Oireita...

Mulla on ollut aika oireeton olo monta päivää.. Mutta aika vähällä olen ennenkin selvinnyt. Iltaisin meinaan nukahtaa jo kahdeksalta ja aamulla on vaikea päästä ylös. o_O
 
Täällä ollut vaikka minkälaista oiretta ja siksi tulikin testattua tosi ajoissa. Nyt iltaisin alkanut kovat vatsa ja selkäsäryt :sad001 Saa jännäillä et onko ihan normaalia vai ei!
 
Mulla on aina ollut raskaana selkä tosi kipeä. Juuri sillä lailla, että päivällä ei välttämättä huomaa mitään, mutta illalla ei meinaa päästä sohvalta ylös.
 
Mulla oli ensimmäisessä raskaudessa vasta loppupuolella. Nyt vihlaisee monesti selästä just noustessa ja iltaisin sellaista menkkakipujen tyylistä jomottelua, mutta kovempana.
 
Jospa Mmiira se pahoinvointi hellittäisi myöhemmillä viikoilla. Mun pitää syödä tosi usein, että ei paha olo iskisi, mut ei aina ees ehdi ennen kuin on liian myöhäistä :/ Auttaako sulla tiheä syöminen?

ON: tänään jäi aamukahvi juomatta.
 
Täällä kanssa kova jano, kovin etova olo, ainoastaan aamulla hammaspesulla on pieni oksennus tullut, muuten ei. Sitten ajoittainen menkkajomotus ja kova tissien arkuus. Valkovuotoa ei nyt erityisemmin. Nyt 6+0.

Äitillä oli viimeisessä raskaudessa pahoinvointi koko raskauden ajan, toivottavasti se ei ole edessä .
 
Kiitos tsempeistä. Mulla on kanssa edellisissä raskauksissa syöminen auttanut,nyt ei näytä auttavan.. muistelisin ettei tyttöjä odottaessakaan ihan näin kovasti etonut. toisaalta olen tyytyväinen että on jotain oiretta, keskenmenneessä oli kyllä oireita mutta todella lievänä. Lähinnä väsytti ja menkkajomotukset sellasia että justiinsa pystyi sanoa jotain tuntevansa.. vaikka eihän oireet/oireettomuus mitään automaattisesti tarkoita.. silti jotenkin lohduttaa.
 
Mulla ei oo ollut mitään oireita omasta mielestä, mutta kun eilen plussasin niin alko heti oksettaan. :hungover: Nyt ku miettii niin rinnat on ollu arat ja alavatsassa tuntuu "jotain".

Kuuluuko runsas/normaali valkovuoto kans raskaus oireisiin?
 
Eiköhän se kuulu :) itellä ainakin edellisessä ja tämän raskauden alussa valkovuoto ollut runsaampaa kuin yleensä.
 
Mulla iltaisin tosi kovia menkkamaisia kipuja, alkoi jo päiviä ennen plussausta. Nyt ehkä hieman helpottanu mut monet yöt tuli nukuttua kauratyyny masun päällä. Muita oireita tällä hetkellä jano, kipeet ja pinkeet tissit, oksennus nousee kurkkuun monta kertaa päivässä, järkky turvotus, väsymys ja mielialanvaihdokset. Et raskaana ollaan [emoji23]
 
Mulla on ollu eilen ja tänään just tota menkkamaista tunnetta vatsalla, ei kuitenkaan voi kivuksi sanoa... Vähän on myös huonoa oloa ollut, mut ei kuitenkaan koko aikaa ja ihan hyvin näiden olojen kanssa pärjää. Samoin janontunne ja palelu on ollut sieltä plussauksesta asti (25.2.) oikeestaan koko ajan. Nälkä ei oo enää nyt parin päivän ajan ollut niin jatkuvaa, aamulla mulla ei ollut yhtään nälkä eikä tehnyt tippaakaan mieli syödä mitään (ei johtunut huonosta olosta).
 
Agnes, Mulla on tota samaa, että ruoka ei vaan maistu, ei tee mieli. Esikkoa odotellessa alkuraskauden aikana paino putosi nelisen kiloa.
 
^ Ei täälläkään ruoka maistu, mut pakko yrittää syödä..
 
Onko teillä vaikuttanu unen laatuun? Ite en koe olevani normaalia väsyneempi, mutta heräilen monta kertaa yössä ja tunnen itteni pirteäksi. Ennen kun saatoin nukkua yön putkeen aamuun asti.
 
Mä herään aamusin tosi pirteänä, vaikka yleensä aamu uninen. Mut sit päivisin ihan yhtäkkiä puskee päälle kauhee väsymys ja nyt on ollu pakko nukkuu taaperon kanssa ainaki yhet päiväunet:sleep011
 
Mulla on niin selkeet muistikuvat edellisestä raskaudesta, kun esikoinen oli reilu 1v ja nukku vielä ulkona. Tv5-kanavalta tuli joka päivä joku hömppäelokuva just päiväuniaikaan ja nukahin päivittäin siinä noin 10 minuutin kohalla. :D Se oli kyllä armahtavaa, kun sai tirsottaa. Nyt työssäkäyvänä ei oo moista mahollisuutta.
 
Täällä illalla nukahdan jo 19-20 aikaan (paitsi tänään,väkisin hereillä siihen asti että mies tulee) ja nukun kuin tukki. Paitsi viime yönä heräilin monesti ja aamulla pirteänä ylös.. päivisin tulee väsykohtauksia, mutta suht hyvin pysyn hereillä
 
Joo ensimmäisestä muista tällästä väsymystä ollenkaan! Nyt nukahtaisin varmaan seisaalleen kun pukkaa päälle. Tiedä mitä itsellä töiden teosta tulisi:eek: pitää olla vaan iloinen et mahdollisuus torkkua!
 
Takaisin
Top