa ryhmässä tai muuten epäaktiivisia foorumilla, mutta ainakin Mangusti, Salme, Jonsku88? Toki muutkin tervetulleita!
 
Erittäin mielelläni tapaisin muita Tampereen äitejä! :) Älä välitä Hellis, minä olen myös aika pupupöksy ja vaikka tarkoitus olisi käydä katsastamassa vaikka joku perhekerho tms niin ajatuskin jännittää kun en tosiaan tunne vielä ketään. Mutra eipä sitä muutenkaan tutustu. :)
 
Takaisin
Top