Pirkanmaalta mammoja?

Joo! Olis tosi hauskaa :D Tässä nukutussyöttö menossa. Vois miettiä missä ja millon :D
 
Hei ihanaa! Kiva, kun on muitakin pupupöksyjä Salme, mutta ei sitä tosiaan ikinä muihin tutustu, jos ei vaan rohkeesti lähde tulta päin :joyful:

Hmm hmm, missähän sitä tosiaan... olisko joku kahvila vai näin ilmojen vielä suosiessa jossain puistossa? Pääseekö kaikki kätevästi keskustaan vai pitääkö miettiä jotain muuta tapaamispaikkaa? Itse pääsen kaikkialle mihin TKL:n bussit vain kulkee :)

Niin ja koska... onko helpompi viikolla vai viikonloppuna? Mulle käy oikeastaan ihan yhtä hyvin kummatkin tällä hetkellä.
 
Me ei olla vielä koskaan rattaitten kanssa bussilla kuljettu, pitäisi sitäkin lähteä kokeilemaan niin pääsisi kuljeksimaan muuallakin kuin kävelymatkan päähän kotoa. Autollakin toki pääsisin, sitten pitäisi vaan tuplarattaat roijata mukana. Ehkä helpompi lähteä bussin kyytiin kun vain rohkaistun. :D Minulle käy kumpi vain, viikolla ja viikonloppuna.
 
Hei! Kirjoittelin tänne alkuaikoina, mut nytten enemmän kirjotellut toisaalla, et oon kyllä pudonnut kelkasta... Välillä käynyt nopeesti täällä, ja nyt satuin huomaamaan tän. Tapaaminen vois olla jees, kun meillä ei oo hirveesti lapsellisia tuttuja täällä :wink Heti änkeemässä mukaan :D Me asutaan länsi-tampereella, missä päin muut? Lämpimiä ilmoja ois alkuviikosta luvattu, et joku puisto+viltti vois olla kiva. Mut sitten kun alkaa viilenemään niin sisällä varmaan, oisko sellasta kivaa kodinomaista nurkkausta missään? (Oisko muuten kivempi suunnitella jotenkin yksityisviestillä?)
 
Juu, tottakai saa änkeä mukaan, Myssy! :) Ehkä yksityisviestillä voisi olla kivempi, saakos sinne sellaista ryhmäkeskustelua? En ole täällä koskaan yhtään yksityisviestiä laitellut.
 
Ilmoitanpa tähänkin, että Myssyn kanssa aloitettiin keskustelu ja kutsuttiin teidät muutkin mukaan! Jatketaan siellä mammat :)
 
Takaisin
Top