Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Naksutiili, mulla on ollu epäsäännölliset kierrot koko vuoden, mutta lauantaina kun tein ekan testin oli dpo14.
Hyvä, että pääset sinne labraan niin saa toivottavasti selkeämmän tuloksen :happy:
Ja mulla on siis niiiiin epätodellinen fiilis, että haluaisin testata joka päivä ultraan asti. Tilasin aikaa sitten läjän noita testejä niin miksei niitä vois sit kuluttaa? :laughing021
 
Naksutiili, mulla on ollu epäsäännölliset kierrot koko vuoden, mutta lauantaina kun tein ekan testin oli dpo14.
Hyvä, että pääset sinne labraan niin saa toivottavasti selkeämmän tuloksen :happy:
Ja mulla on siis niiiiin epätodellinen fiilis, että haluaisin testata joka päivä ultraan asti. Tilasin aikaa sitten läjän noita testejä niin miksei niitä vois sit kuluttaa? :laughing021
Joo ei mulla oo vasta ku dpo 11-12 vissiinkin jos se ovis on ollu silloin ku luulen :D Taas harmistuin kun digi näytti negaa mut tikku plussaa, ei mitää tommosta monsteriplussaa mut plussa kuitenkin. Sama kävi esikoisen kanssa tosin silloin oli ihan selvät 2 viivaa mut digi silloinkin nega :sad001 hyvin hämmentävää...
 
Minen kestä... Ylihuomenna pitäs period trackerin mukaan alkaa menkat, jos alkavat. Tänään taas oon noita megahaamuja ollut testailevinani. Ei kuitenkaan eroa eilisestä mitenkään. Mietin, et kantsisko käydä hakemassa kallis digitesti (ja mahdollisesti pettyä / hämmentyä kuten Naksutiili) vai sinnitellä nää säälittävät pari päivää...

Nyt on dpo 14. Pää särkee jatkuvasti, migreenitaipuvaisuutta, mut niitä lääkkeitä en uskalla. Parasetamolia joudun muiden kipujen takia syömään. Nyt näköjään hieman etoo (turkkilainen jogurtti ja hunaja, se hunaja siinä puskee läpi, hyi), ja hiukset, jotka pesin eilen, tuntuu jo rasvoittuvan. Näppyjä puskee naamatauluun, yleensä ennen menkkoja joo mut eri paikkaan. Nenä on tukossa 70% ajasta, vaikka flunssa meni jo. Lämmöt välillä 36,1-36,4, kun itsellä normaali on 35,4-35,7. Mut on ne olleet "normaalitkin" välillä. Eilen oli hetken oikein tosi hyvä fiilis mut sitten rupesi v*tuttamaan ilman syytä. (no joo, ilman syytä ja ilman syytä - voi tää odottelukin jurpoa).. Ja koko ajan jano ja hirveä väsy.

En haluaisi innostua kuvitteellisista oireista, ja ne megahaamut ei merkitse mulle mitään niin kauan, kuin oikeasti ovat ja näkyvät ns. sallitun testiajan sisällä. En kuitenkaan haluis pettyäkään digitestistä, jos on nega. Mutta, en jaksais odottaakaan. Voi olla ihmisen elo hankalaa joskus. Mitä mie teeeeeeeen..... :meh:
 
En suosittele digiä. Hemmetti kun noiden testien tekeminen tuntuu olevan rakettitiedettä. Aamun eka pissa oli haaleampi kuin tuo mistä kuvan laitoin. Toka pissa selvä plussa :Heartred En vissii vaa osaa tehdä testejä :D Huomasin kyllä et mun vahvimmat plussat ei oo aamupissasta ja on kellon kanssa uitettu se just 5sec. Mutta raskaana täällä ollaan :Heartred
 
Onnea plussanneille!!

Täällä menossa dpo12 ja menkkojen pitäisi alkaa ylihuomenna torstaina. Yritän jaksaa sinne asti odotella, mutta ei ole helppoa. Viime raskaudessa (kkm keväällä) plussasin tosi myöhään ja silloinkin sain toosi haalean plussan. Siksi yritän nyt malttaa mieleni
 
En suosittele digiä. Hemmetti kun noiden testien tekeminen tuntuu olevan rakettitiedettä. Aamun eka pissa oli haaleampi kuin tuo mistä kuvan laitoin. Toka pissa selvä plussa :Heartred En vissii vaa osaa tehdä testejä :D Huomasin kyllä et mun vahvimmat plussat ei oo aamupissasta ja on kellon kanssa uitettu se just 5sec. Mutta raskaana täällä ollaan :Heartred

Joo, ei ois kannattanut. Tuhlasin clearbluen viikkonäyttödigiin. "Ei raskaana". Vituttaa. Mikä se sen testin herkkyys muuten on?
Nooooh. Vielä on mahdollisuus....
 
