Oireita...

Eyjalin, hyvä kuulla! toivotaan joo parasta että nyt kävis onnistuminen tällä kertaa kun kaksi keskenmenoa jo takana :) Katsotaan sitten keskiviikkona kuinka käy :)
 
Täällä oireina jano. Pohjaton ja loputon jano. Vessassa saakin sit ravata koko ajan, sydän hakkaa ja hengästyttää ja iho on taas menny ihan superhuonoksi. Muuten ei oikein mitään oireita olekaan. Tänään verta jäi paperiin pyyhkiessä, tiedä nyt sit mistä se kertoo. Ai niin! Oon ihan pahuksen ailahtelevainen. Tai lähinnä kiukkuinen :p

Viikkoja ehkä 5+3, ei mitään varmuutta kuitenkaan. Mutulla mennään.
 
Haaveinen: sama homma täälläkin. Ihmettelin että onko normaalia, mutta en kehdannut kysyä :D
 
Täällä kans kauhee jano ja järkky turvotus :D pelkään et joku töissä pian hoksaa ku oon ihan turvonnu pallo..ja voi tätä väsymystä..
Vielä kun päälle loriseva valkkari niin tosi hehkee olo..:D
 
Nyt tää etova olo seuraa mua 24/7. :spitoutdummy: :hungover: Jatkuvasti pitää syödä jotain, lähinnä hedelmiä tekee mieli. Pelottaa painonnousu, koska hiilarit lihottaa mua ja ovat siksi olleet aika minimillä... Oon aiemmissa raskauksissa ollut ylipainoinen, nyt normi- ja ylipainon rajoilla, enkä haluis enää takasin sitä kaikkea painoa. Toki raskaus tuo kiloja, mutta en haluais hirveesti itseaiheutettuja siihen päälle. Pelottaa sekin, että sokerihimo yltyy. :nailbiting: Huomaan jo himoitsevani Sirkus-Aakkosia, niinkuin aiemmissakin raskauksissa.
 
Mulla kanssa kamala suklaan himo. :banghead: Toistaiseksi hyvin olen vastustanut. Se auttaa myös, että meillä on niin pitkä kauppamatka, ettei tule herätereissuja tehtyä. :grin Mun pahoinvointi on ollut tosi pientä, lähes olematonta pari päivää.. En yhtään muista koska olen aikaisemmissa alkanut oksentamaan.. Ei mulla tosin koskaan ole kamalaa pahoinvointia ollut.

Ja mua stressaa kanssa jostain kumman syystä painonnousu... En ole aikaisemmin välittänyt. Varmaan kun nyt on tuota painoa on enemmän kuin koskaan aiemmin ennen raskautta.

Imetän vielä 2 vuotiasta, ja tuntuu että maito on tosi tiukassa, ei taida tulla juuri mitään. Tosin lopettamassa tässä ollaan, imetyskertoja on enää 1-2 vuorokaudessa.
 
Täällä oireina lähinnä väsymys,palelu,menkkajomotuksia,lämmöt vähän koholla mutta ei mitenkään kipeä olo.. Eilen illalla saatto olla tisseissä tunne kun yritti nukkua mahallaan.. ja jonkin aikaa oon itkenyt ihme juttuja..o_O niin ja ajoittain iskevä ällötys :wtf:
 
Hei joo, itkeminen! Nyyhkyttelen milloin mistäkin asiasta tai sitten vaihtoehtoisesti kiukuttelen :p

Aamulla kävin lenkillä ennen syömistä ja voi morjens, miten paha olo tuli. Tissit tuntuu oudoilta ??? Ihan ku ne ei olis omat ollenkaan.
 
  • Tykkään
Reaktiot: N30
Liikunta ja ulkoilu näköjään vielä auttaa tähän pahaan oloon! :gen014 Käytiin reippailemassa pari tuntia, ja etova olo on ainakin toistaiseksi poissa! Mahtavaa!
 
Onko muita joilla ei ole oikeastaan oireita?
Ennen plussaa väsytti, vessatti ja jomotteli alavatsassa. Nyt ei moneen päivään ole ollut oikeastaan mitään muuta kuin normaalia väsyneempi olo iltaisin.
 
