Oulun seudun odottajat

Kahvittelut oli eilen hieman pienellä porukalla, mutta mukavaa oli :)
Paikalla oli minun lisäksi Skorkatti ja yksi odottaja Helistimestä.

Alustavasti suunniteltiin että seuraava kahvittelu voisi olla esimerkiksi marraskuun alussa. Tarkemmin siitä sitten lähemmin. Ja seuraava paikka olisi Stockmannin kahvila Vintti.
 

ON: Tänään oli rakenneultra ja kaikki oli ihan normaalit, hieman pulleampi näytti olevan kuin mitä oli viikkoja ja muuten taas muutamaa päivää vähemmän, niin että la näytti 4.3. Ei suurta eroa siis. Smile
Ja näytti, että tyttö olisi tulossa Smile
Ainakin ultraajatäti oli siitä aivan varma. Itselläni vähän sulattelua, kun olin niin varma pojasta Rolling Eyes

 
Kiva et kaikki oli kunnossa! Ja eihän sitä vielä ihan varmaksi tiedä vaikka poika putkahtais:) Mulla alkaa maha jo oleen tiellä, eilen kävin jumpassa ja kyllä siellä jää jo mummojen jalkoihin:) Mutta jospa tästä selviäis!
 
Pidetään nyt siis 4.11 klo 17:00 Vinttikahvila Stockmannilla ja toivotaan tänne lisää "ilmoittautumisia" (tai jos tulee paljon vastalauseita, ehkä joku toinen päivä passaisi isommalle porukalle...)

Toivoisin, että mahdollisimman moni ilmoittaisi osallistumisestaan ja kommentoisi muutenkin onko aika hyvä vai siirretäänkö.

 
Minäkin yritän päästä tuonne seuraavaan kahvitteluun. Kovasti tahtoisin jo teitä tavata, mutta aina tulee viime hetkellä jotain estettä...

Mulla alkaa jo maha ahistaan menoa, vaikka ei vielä kovin järkky iso olekaan. Plaah... ja huomenna sokerirasitus testi, siihen en ois halunnu ollenkaan, mutta pakottivat neuvolassa. Ei auta... mentävä on.

Mulle vois lisätä tuonne listaan LA:n 2.2.2012
 
Moikka,

Mä yritän kans päästä seuraavaan kahvitteluun.Jos saan auton, mun kyydissä pääsee H-putaan suunnalta kaupunkiin, mut en vielä uskalla luvata että saan...

Mullekin vois päivittää tuon LA 27.01. ja ikääkin voi tarkentaa, kai sen 32v uskaltaa vielä julkistaa ;)

Ihana miimamma kun teillä ultrassa näkyi sukupuoli kunnolla :) Meille ei uskaltanut ultraaja varmaksi sanoa, voi kuulema olla melkein kumpi vaan - vähän enemmän oli tyttöön kallellaan mutta niin vähän ettei uskalla luottaa. Tekis mieli mennä yksityiselle ultraan vielä että jos siellä sais paremmin selvää... Tuttu suositteli sellaista kuin Meri-Oulun neuvola, joku yksityinen kätilön pyörittämä palvelu, onkohan kukaan kuullut siitä? Ei ainakaan ollut ultrauksen hinta pilvissä, viidenkympin tietämissä taisi olla...

Maikkie, meillä ei olekaan montaa päivää eroa, ja mulla kans meinaa alkaa jo maha vastustaa :) kenkien / sukkien laitossa ainakin, ja vissiin painaa jo sen verran keuhkoihin asti et hengästyn tosi helposti... Kertokaa mulle miten ne kengät saa jalkaan sitten tammikuussa? :D Miten meni sokerirasitus? Minusta se oli aika piece of cake verrattuna siihen miten kaikki hehkutti sen kamaluutta etukäteen. Se juotava llitkukin oli kuin hapotonta kokista, kyllä se alas meni varsinkin kun oli kauhea nälkä jo...
 
Bandida: hyvin meni sokerirasitukset. Ei se tosiaan ollu yhtään niin paha, mitä kaikki etukäteen varottelivat. Kiva oli, kun olivat palanneet labrassa takaisin siihen kolan makuiseen litkuun. Se kuulemma aiheuttaa vähemmän huonoa oloa mammoille, kun se toinen sokeriliemi, mitä normaalisti käytetään.
Kaikki oli mulla kunnossa.

Minäkin voin kysellä, jos saisin auton tuolloin kahvittelupäivänä niin pääsee munkin kyydillä haukiputaalta. Tai sitten jos sinä Bandida saat sen auton, niin voisin tulla kyytiin mielelläni.

