Pahoinvoinnit

Mää en lupautunut tämmöseen pahoinvointiin kun alettiin vauvaa suunnittelemaan... Ihan kaameeta. Aamua en uskalla edes ajatella kun jo oksettaa. Toki oksettaa noin päivisin muutenkin, yrjö lentää vaihtelevasti päivien mukaan. Tänään haisi paistettu jauheliha niin hirveältä, että ensin pöntön kautta ulos istuskelemaan.
 
Täällä viikkoja 10+2. Aamut on mulla vastoin yleistä mielikuvaa parasta aikaa päivässä ja yleensä on pari tuntia ilman oksentelua. Tän ketjun lukeminen oli hyvä juttu. Kiitos kaikille kokemuksensa jakaneille :signs001.

Luin täältä vinkin mehujäistä ja ne eivät olleet tulleet mieleeni. Kuitenkin mehujää pelasti eilisen iltani, kun kurkku ja nielu oli ihan tulessa kaiken oksentelun jälkeen.

Tsemppiä kaikille pahoinvoinnin kanssa kamppaileville!
 
Mulla viikkoja 13+4 ja päivittäinen oksentaminen kestäny rv 7 asti :sad001 aamulla ekana ja illalla vikana pakko oksentaa, eikä uskalla syödä oikeen mitään. Kaikista hirveintä on se et mulla on pienestä saakka ollut kauhee oksennuksenpelko..:sad001
 
Pingviini, kuulostaa inhottavalta, että sulla sattuu olemaan raskauspahoinvoinnin lisäksi oksennuspelko. Oon itse huomannut, että syöminen helpottaa pahoinvoinnin oireita. Ekassa raskaudessa mulla ei painokaan laskenut parista päivittäisestä oksukerrasta huolimatta, kun jaksoin syödä ja juoda päivisin. Nyt on ollut sen verran rajua menoa, että paino on tippunut 4kg. Painan saman verran kuin joskus 11-12-vuotiaana :/ Onneksi vatsa kuitenkin pömpöttää menetetyistä kiloista huolimatta ihanasti! Se tekee mut superonnelliseksi!

Tää oksentelu kyllä todella pännii :sad001 Mä toivon ja rukoilen, että illan oksut jäisi näihin kahteen. Ei kiitos enää yhtään tällaista.

Ja sulle Pingviini paljon voimia pahoinvoinnin kanssa! Tämä menee ohi, ihan varmasti! Ja lopputulos on maailman ihanin olento ♡ Pienen ihmeen ajatteleminen tämän kaiken keskellä tekee hyvää :)
 
Takaisin
Top