Joo, kaikki meni ihan hyvin. :) Repeämiä tosin tuli, kun ei ollut kätilöä ohjaamassa vauvan ulostuloa. Voisin mieluusti synnyttää taas kotona, mutta ei taida rahat riittää kotilon palkkaan ja matkaa sairaalaankin on noin tunti. Luotto kyllä omiin synnytystaitoihin nousi. Mulla on tosi matala kipukynnys, mutta selvisin. :)

Mulla on kans jostain syystä isoja vauvoja, 4000g, 3800g ja se 4400g. Maha on ollut ihan valtavan kokoinen, kun itse olen melko siro. :grin Raskausdiabetesta ei ole koskaan tutkittu ja vauvojen sokeritkin kai olleet synnytyksen jälkeen ihan hyviä. Mutta haluan varmistaa, etten suklaan syömiselläni tee 5kg vauvaa. Viimeksi oli kilon istukkakin. Kätilö sitä ihmetteli, sitten kun sairaalaan päästiin. :nailbiting:

no on vauvoilla ollu kokoa :-) mun kaksospojat oli 3090 ja 2530 ( syntyivät 38+3) ja tyttö 2920 ( synt 40+1)
 
Juu ei täälläkään oireita vielä ellei hakemalla hakemaan lähde. :D
Pienoista turvotusta, vessassa ravaamista, kumma maku suussa, väsyttää. Kunnon oireita odotellessa!
 
onko muilla kovia viiltelyjä? Tulee ihan sarjana välillä ja ne todella sattuu ja maha on välillä ihan tulessa :'( oon kahtena yönä joutunut ottaa särkylääkettä. Vai keskenmenoako meinaa? Vai kohdun ulkoista?
 
Ennen plussaa mulla tuli muutama vihlasu mut ei oo enää tullu kuin jomotuksia välillä. En kyllä oo tarvinu niihin särkylääkettä.
Kerttuli. Uskon silti et vois olla normaalia kun mulla ainakin näissä kahdessa jälkimmäisessä ollu enemmän vihlontaa ja jomotista kuin esikoisesta mul ei ollu mitään et kai kohtu on jotenkin herkempi....:wideyed:
 
Kerttuli, myös mulla on tänä yönä ollut aivan jäätäviä vihlaisuja. Tuntui siis melkein supistuksilta ja sarjana tulevat. Tässä viimeiset kaks tuntia oon valvonut näiden takia. Ei aiemmissa raskauksissa ollut tällaista ja mä mietin myös, että miks nyt tuntuu tältä ??? Särkkäriä en oo vielä ottanut, mutta ei kovin kaukana oo sekään.
 
:helloTäällä kanssa yksi joka ravaa vessassa valkkarin takia tarkastelemassa, että alkoko menkat.. viiltelyjä ei ole ollut, menkkajomotuksia kyllä.. keskenmenneessä (tuulimuna) niitä ei ollut juurikaan, kahdessa aiemmassa kyllä. Joten niitä pidän vaan hyvänä asiana, ne on vielä mielestäni ihan normaalin rajoissa. Lisäksi väsymystä, etovaa oloa, itku ja kiukkuherkkyyttä.. mitähän vielä.. vaikka eiköhän tuossakin ole näille viikoille :laughing002 oisko kasassa hurjat 3+5
 
  • Tykkään
Reaktiot: N30
Eilen jäi pyyhiessä verta ja sitten tuli jo pissankin mukana.. alamahassa kummallinen tunne ja muutenkin "tyhjä" tunne.Tissikipu poistui,mutta eilen lämpöä ja hyvin itkuinen ja kiukkunen.. :sad001 olisko keskenmeno sitten tullut?
Toki aiemmassa raskaudessa on verta (menkoiksi luulin) tullut myös,silloin en huolestunut koska raskaus ilmeni vasta rv 19+ jotain :D
 
Kerttuli, lueskelin muilta foorumeilta ja varsin yleisiä tuntuvat olevan nuo vatsakivut, mutta niin kauan kun ei ole vuotoa, niin ei kannata huolestua. Itsellä on vieläkin yön jäljiltä vatsa kipeä, kuus tuntia valvoin tän olon takia :sad001 Mietinpä sitten, että vaikuttaako tän kolmannen raskauden kohdalla se, kun tuo kakkonen syntyi lopulta sektiolla eli oireileeko se sektiohaava näin. Toivottavasti ei kovin kauaa jatku!

Hupsu76, käsittääkseni keskenmenossa tulee verta huomattavan paljon ja usein siihen liittyy myös kipuja. Oireiden 'häviäminen' tuntuu olevan varsin tavallista, yhden päivänkin aikana tilanteet ja olot ehtii muuttua. Myös mulla tuli tässä joku päivä taaksepäin verta, mut ei ole enää tullut.
 
Hupsu. Toivottavasti vuotoa ei tuu enempää ja pikkuinen pysyy matkassa. Tsemppiä.
 
Takaisin
Top