online shoppailu

Et olisi linkannut tuota Gugguuta Littlered! :D Olen himoinnut noita jumpsuitteja jo monet kuukaudet, mutta lupasin miehelle, että saa kuristaa mut, jos ostan ton hintaisen lastenvaatteen..

Mutta jos alennuksella.. :rolleyes:
 
Osaako joku muuten sanoa tosta Metsolasta onko noi koot yleensä väljiä vai nafteja? Kun vaihtoehdot oli joko 74 tai 86. :confused: Meillä osa 74 on jo pieniä, mutta 86 kuulostaa todella isolta. Toisaalta se menisi ehkä syksyllä vielä?
 
Minä en muuten tiedä Metsoloista mitään, mutta meillä on lahjaksi saadut potkarit kokoa 68 ja sen verran reilut, että odottavat vielä tovin vuoroaan.
 
Ihania kuoseja tuolla Metsolassakin! Mutta... Mä olen niin kamala äiti, että en raaski ostaa tolle sottapytylle noin tyyriitä ja hienoja vaatteita puklattavaksi/pissattavaksi/soseella tuhrittavaksi :grin
 
Noista kesävaatteista, onko kukaan koittanut mitään ohuita puuvilla/pellavahousuja tai haalareita, miten toimisivat? Ne eivät yleensä jousta, mutta ajattelin, että voisivat lämpimillä keleillä olla miellyttäviä materiaaleja, kun hengittävät niin hyvin. Ainakin Lindexillä oli sekä pitkä- että lyhythihaisia malleja. Ajattelin, että pitkät lahkeet antaisivat vähän aurinko- ja hyttyssuojaa, sekä polvensuojaa kun poika nyt kovasti opettelee konttaamista.
 
No nyt keksin jotain, mikä voi olla tuhoisaa. Amazonista saa vauvanvaatteita. Eikä siis perusvaatteita, vaan esim. TV-sarjoihin liittyviä vaatteita. Ja koska me ollaan miehen kanssa aika jäätävän nörttejä, niin tilattiin vauvalle body, joka näyttää Stark Trek -uniformulta. :grin Toivottavasti tytöstä tulee edes jonkin asteen nörtti, muuten se vihaa meitä isona... :smiley-ashamed008
 
^ Et olisi kertonut! :D Terv. nimim. mä tiedän jo nyt, että lapsi tulee häpeämään silmät päästään vanhempiensa kanssa...
 
Jos joku tilaa Villervallaa Suomesta, niin skidi.fi:lla oli -20% kaikista normaalihintaisista tuotteista nyt toukokuun loppuun saakka. Koodi loytyi tuolta (ja oli noita joissain mammablogeissakin):

http://www.alennuskoodi101.fi/kauppa/skidi-fi/

Mulla paloi hermot tuohon skidiin, silla siella olisi ollut vanhan malliston heppapaitoja, joita ei myyda enaa itse valmistajan verkkokaupassa Ruotsissa, enka niita muualtakaan mistaan luotettavan oloisesta verkkokaupasta loytanyt... Niin he eivat toimita ulkomaille! Ja sitten yritin tehda tilausta kotiosoitteeseeni Suomeen, niin tajusin, etten voi maksaa tilaustani, koska heille kay maksu vain suomalaisten verkkopankkien kautta! Ja minullahan ei sellaistakaan ole... On se alkeellista, ettei visalla voi maksaa... :mad::mad:
 
Reima on kuulemma reipasta kokoa, vaikka ei meilla sellasia ole koskaan ollut...
Ma olen pojan housuissa suosinut sellaisia, joissa on jonkinlaiset resorit lahkeissa ja ottanut suosiolla aina sen isomman koon. Vaikka lahkeissa olisikin hieman liikaa pituutta niin se resori estaa lahkeita roikkumasta lattialla ja pistaa ne lahkeet "pussiin". Sellaisilla housuilla on pitempi kayttoikakin.
 
Nostetaanpa tätä ketjua välillä :) Nimittäin Hullut Päivät ovat taas ensi viikolla. Itse kierrän stockan yleensä kaukaa kyseisenä ajankohtana, mutta tuotteita saa siis myös heidän verkkokaupastaan, niin ei tarvitse lähteä ryysimään.

Ainakin ensiaskel- ja talvikenkiä oli tarjousten joukossa.
 
