Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Jännää DeeDee!

Mulla oli eilen hirveä närästys ja normisti ei kyllä ikinä oikein ole, se ihmetytti.

Vatsa on myös sekaisin toista päivää ja vv ollut vähän kellertävää ja klimppistä.

En kyllä tiedä mikä dpo nyt olisi ehkä 5 (tai 4).

Tulisipa ens vko pian...!

Viime raskaudessa mulla oli selkeää jomotusta toisella puolella kiinnittymisajankohtana ja samana päivänä kirkasta limaa. Silloin luulin, että ovulaatio oli myöhässä :P
 
Jännää DeeDee!

Mulla oli eilen hirveä närästys ja normisti ei kyllä ikinä oikein ole, se ihmetytti.

Vatsa on myös sekaisin toista päivää ja vv ollut vähän kellertävää ja klimppistä.

En kyllä tiedä mikä dpo nyt olisi ehkä 5 (tai 4).

Tulisipa ens vko pian...!

Viime raskaudessa mulla oli selkeää jomotusta toisella puolella kiinnittymisajankohtana ja samana päivänä kirkasta limaa. Silloin luulin, että ovulaatio oli myöhässä :P
Kyllä se aika kuluu, plussatuulia:smiley-bounce016
 
Mulla on menossa kp 29 ja dpo 11 (kai). Aloin jo tuossa pari päivää sit ajatella, että tuskinpa olen raskaana, mutta eilen illalla mulla oli tunnin ajan pistävä kipu vasemmalle puolelle. Siinä sit ajankulukseni googlailin ja yllätyin, kun monessa paikassa luki että kiinnittyminen voi olla jopa 10-12 päivää ovulaatiosta. Noh, tänään mua on pistänyt ja jomotellut jommalle kummalle puolelle menkkakivun tyyliin.

Saa nähdä tuleeko menkat.. ajattelin testata vasta viikonloppuna, kun olisi dpo 14-16 tai jotain sellaista.
 
Plääh, toiveajattelua. Täti saapui äsken. Harmillista. Elättelin toivoa, että olisi saatu toinen maaliskuinen. Noh, uutta yritystä kehiin.
 
Meillä esikoinen -17, nyt ollaan lähdetty yrittämään toista lasta.. ensimmäinen yritys takana.. viime su oli ovis, jolloin heilutettiin lakanoita. Nyt jännät ajat menossa, kierto on säännöllinen joten ensi viikonloppuna voi jo ehkä tehdä testin jos menkkoja ei tule.. mutta luulen itselläni jonkinlaisia tuntemuksia, vatsa jotenkin möyrii ja on parempi ruokahalu. Luulen et tissejä välillä nipistelee. (Sanon ”luulen”, koska jos kuvittelen kaiken) :D aina vähän väliä ajatukset harhailee ”olisinko raskaana”, sekä kuulostelen tuntemuksia toden teolla.. :D :D tiedän että aika harvinaista tulla ekalla yrityksellä raskaaksi.
 
Kp30 (peruskierto 26-28 päivää, vaihteluväli +-2), yk1. Toissa-aamuna heräsin vessahätään, mitä ei ole ed.raskauden jälkeen tapahtunut. Yöllä on saattanut käydä vessassa, mutta koskaan se ei ole ollut päällimäinen asia herätessä. Sama ilmiö tapahtui esikoisesta plussatessa, mikä tietysti heti herätti mielenkiinnon. PMS/raskausoireina myös lievä etova olo eilisestä alkaen ja tämän päivän massiivinen väsymys. Tissit on arat ja eilen ei tuntunut miehen kosketus niissä hyvältä.
Tiedostan, että kierto on ennenkin ollut 30 pvän mittainen, joten ihan virallisesti kuukautiset eivät ole vielä myöhässä, mutta olen kerennyt jo kaksi negatiivista testiä tekemään. :rolleyes: Että joko tässä ollaan raskaana tai sitten tulossa on jotkut helvetillisperkeleelliset kuukautiset. Pakko kohta lähteä ostamaan uusia testiliuskoja ja toivoa parasta. :hilarious:
 
Meillä pidettiin kesällä yks kierto taukoa ja nyt taas uusi yritys. Oviksen pitäis olla tällä viikolla ja kaikenlaisia perinteisiä oireita siihen liittyen on ollutkin. En tikuttele ja peitto on heilunut kp 11 ja 14, tarkoitus vielä tänään eli kp 17. Itse vähän luulin sen jo olleen kp 14 tai 15, mutta yllättäen tänään mulla on ollut niin kovaa pistävää kipua oikealla munasarjassa koko päivän, että liekö sit ovis vasta tänään. Kipu on välillä niin kovaa, että tekisi mieli ottaa kipulääke! Noh nähtäväksi jää tärppääkö :)
 
Tänään mua sattuukin vasemmalle puolelle ja kipua on myös vasemmalla alaselässä o_O Outoa ja tietty toiveet herää :smiley-angelic001
 
Mie vaan odotan malttamattomana että olis jo viikonloppu! Menkkojen pitäis alkaa pe tai la. Miehelle sanoin että sunnuntai-aamuna tehdään testi jos ei oo menkkoja näkynyt.. ääh ei malttais millään odottaa. :D nyt jo tuntuu että olis raskaana, mutta yritän vaan toppuutella mieltäni ettei sit harmita, jos ne menkat sit kuitenkin alkaa..
 
