Päivän asu (äitiysvaateketju)

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Millaisiin vaatteisiin pukeudut tänään? Kerro se kuvalla tai sanoin. Saa vastata, vaikkei olisi vielä siirtynyt äitiysvaatteisiin. :)

Artikkelissamme pohditaan oikeaa ajankohtaa ensimmäisille äitiysvaatehankinnoille. Missä vaiheessa raskautta sinä koit tarpeelliseksi suunnata äitiysvaateostoksille?
 
Itse varmaan menen aika samoilla paidoilla ja takeilla mutta housuissa varmaan pakko siirtyä jossain vaiheessa äitiysfarkkuihin kun mikään ei ole ärsyttävämpää kun nappi joka paina mahaa. Viime raskaudessa ostin ihan turhaa äitiysvaatteita kun maha oli melko pieni ja olis mennyt ihan omatkin yläosat :) nyt siis tarpeen mukaan!
 
Varmaan tässäkin raskaudessa leggarit ja pitkät topit ja paidat on luottovaatteita
 
Onko täällä joku muukin joka malttamattomana odottaa äitiysvaatteiden hankkimista? :D mä en osaa sanoa lapsettomana kuinka iso raskausmasu mulle mahdollisesti tulee mutta en halua käyttää omaisuuksia vaatteisin mitä käytän 9kk.. Ehkä jos ostaisi muutamat legginsit/housut ja käyttäisi omia vanhoja löysänmallisia yläosia ja mekkoja. Missä vaiheessa jo aiemmin raskaana olleet ootte ottanut esim. Äippä-leggarit käyttöön??
 
Onko täällä joku muukin joka malttamattomana odottaa äitiysvaatteiden hankkimista? :D mä en osaa sanoa lapsettomana kuinka iso raskausmasu mulle mahdollisesti tulee mutta en halua käyttää omaisuuksia vaatteisin mitä käytän 9kk.. Ehkä jos ostaisi muutamat legginsit/housut ja käyttäisi omia vanhoja löysänmallisia yläosia ja mekkoja. Missä vaiheessa jo aiemmin raskaana olleet ootte ottanut esim. Äippä-leggarit käyttöön??

Mä otin tosi aikaisin viime raskaudessa koska vatsa turpos nopeasti vaikka ei ollutkaan vielä ns raskausvatsa niin normi farkut tuntui inhottavilta. Olisko ollut siis jo joskus 6+ viikolla. Tuntui niin paljon mukavammalta massua vasten.
 
Mä otin tosi aikaisin viime raskaudessa koska vatsa turpos nopeasti vaikka ei ollutkaan vielä ns raskausvatsa niin normi farkut tuntui inhottavilta. Olisko ollut siis jo joskus 6+ viikolla. Tuntui niin paljon mukavammalta massua vasten.

Joo voin kuvitella että alkuraskaudessa voi esim. Turvottaa siihen malliin että tiukat farkut alkaa tuntuu epämukavilta päällä. Eli ehkä en ole edes aikaisin "liikenteessä" jos jo joulun alla siirtyisin mammaleggareihin, mikäli sikäli Bebe pysyy kyydissä :)
 
Mulla on tuolla kassillinen vaatteita odottamassa edellisestä raskaudesta. Nyttenkin jo olen turvonnut niin, ettei kaikki housut mene kiinni.. Viime raskaudessa tuli melkein 30 kg, että taitaa olla turha toivo mahtua nytkään mihinkään normaaleihin vaatteisiin :D
 
Mä jemmasin mun lemppari äitiysvaatteita varastossa kunnes KUUKAUSI takaperin myin osan ja loput sitten annoin pois :D kuinka surkuhupaisaa :p
 
Onko täällä joku muukin joka malttamattomana odottaa äitiysvaatteiden hankkimista? :D mä en osaa sanoa lapsettomana kuinka iso raskausmasu mulle mahdollisesti tulee mutta en halua käyttää omaisuuksia vaatteisin mitä käytän 9kk.. Ehkä jos ostaisi muutamat legginsit/housut ja käyttäisi omia vanhoja löysänmallisia yläosia ja mekkoja. Missä vaiheessa jo aiemmin raskaana olleet ootte ottanut esim. Äippä-leggarit käyttöön??

Mun tekis jo mieli ostaa kaikkia äitiysvaatteita, mutta ehkä maltan odottaa vielä hetken aikaa :D . Edellisessä raskaudessa taisin ostaa vaan imetysliivejä, yhden paidan ja yhdet housut kun omat mahtu päälle, toivottavasti nyt saan ostaa enempi äitiysvaatteita.
 
Miä toivon ettei tarvii ostaa mitään, sain kaverilta edellisen raskauden ajaksi pari paitaa ja ostin kahdet pitkät housut. Niitä vaatteita kuitenkin tarvii niin lyhyen aikaa, alussa menee ainakin normaalit yläosat vielä.
 
Mulla taas oli aika paljon äitiysvaatteita, koko vaatevarasto koska mikään oma vaate ei mahtunut päälle :D nyt on toinen tilanne :D
 
Mulla on jonkun verran äitiysvaatteita tallessa joten ostan myöhemmin, jos tuntuu, että tarvitsen vielä jotain :)
 
Yritän pärjätä samoilla vaatteilla mitä jo on. Eli miehen kollareilla ja t-paidoilla lopussa :grin
 
Viime raskaudesta on joitakin äitiysvaatteita jäljellä. Lisää varmaan ostelen jossain vaiheessa. Melko vähällä pärjäsin viimeksi kun melkeen puolet raskaudesta meni kotona collareissa sairaslomalla maatessa. :rolleyes:
 
Todella vaikea sanoa mitään vielä, kun ensimmäinen tulossa. Kaikki on niin uutta ja jännää. :) Ja ihanaa, on niin pitkään toivottu :Heartred
Uskon, että pyrin minimoimaan kaikki mammavaate ostokset. Kesää kohti sitten aikoinaan kuitenkin mennään, jos kaikki menee hyvin. Ei tartte miettii talvivarusteita :grin
 
Mulla puristaa jo tavalliset housut, joten pakko siirtyä legginsseihin/jegginsseihin yms joustaviin housuihin :hilarious: yleensä tykkään käyttää tiukkoja vaatteita..
 
Omilla paidoilla yritän pärjätä, housuja varmaan pitäneen käydä hakemassa :) ehkä muutaman paidan haluun myös ostaa
 
Tää on meidän viimeinen vauva (jos kaikki menee hyvin) ja oon päättänyt nauttia masusta ja ensimmäistä kertaa panostaa äitiysvaatteisiin =)
 
Ostin viime viikolla ekat äippä farkut enkä toisia meinaa ostaa kun mielestäni tarviin vaan yhdet siistit housut ja muuten voi leggingsien ja toppien kanssa olla ja kesällä sitten mekoilla. eniten huolestuttaa kengät.. Viime raskaudessa mulla turposi jalka ettei toukokuusta alkaen mitkään mahtuneet jalkaan muutakuin kaameet miesten crocsit..
 
Takaisin
Top