Päivän asu (äitiysvaateketju)

Olen joutunut käyttämään joustavia vaatteita rv 6 asti, täytyy varmaan alkaa jotain mammavaatettakin katsella pian :)
 
Mä ostin tänään facekirpparilta ekat äitiysvaatteet: kahet farkut, kahet rennommat housut ja kaks paitaa. Myyjä möi kaikki kerralla eikä maksanu ku parikymppiä, niin päätin tilata. Nyt on pari päivää ollu maha todella turvoksissa/kasvanu, ja nyt ei mee oikeen enää muutaku legginsit mukavasti jalkaan. Mieluummin ottaa reilusti käyttöön ne mammavaatteet, niin ei tarvi kärsiä :)

Heispa ja Bebe, rv 10+4
 
Heh mäkin ostin tänää kahet mamafarkut :D ei pysty enää omia pitämään.
Kauhee pohdinta nyt et kuin mä.vaihdan töissä vaatteita silleen ettei kukaan nää et mulla on äitiyshousut :confused:
Täälä meneillään 7+3
 
Masua (muutakin kuin turvotusta) odotellessa.
 
Mulla ei ole ollut turvotusta eikä raskausmahan alkuakaan, mutta äitiyshousuja olen käyttänyt jo viimeset kolme vuotta! :laughing021

Esikoisen raskausaikana löysin Hennesiltä niiiiiiin ihanat mammahousut, että olen niitä samoja ostellut lisää tässä vuosien varrella. Olen tosin leikannut sen mahakaistaleen pois, eli ne ei näytä äitiyshousuilta. On vaan matalavyötäröiset ja tosi mukavat päällä! Vyönsoljen löytyy niin ne pysyy hyvin jalassa.
 
Ostin tänään ensimmäiset äitiyshousut. Mammasukkahousut hankin jo jouluksi, että oli mukava istua ruokapöydässä.. nyt menossa rv 14+3 ja vatsa sen verran näkyvissä, että edes normi leggingsit eivät ole mukavat päällä..
 
Jäätävä turvotus on ollut seurana jo monta viikkoa, mutta en ole ottanut äitiysvaatteita vielä käyttöön. Tarkoitus on toistaiseksi ennemmin peittää kuin paljastaa raskaus esimerkiksi töissä, joten maltan vielä ainakin joitakin viikkoja. Tykkään raskausaikanakin käyttää tyköistuvia vaatteita, joten ne muutamat toistaiseksi hankkimani raskausvaatteet paljastaisivat raskausturvotuksen auttamatta. :grin
 
Mun on pakko housut käydä ostaan kun hankala olla tiukoissa farkuissa. Nytkin nappi auki ja pitkä paita päällä. :D 10+6
 
Mun on pakko housut käydä ostaan kun hankala olla tiukoissa farkuissa. Nytkin nappi auki ja pitkä paita päällä. :D 10+6

Mulla on ollut myös kaiken maailman kuminauhaviritelmiä farkkujen nappien kanssa jo monta viikkoa. :joyful:
 
Ensimmäiset äitiyslegginsit kävin hakemassa vaikkei minkäänlaista vatsaakaan vielä ole. Vanhoilla paidoilla ja takeilla mennään. Rv 17+6
 
Mulla on ollu äitiysfarkut käytössä jo 10 rv lähtien ja nekin on jo pienet mitkään omat vanhat housut/ hameet/ verkkarit ei oo menny enään aikoihin päälle. Paidat vielä venyy.
Niin ja paino tippunut 6 kg, että maha vaan kasvaa
 
Täällä nyt menty parisen viikkoa mamma leggareissa ja paidoissa.. Omat housut ku tuntu et alko nyt puristelemaan vatsaa eivätkä oikein pysyneet mahan kohdalta ylhäällä.. Paidat ei kiristä ja se on ihan mukavaa ku puuhailee lasten kanssa päivittäin..
 
Takaisin
Top