Pitää ostaa varmaan sellaiset kengät, jotka voi vaan tökätä jalkaan ilman mitään sen kummempaa. Alkaa tosiaan olemaan kenkien ja sukkien laitto jo nyt hieman hankalaa. Mulla on ihan hirveen kokoinen maha... Apua! Pelottaa, että vauvakin on joku karsee jättiläinen, vaikka se rakenneultrassa olikin ihan normaalikokoinen keskikäyrällä kasvava nappula.
 
kannattaa hommata sellaiset kengät mitkä on vaan laittaa jalkaan. itellä ainaki oli koko odotus ajan semmoiset kengät käytössä niin oli helppoa :D saappaitten laitto ei onnistunut millään :D

itellä ei ollut koko sokerirasitus testiä niin en osaa siihen asiaan sanoa mitään.
 ja pittää kattoa toi kahvittelu että päästäänkö tuleen vai ei :)  noi perjantai päivät on sellaisia ettei ikinä tiedä missä päin maailmaa sitä ollaan :)
 
Voi että toivoin että olisin päässyt seuraavaan tapaamiseen...olemme juuri tuolloin 4.11. lähdössä kotipaikkakunnalleni tulevaa mummoa ja ukkia moikkaamaan viikonlopuksi. Jos sitten siihen seuraavaan tapaamiseen jo pääsisin...voisikohan sitä järjestää esim viikolle joku ilta? tai sitten nuo perjantai-illatkin on ihan hyviä ajankohtia, nyt vain sattui jo sovittu meno tuolle illalle...harmitus :(  
 
Kahvittelut 4.11 klo 17:00 Vinttikahvila Stockmannilla

Alustavasti tulossa/Yrittää päästä tulemaan: miimamma, lounatuuli, Maikkie, Bandida,
Toisesta ryhmästä 3-4 luultavasti tulossa.

Vaikuttaisi, että ihan mukava ryhmä saadaan nyt miittiin :-)

Nonne, Seuraavaa aikaa voi ehdotella viikolle ja katsella miten saa kannatusta. :) Ei se perjantai pakollinen päivä ole.

Sokerirasituksesta
: itselläni olisi uusinta ensiviikolla, jospa se ei olisi niin kamala kuin viimeksi. Viimeksi minulla oli sitä toista litkua (ilmeisesti nyt vaihtunut erilaiseen) joten jospa siitä ei niin kamala olo tulisi. Tai sitten se on niin yksilöllistä millaiset reaktiot siitä kenellekkin tulee. Minulle siitä viimeksi tuli aivan kamala olo :)
 
Voi harmi kun en pääse osallistumaan. Seuraavalla vkolla ois onnistunut. Mutta toiv. seuraavalla kerralla sitten. Olis mukava nähä paikallisia kun olen juuri muuttanut.
 
Nella: jospa sitten seuraavalla kerralla pääset :)


Huomenna siis kahvittelut!
Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee paikalle! Saa tulla myös yllättäen, vaikka ei olisi ilmoittanutkaan tulostaan etukäteen, mikäli sattuu yllätteän pääsemäänkin! :)

Nähdään huomenna!
 
Moi! Mä en valitettavasti pääse kahvitteluihin:( mutta miimamma voitko sanoa möökölle terkkuja että mul ois oottamassa ne pari äitiyspakkauksen kestovaippaa+imut jos hänellä on vielä joutilaana niitä poikavauvan vaatteita? Voitas vaihdella sitten vaikka ensi tapaamisessa.
 
Mä taidan olla tulossa jos ei hommat veny, mut kyytiä en valitettavasti voikaan tarjota H-putaalaisille, kun jouduin tulemaan Ouluun jo aamusta - oon täällä siis vähän niin kuin valmiiksi...
 
Hei mammat!

Olen pian 27 vuotias pikkukakkosen odottaja ja olen perustanut Facebookin salaisen ryhmän Oululaisille odottajille. Ryhmään pääsee mukaan laittamalla minulle yv:nä nimensä niin lisään ensin kaveriksi ja sitten ryhmään :) Olisi mukava jos saataisiin iso porukka sinne kasaan niin olisi helpompi sopia tapaamisia ja jututkin pysyisi salassa!

Adalmis ja Kerttu 18+1
 
En valitettavasti pääsekään tulemaan tänään. Hauskaa miittiä kaikille, jospa sitten ensi kerralla ehtisin mukaan.
 
En sitten päässytkään miittiin tänään :( Tuli äkillinen meno muualle.
Miten miitti meni?

Pitää miettiä seuraavaa miittiä!
 
Takaisin
Top