Painon nousu

Mullakin oli.On auttanu ku aloin vaan syödä säännöllisesti ni ei oo ihan niin pakkopuputusta.Kaverille oli neuvolatäti sanonu et voi johtua siitä että kroppa pyrkii takaisin omiin mittoihinsa.Se on kyllä luontoäidin suunnitteluvirhe kun imetykseen kuitenkin tarvittaisiin kunnolla ravintoa!
 
Mulla oli myös reilu viikko synnytyksen jälkeen ruokahaluttomuutta mut nyt kun vauva on 2 viikkoinen on mullekin alkanut ruoka maistua ja itseasiassa aika kovakin nälkä koko ajan.
 
Mulla taas on koko ajan ollu älyttömän hyvä ruokahalu, sairaalassakin söin tarjottimen aina tyhjäksi. Luulen että imetys lisää mulla ruokahaluja, viimeksi kun ei mikään maistunut moneen viikkoon. Eikä siitä imetyksestäkään tullut silloin mitään. Pitäisi vaan muista juoda riittävästi. Se tahtoo unohtua.
 
Mä en voi unohtaa juua jatkuvasti koska mulla on jatkuva jano :D Piti oikeen vesikannu ottaa yöpöydälle kun jaksanu enää rampata keittiössä kokoajan :P
 
mä haudutan joka päivä ison kannullisen imetysteetä ja juon sitä pitkin päivää :) vielä yli 25c lämmintä, lämmin vauva manducassa ja kuuma kupillinen teetä, kyllä hiki valuu :D
 
Mä olen viljellyt vesipulloja pitkin kämppää, että olis jatkuvasti juotava käden ulottuvilla.
 
Mulle tulee ton Manducan kans kauhee hiki. Ja tänään on janottanut koko ajan.
 
Niin on vaikka meillä tyttö ei oo yhtään sellanen hikoilija kun esikoisella oli aina pää märkä. :)
 
Mulla tuli painoa lisää noin 18 kiloa, joista nyt 12 päivää synnytyksen jälkeen on hävinnyt kymmenen. Vielä olisi matkaa normaaliin. Onko muilla ollut hulluja hikoilukohtauksia? Ihan ilman, että vauvakaan on sylissä alkaa yhtäkkiä vaan hikoiluttaa ihan kamalasti. Varmaankin ne ylimääräisetnesteet pyrkii pois kaikin mahdollisin keinoin.
 
Se hikoilu liittyy myös maidon nousuun!Mulla oli varsinkin alussa kuuma ja kylmä koko ajan vuorotellen ja yöllä heräili hikilammikosta.Nyt on onneksi tasoittunut. :) Mutta iskee välillä vieläkin.
 
täällä kans yks hikoilija, joka välillä aivan jäässä! ei tiedä pitäiskö kotona ikkunoita auki vai kiinni ku koskaan ei oo hyvä :D
 
Mua kyllä hikoiluttaa, pantiin jo pattereita pienemmälle meidän kämpässä. Toisinaan tulee vilunväristyksiä, tänään ehkä liittyi siihen että heräsin jo aamuyöstä migreeniin. :sad001 Onneksi olo on jo parempi.
 
Täällä hiki on ainoastaan öisin, yöllä kun herään nii niska ja valuu hiestä märkänä ja vaatteet ihan nihkeät hiestä. Tänään on taas koko päivän ollut ihan järkky kylmä ja tuntuu että tisseillä on kaikkein kylmin sisälläkin

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Se hikoilu liittyy myös maidon nousuun!Mulla oli varsinkin alussa kuuma ja kylmä koko ajan vuorotellen ja yöllä heräili hikilammikosta.Nyt on onneksi tasoittunut. :) Mutta iskee välillä vieläkin.

Joo, niin liittyy, mulla oli sama juttu. Nytkin välillä saattaa öisin hikoiluttaa, oletan, että liittyy maitomäärien nousuun.
 
11 päivää sektiosta, paino kolme kiloa miinuksella raskautta edeltävästä ajasta, vaikka olen yrittänyt parhaani mukaan tankata, herkutellakin... Onneksi kohtuullinen osa lähtevästä painosta tuntuu siirtyvän imetyksen kautta suoraan vauvaan. Muu olisikin tällä imutahdilla pieni ihme :-)
 
Täälläkin yksi öinen hikoilija. Tänään pääsin puntarille ja oli pudonnut 15 kiloa pahimmasta tai parhaimmasta lukemasta. Vielä ois lähes 10 kg siihen mistä lähdettiin.
 
Takaisin
Top