Onnea plussanneille!!

Täällä menossa dpo12 ja menkkojen pitäisi alkaa ylihuomenna torstaina. Yritän jaksaa sinne asti odotella, mutta ei ole helppoa. Viime raskaudessa (kkm keväällä) plussasin tosi myöhään ja silloinkin sain toosi haalean plussan. Siksi yritän nyt malttaa mieleni
Hei, täsmälleen samat piinat. Ei tod ole helppoa, vaikka sarjatestaajaksi olenkin ryhtynyt.
 
Joo, ei ois kannattanut. Tuhlasin clearbluen viikkonäyttödigiin. "Ei raskaana". Vituttaa. Mikä se sen testin herkkyys muuten on?
Nooooh. Vielä on mahdollisuus....
Clear blue on 25 ja samoin noi mun muut mitä oon käyttänyt mut netistä selasin et clearblue ei anna niitä haalea plussia vaan se on tai ei. Hormonin piti olla muistaakseni yli 2600 että antaa 2-3 ja yli 4400 että 3+. Ei tiedä pitääkö paikkansa mutta tommosta luin.
 
Clear blue on 25 ja samoin noi mun muut mitä oon käyttänyt mut netistä selasin et clearblue ei anna niitä haalea plussia vaan se on tai ei. Hormonin piti olla muistaakseni yli 2600 että antaa 2-3 ja yli 4400 että 3+. Ei tiedä pitääkö paikkansa mutta tommosta luin.
Joo just löysin kans itse tuon tiedon, että 25... jos haamut muissa 25-testeissä ja toi digi näyttää negaa, niin kenties se sit on niin haalea vielä, että digi ei näyttänyt. Tai sit vaan en ole raskaana, perkele. Nyt on kyllä edessä pitkät kaksi päivää, huh huh.
 
Joo just löysin kans itse tuon tiedon, että 25... jos haamut muissa 25-testeissä ja toi digi näyttää negaa, niin kenties se sit on niin haalea vielä, että digi ei näyttänyt. Tai sit vaan en ole raskaana, perkele. Nyt on kyllä edessä pitkät kaksi päivää, huh huh.
Mitä jos kokeilet 10-testiä? Ihan s-marketista saa niitä RFSU:n testejä reilu parilla eurolla.
 
Tsemppiä kaikille piinailuun! On tää vaan raastavaa :nailbiting:
Tosiaan digi ei kai oo herkimmästä päästä, luulisin et aika harvoin näyttää plussaa ennen oletettujen menkkojen alkamispäivää. Tosin eipä oo omakohtaista kokemusta niin hitostako tuotakaan tietää :hilarious:
Jossain ketjussa jaettiin vastikään tällanen
http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/pregnancy-tests-urine-sample.php
Taulukon mukaan varhaisilla dpoilla näyttäisi säännöstään menevän niin, että iltatesti ois tarkempi. Tosin lähteen luotettavuudestakaan ei voi olla aivan varma :grin

Täällä kanssa semisti piinailua, mut r-testit on hukassa (ja iiiiiisssoooo nippu vasta tulossa ebaysta tilattuna :laughing002) niin en oo viel tehnyt. On tosin aikaiset päivät vasta :bag: edelliset (luomu)kierrot oli 27 ja 29 pv pituiset. Ja oviksenkin ajankohtaa voi vaan arvailla - voi siis olla vaan pitkä (tai ovuloimatonkin) kierto tulossa :grumpy: tänään siis kp30.
"Oireitahan" on kanssa. Lenssumaista oloa, pientä lämpöä, vilunväristyksiä ja vähänkin touhutessa hiki pukkaa pintaan, vatsassa erinäisiä kipu-/tuikkimisoloja... Voivat ennustaa menkkojakin, mut tietty toivo herää loppukierrosta :shy:
 
Mitä jos kokeilet 10-testiä? Ihan s-marketista saa niitä RFSU:n testejä reilu parilla eurolla.
Kamis hei, minkä merkkisiä? Mulla on jotain RFSU:n testejä, mutta ne lienee 25-testejä, ja kaikista 25-testeistä näyttävät huonoiten.. En ole nähnyt kaupassa missään sellaisia kymppitestejä. Pregcheck on vissiin kans 25. Se on kyllä hyvä testi niin edulliseksi. Apteekissa oli yksi, jossa mainostettiin tarkkaa tulosta jo 6 pv ennen kk-oletettua alkupäivää, mutta hinta oli 13,90, niin jätin sinne.
 
