Oireilua

Mulle määrättiin korvatippoja ja panacodia...? Parempi olo saattaa tosi johtua myös siitä, että toi panacod pistää ainakin mut nukkumaan koko yön kuin tukki! Mutta lääkäri ainakin sanoi, ettei voi määrätä antibiootteja... Mutta olen kuullut, että erilaisia ohjeita on tullut eri tahoilta.
 
mulla on kans tota runsasta valkovuotoa mutta ei vielä mitään muita "erite uutisia" :wink onhan mulla tässä vielä toki aikaakin siihen h-hetkeen...
Tullut myös tässä männä viikonloppuna aika paljon sellasia supistuksen tapasia kipuaaltoja jolloin tuntuu koko lantio olevan kuin tulessa :sad001 sitä seuraa sit sellainen supistus että oksat pois,mutta ehkä tämä meidän tyyppi alkaa laskeutua ja telakoitua :wink ??!
 
^ Mä oon pikkasen ehkä kade, kun mennään samoilla viikoilla ja tää riehuja ei todellakaan ole telakoitunut vielä mihinkään.
 
Tessa mäkin vaan toiveajattelen että se olis sitä ja loppuis kohta koska on tosi kipeita nuo "aallot" kun tulee...mutta mulla on pe vika neuvolalääkäri ni siellä sit näkee että onko tää vaan mun toiveita :Heartred
 
Mulla oli ihan vaan tavan harkkasupistukset jo lyhentänyt kaulaa, joten on hyvin mahollista että siula on hoohetki lähellä :) . Mullahan loppu kaikki oireet melkein kuin seinään kun jäin ä-lomalle viime viikolla :D Eli varmaan stressilläkin oli oma osuutensa. Nyt mä nukkua posotan yöt läppeensä (joo juoksen kyllä vessassa), pystyn lenkkeilemään jopa tunnin lenkkejä, joogakin onnistuu jiiennnee. Että se siitä juhannuspojasta sitten, mutta toisaalta kun kokoarvio oli 2 viikkoa sitten säälittävä 1600-1800g, niin ehkä noin niinkuin järellä aateltuna on ihan ookoo, että sälli muhhii vielä heinäkuulle saakka :)
 
Mä olen vähän kade mohomahan isosta vauvasta, olen nimittäin jo ruvennut murehtimaan sitä että kuinka monta päivää joudun sairaalassa olemaan. Sektion takia jo varmasti sen kolme yötä, mutta jos neiti on kovin pieni, niin pelkään että joudun olemaan pidempään. Meidän kakkonen on sellainen äidin poika, että sille tulee olemaan kova paikka, jos mä olen monta päivää ja yötä poissa. Muutenkin pelkään miten mustis pojasta tulee ja haluaisin päästä mahdollisimman nopeasti kotiin.
 
Voikohan nuo supistukset mitenkään poltella takareisiin?? Tänään ensimmäistä kertaa ollut menkkamaista jomotusta ja outoa jomotusta myös takareisissä.
 
Heips!

Makuulla aikaa kirjoitella hyvin. Mulla tuntui poltot alaselässä ja sisäreisissä. Lisäksi alavatsa semmonen menkkamaisen jomottava. :) Ja olihan sielä sit tapahtunutkin heti muutoksia aikaisempaan verrattuna. Vielä nyt kuitenkin estellään ja lääkitään 2 viikkoa..

Alkaa olla kyllä jännät hetket kaikilla. Meillä ois vielä muutto 28.7 ja La 30.7 mutta luulis että vauva jo kotoma silloin. Saadaan vaunutella ja kattoa kun miehet raataa. :D

Onneksi ilmat vähän viileni. Kelpaa mulle. :) Ei niin harmita köllötellä sisätiloissa. . Tokikin hyökkään makuulle aurinkoon jos aurinko iskee kunnolla taas taivaalle.

Pian vois veikkailla koska seuraava vauva putkahtaa maailmaan! :) ihanaa!
 
En ole kenenkään kuullut koskaan sanovan, että kipu säteilisi myös takareisiin... Mutta minulla nyt jokatapauksessa sinne jomottaa :D

Voi, kun pääsisi jo mammalomalle! Onneksi kuitenkin enää vain viikko.