Se verkkokauppa on just hyvä, sillä saa tilattua tänne böndellekin. Mä ahdistun siitä, jos joku kävelee hitaasti edessäni, ja esim. lauantaina Prismassa käynti tekisi minut hulluksi. Siksi Helsingissä asuessa Hullut päivät oli painajaiseni, koska mieluiten olisin pysynyt kokonaan poissa keskustasta, mutta kun työt oli aina siellä. Ja ratikat ja bussit oli täynnä niitä keltaisia pusseja. :mad: Kerran päätin, että eihän pikkukaupungin tytölle ole homma eikä mikään kävellä kotiin... No, eipä siinä mennyt kuin kaksi tuntia, ei riittänyt energia ihan joka ilta... :rolleyes:
 
Mä petyin hullareiden tarjonnasta :sad001 Olin sysännyt melko suuren summan sivuun ajatukselle hullulle rahaa, mutta kun kuvasto tuli, niin valikoima oli surkea. Missä kaikki Mini Rodinit??

Mutta kun noihin kenkiin päästiin, niin mä olen vakuuttunut (eli käytännössä mainosmiehet ovat hyvin puhuneet ympäri), että nuo Superfitit olisi kävelyä aloittelevan jalkaan parhaat ja vaikuttavatkin kieltämättä tosi hyviltä. Suurena hämmästyksenä löysin niitä tänään paikallisesta Citymarketista :eek:
 
Mulla on mennyt noihin Poppeihin ihan täysin maku. Kuskasin sinne juuri tuossa kuukausi sitten usean sadan edestä vaatetta, joissa KAIKISSA joku valmistusvirhe. Jos minussa yhtään on ennustajan vikaa, niin pari vuotta ja koko merkki on aivan unohdettu.. Ja mitä olen keskusteluja seurannut Popin kirpuilla, on moni muu vaihtanut aivan muihin merkkeihin.

Ilmaisin myyjälle suoraan, että voitte katsoa sieltä asiakashistoriastanne, että mä olen ollut viime vuoden lopussa todella innokas asiakas, useita satoja meni surutta per kuukausi, nyt olen ostanut viimeksi huhtikuussa yhdet jarrusukat, jotka ylläri ylläri hajosivat ekassa pesussa.. Että jotain on mennyt vissiin pieleen..

Tää on muutenkin vähän tätä, että jotakin merkkiä vaan yhtäkkiä aletaan hehkuttaa ja se on jossain vaiheessa aivan aallonharjalla ja sitten samainen merkki putoaa sieltä huipulta täysin samalla tahdilla. Sen enempää asiaa avatakseni olen nykyisessä koulussani todella oppinut, mitä me lainkaan saisimme kulutuskäytöllämme tälle meidän valtiollemmekin aikaiseksi, jos me hieman asiaa tarkemmin miettisimme. Meillä on Suomi täynnä aivan loistavia, kekseliäitä yrittäjiä ja täysin omanlaistamme designiä, mutta ilmeisesti siellä markkinointipuolella joku vielä vähän tökkii. Parasta on ehkä se, että myös tää myytti, että suomalainen tuote on aina moninkertaisen hintainen on hyvin murrettu, esim Mainion lastenvaatteissa (ok, nää valmistetaan baltiassa, mutta muu työ tehdään Suomessa), bodyt maksaa 16,90e, laatu on tällä hetkellä kokeilemistani tuotteista Gugguun ohella parhainta ja tietysti aallonharjalla ratsastaessa se jälleenmyyntihinta on aika hyvä :)

Mutta se siitä, mä voisin kirjottaa näistä lastenvaatteista pikkuhiljaa kirjan :rolleyes:
 
Höh... just kaverit ylipuhui ostamaan noita kuorivaatteita ja windfleecen. Ekat popit meille ja taatusti kalliimmat vaatteet mitä olen pojalle ostanut, vaikka olikin tarjouksessa. Saa nähdä jos on ekat ja vikat popit :)

Jos kirjoitat kirjan aiheesta, niin mä ostan heti! Mä oon ihan pihalla näissä asioissa ja ei mulla ole todellakaan aikaa perehtyä asiaan sen kummemmin. Tai voisit Saria kirjoittaa esim vauvan/lastenvaateblogia auttamaan meitä uunoja jotka eivät tiedä mitä kannattaa ostaa, mistä ja mihin hintaan :wink
 
Takaisin
Top