Täällä tuli täti kylään. :meh: Olevinaan olen kyllä ihminen, joka ei suotta keksi oireita, et olisko vaan ollut yhteensattuma että nyt PMS oireet oli näin voimakkaat, vai menikö kuitenkin mentaalipuolen oireiluun. Mene ja tiedä. 26 päivän päästä uusiksi :p
 
Kp 25 (/29) menossa ja flunssan pukkasi. Viime viikolla saman (?) taudin kävi läpi mies ja poika ja nyt iski minuun. Ihmettelen tosin miksi viikon viiveellä ja sitten tietty yritän kehitellä tästä oiretta :whacky011 Aika voisi kulua, jotta viikonloppuna pääsisi testaamaan :dance008 Ellei sitten tule täti. Pläääh.
 
Piinapäivät menossa, kp joku 18 (?) ja dpo 2. Kiertopäivä epävarma kun en pitänyt kirjaa, ei oltu vielä tosissaan yrittämässä mutta tunnistin oviksen ja päätettiin sitten tähdätä. En millään malttaisi odottaa että pääsen taas testaamaan. :smiley-bounce012 Samalla yritän muistella miten nämä yrityshommelit nyt menikään, kun edellisestä kerrasta on taas puolitoista vuotta aikaa. Ensi kierrosta aloitan varmaan helokkiöljyn, macan ja B6-lisän. Varmaan lämpöjäkin voisi alkaa seuraamaan ja ladata taas jonkun sovelluksen johon kaikki tiedot voi laittaa. Ja ovistikkuja tarvitaan lisää, ellei nyt heti tärppää...
 
Malttamattomana testasin eilen ja tänään (kp 28/29) negat Rfsu:lla :confused2 En usko, että on tärpännyt.. viime raskaudessa näkyi haalea viiva kp 25/28, se oli apteekin testi ja kp 29/28 oli kunnon viiva. Lannistavaa, vaikka vielä elättelen toivoa.
 
Alavatsajomoja eilen ja tänään. En jaksa yhtään innostua, liian aikaista kiinnittymiseen ja jos ovis olisi vasta nyt niin talletukset olisi kyllä menneet täysin pieleen. En ole testannut ovisliuskoilla, kun alakerta on edelleen kuiva kuin sahara, en usko että siellä ainakaan mitään uutta LH-huippua on tullut. Jotenkin nyt aika syvä varmuus ettei vielä tärpännyt.
 
Täti tuli, kuten arvelinkin.. en ole kovin surullinen, lähinnä turhautunut, että tämä prosessi on aina niin hidasta.. odotella seuraavaa ovulaatiota pari viikkoa ja sitten taas sitä tärppääkö. Ikää mulla on 36, joten sekin painaa :shifty: Esikoinen tärppäsi noin yk 3. Toivottavasti mun munasolut olisi vielä voimissaan, toinen vauva olisi niin toivottu :smiley-angelic001
 
Liityn mukaan tännekin, varsinainen piinaviikko menossa...

Kp 23/dpo 7-8, oireita on paljon sellaisia mitä ei aiemmissa kierroissa ole ollut. Maanantaista alkaen lämmöt yli 38 (mittaan aina korvasta ja peruslämpö 37 ja risat), voimakasta väsymystä ja tunteet pinnassa. Eilen alkoi hiuksia tippua aika tavalla ja tänään vihlonut alavatsaa vasemmalta puolelta päivän mittaan monta kertaa niin, että on ollut pakko ihan irvistää. Valkovuotoa jonkun verran.

Testasin eilen, nega tietysti. Jotenkin erilainen olo nyt, että voisikin olla tärpännyt, mutta pelottaa kauheasti, että petyn taas. Yrityskertoja takana kohta kahden vuoden verran.
 
Liityn mukaan tännekin, varsinainen piinaviikko menossa...

Kp 23/dpo 7-8, oireita on paljon sellaisia mitä ei aiemmissa kierroissa ole ollut. Maanantaista alkaen lämmöt yli 38 (mittaan aina korvasta ja peruslämpö 37 ja risat), voimakasta väsymystä ja tunteet pinnassa. Eilen alkoi hiuksia tippua aika tavalla ja tänään vihlonut alavatsaa vasemmalta puolelta päivän mittaan monta kertaa niin, että on ollut pakko ihan irvistää. Valkovuotoa jonkun verran.

Testasin eilen, nega tietysti. Jotenkin erilainen olo nyt, että voisikin olla tärpännyt, mutta pelottaa kauheasti, että petyn taas. Yrityskertoja takana kohta kahden vuoden verran.

Oireet kuulostaa kyllä lupaavalta, toivottavasti siellä on masussa joku pieni tekemässä itselleen kotia. :Heartred
 
Kp 25/30 ja edellisten oireiden lisäksi tänään ollut tosi huono olo ja tuli sitä kuuluisaa haaleanpunaista vuotoa ihan vähän paperiin. Aiemmin päivällä oli vielä valkuaismaista/kirkasta. Heti iski huono fiilis siitä, että menkat varmaan muutaman päivän sisällä alkaa :sad001
 
Mä en ole jaksanut kuulostella oireita tässä kierrossa enkä piinailla. Hommailtiin tasan kerran päivää ennen Flon olettamaa ovulaatiota, mutta sitten oli kaikkea ettei pystytty enempää. Toki toikin voi riittää, mut tiedä häntä oliko Flo oikeassa. Limailua oli kyllä, mutta tavanomaista oviskipua ei minään päivänä. Nyt on kp 27/28-29 ja äsken sohvalla maatessa tuntui jotenkin painontunnetta vasemmalla. Liekö kuvittelen, joten ajattelin ehkä kuitenkin piinailla pari päivää ja mennä ostamaan testin, haha :wink
 
Takaisin
Top