Pakko käydä vähintään tunnin välein täällä lukemassa päivityksiä! Jos vaikka joku jo olisi päässyt tositoimiin! :)
 
Mullakin on tää sivu auki aina ensimmäisenä kun konekkin, ja mitäs muutakaan :D

Vauvan liikkeet on vähentyny tosi paljon, eilen ja tänäänkin. Onko muilla huomattu samaa? :anyone
 
Mohomaha,mulla oli pari päivää tosi hiljaista ja jouduinkin oman mielenrauhan takia laskeen liikeseurantakorttiin asti että uskoin että tuli kymppi täytee iltasin kun esikoinen oli jo nukkumassa ja ehti paremmin kuulostella...oliskohan ollut nukkupäiviä :Heartred toivottavssti koska tänään jo taas ollut ihan hyvä päivä liikkumisten suhteen tuolla vatsassa :D
 
Mariannu, vaikka meidän esikoinen isokokoinen olikin syntyessään, oltiin sairaalassa useita päiviä. Syynä oli vauvan verensokerit, joiden lukemat oli aluksi liian alhaisia. Raskausdiabetes on tässäkin raskaudessa, joten oon jo valmistautunut olemaan sairaalassa useita päiviä.

Kyllä on ihanaa, kun ulkona oli tänään jo vähän viileämpää :)
 
Täälläkin on ollu aamut varsinkin masussa hiljaisempia... Oon itekin alkanu oikeen laskeskelemaan välillä liikkeitä.... Noh tälleen iltaa kohden alkaa kyllä maha hytkymään enempi :) Ja sen myötä myös supistelemaan...
 
mulla alko taas kova meno ja meininki tuolla mahassa siinä 5 aikaan, ja nyt sitä on riittäny koko tän 3 tuntia. Olinkin jo huolissani, mutta onneks tosiaan alko sit kuitenkin liikkumaan.
Pissattaa jatkuvasti vaikkei pönttöön sit varsinaisesti mitään tuliskaa :/
 
Hyvä, että teillä mahan asukkaat kuitenkin viimein alkaneet massussa temmeltää ja kaikki siis hyvin :) Varmasti säikäyttää tuollainen!
 
Mäkin laskeskelin sunnuntai aamuns liikkeitä ja sitten illalla oltiinki synnärillä. En sit tiiä olisko ollu vaavillaki vähä odottava fiilis.
Synnärin käyrillä sit riehuikin ja nyt lepopäivinä hyvin huomas kun alkas hereillä olo jaksot. :) :) Koko maha muljuu puolelta toiselle ja välillä pelottaa että oikeesti tulee punnauksella kyljestä ulos. :D

Täällä tulee kyllä pyörittyä puhelimella koko ajan.. muutenkin päivät menee surffatessa, lehtiä lukiessa ja no täällä pyöriessa. :wink
Viileys oli kyllä tervetullut välillä. :) Miksi ne vaihtoehdot onkin aina hirmu helle tai pilvisen viilee!?! :D
 
Toi liikkeiden "havainnointi" onkin muuten hauska juttu.. Yhtenä päivänä kun vauva liikkuu ja molskii niin, et tuntuu tulevan kyljestä läpi, niin toivoo, et "rauhotupa hiukan" pikkuinen. Sit toisena päivänä (tai edes parin tunnin rauhallisemman jakson jälkeen), kun tosiaan on sitten hiukan rauhallisempi, tulee samantien ihan vainoharhaiseksi ja syö suklaata/juo mehua/heiluttelee mahaa jne, et liiku nyt hiukan :D Mikäköhän olis sellainen kultainen keskitie, vai onko sitä? :D Tämä tyyppi on kyllä ollut niin autuaan uskollisen kova liikkumaan, et tosiaan parin tunnin "unijakso" saa jo ihan äärirajoille hermoilemaan..

Viime yönä heräsin ensimmäisen kerran niin koviin "menkkakipuihin", etten pystynyt edes sängystä nousemaan. Vatsa oli ihan kivikova, ja hengittäminenkin tuntui super raskaalta.. Heräsin tosiaan selältäni, et josko siinä syy. Pitäisi varmaan kehittää joku tennispallo selkään kiinni, ettei menisi seljälleen niin helpolla, kun se aiheuttaa jo nopeastikin tosi huonon olon :/
 
Mulla ollut myös jo reilun viikon noita menkkakipuja. Harkkasuppareista on vaikee sanoa, koska pieni on niin perätilassa, että mulla maha on kokoajan ihan kivikova ja piukee. Siskoni odottaa toista, hänen LA on elokuussa, ja on ehkä hieman hysteerikko. Hän kuitenkin sanoi ettei vielä saisi olla mitään kivuliasta?? (35+5). Tuntuu että täällä lähes poikkeuksetta kaikilla jo on enemmän tai vähemmän.
 
Takaisin
Top