Kamis hei, minkä merkkisiä? Mulla on jotain RFSU:n testejä, mutta ne lienee 25-testejä, ja kaikista 25-testeistä näyttävät huonoiten.. En ole nähnyt kaupassa missään sellaisia kymppitestejä. Pregcheck on vissiin kans 25. Se on kyllä hyvä testi niin edulliseksi. Apteekissa oli yksi, jossa mainostettiin tarkkaa tulosta jo 6 pv ennen kk-oletettua alkupäivää, mutta hinta oli 13,90, niin jätin sinne.

Pregchekin liuskat on herkimpiä noista 25-liuskoista, itellä näytti selkeen haamun sellasella kun toinen testi oli vielä nega, kun olin kesän alussa raskaana (päättyi km).
 
Rfsu:lla on 10 herkkyydellä olevia puikkoja, lila paketti. En voi niitäkään kehua kun anto haaleemman plussan mitä 25 :D ja noista haamuista sen verran et sit kun sain haamun niin kyl se oli ihan erilainen mitä ne miljoonat viivanpaikat. Ei tarvinu tuijottaa eikä kääntää ja vääntää kameraan toki heikosti näkyi kuvissa asetuksista riippuen mut oli levee viiva ja väriä. Kuivuneena näkyi selkeästi saman sävyisenä kuin toinen viiva :)
 
Huh huh mitä piinaa:dead: täällä nyt kp31 ja dpo10. Ovis tod.näk kp21,eli aikaista vielä.
Flow näyttäis menkkoja alkavaks ens su tai ma...ikinä ei oo ollut 36 kiertoja, tosin voi olla vielä imetyksen jäljiltä sekasin.

Oireita on ollut munasarjojen särkyä ja välillä kohdussa sellasta tykytystä. Onko nää nyy sit menkka oireita vai ei...???
 
Kamis hei, minkä merkkisiä? Mulla on jotain RFSU:n testejä, mutta ne lienee 25-testejä, ja kaikista 25-testeistä näyttävät huonoiten.. En ole nähnyt kaupassa missään sellaisia kymppitestejä. Pregcheck on vissiin kans 25. Se on kyllä hyvä testi niin edulliseksi. Apteekissa oli yksi, jossa mainostettiin tarkkaa tulosta jo 6 pv ennen kk-oletettua alkupäivää, mutta hinta oli 13,90, niin jätin sinne.
Se on puikkotesti lilassa paketissa: http://www.rfsu.se/fi/Suomi/Produkter/Kotitestit/Raskaustesti-1-testikyna/
 
Mä sitten en malttanut vaan testasin tänään aamulla kirkkaan negan :sad001 One Stepin 10 mlU testiin ei tullut edes viivanpaikkaa näkyviin, eli ei ne ainakaan turhia positiivisia anna. Nyt sekin on testattu. Huomenna pitäisi menkkojen alkaa, joten katse kohti seuraavaa kiertoa...

kp 26/27-28
 
Löysin ja ostin sen typerän puikkotestin (kiitos vaan vinkistä, Prismassa niitä oli), joka sekin antaa vaan niin haaleen hailuran ja käytännössä värittömän, että ei sitä voi pitää minään. Mulla tulee kaikkiin testeihin pelkkiä ns. viivanpaikkoja. Miksi!? Alkaa pää hajota, mihinkään ei voi keskittyä, kun vaan odottaa huomista, että alkaako ne perkeleen menkat vai ei, ja jos ei ala, niin miksi ei ala, jos testit ei kuitenkaan näytä selkeää positiivista millään tai edes kunnon haamua..... ja jos ne alkaa, niin sekin ottaa päähän suunnattomasti, joskin alan siihen vaihtoehtoon taas vaihteeksi alistua. Raivo. :banghead: :smiley-angry016

Kp 26/26-28
 
Takaisin
Top