Oireet

Täällä ”tuskaillaan” nyt vähentyneiden oireiden takia 🧐 muutamana päivänä oli tosiaan aamulla heti herätessä huono olo, mutta nyt viimeiset muutama päivä ei. Kuitenkin aamupalan jälkeen alkanut vähän etoa ja tätä kestänyt lounaaseen asti. Tissitkään ei ole niin raskaat ja kipeät.
Mutta yritän nyt olla lietsomatta itseäni paniikkiin 🙈
Mulla on myös tissikipu lieventynyt. Kuitenkin sitä oli enemmän viikolle 7 asti ja nyt kun on 7+3 niin ei ole enää samassa määrin vain hyvin lievänä.Samastun muutenkin tuohon vähentyneisiin oireisiin, mutta sitten toisena päivänä onkin enemmän etova olo touhutessa. Sekin menee nopeasti ohi. Niin päiväkohtaisia! Haluan myös ajatella, että vaihtelu on ihan normaalia. Joillakin on kuitenkin lähes oireeton raskaus!
 
Miun ensimmäinen raskaus oli käytännössä oireeton. Ainoo oli väsymys alkuraskaudesta ja lopussa oli närästys.
Nyt viikon ajan ollu jatkuvaa pahoinvointia, kerran oksentanu ja aika monesti meinannu oksentaa. Myös väsymys on lisääntyny. Mieskin tänään kysy et onko oikeesti noin huono olo kun käytiin kaupoilla ja syömässä enkä kyenny syömään juuri mitää. Onneks meijän eskarilainen sit söi äitinki puolesta ni ei ihan turhaa maksettu 🤣
 
Tänään on ollut aivan järkyttävä väsy. 🥱 Lisäksi tuntuu, että olo on koko ajan todella alakuloinen, ja pitää oikein tsempata itseään että jaksaa keskittyä mihinkään tai tehdä yhtään mitään. Onko muilla hormoonit laittaneet mielialaa ihan sekaisin? 😃
 
Mulla ei hormonit oo mielialaan vaikuttanut, mutta ekan kerran huomasin niiden vaikutuksen Avaraa luontoa katsoessani aamulla. Itkeä vollotin, kun pieni linnunpoikanen oli isältään hukassa. Ja piti sulkea tv, kun aavikkokoira alkoi käydä gasellin kimppuun 😅 ei kestä enää näköjään ihan kaikkea.
 
Tänään on ollut aivan järkyttävä väsy. 🥱 Lisäksi tuntuu, että olo on koko ajan todella alakuloinen, ja pitää oikein tsempata itseään että jaksaa keskittyä mihinkään tai tehdä yhtään mitään. Onko muilla hormoonit laittaneet mielialaa ihan sekaisin? 😃
Täällä sama! Mulla joka raskaudessa näin ja loppuu kun vauva syntyy 🤭 En nauti raskaus ajasta!
 
Tänään on ollut aivan järkyttävä väsy. 🥱 Lisäksi tuntuu, että olo on koko ajan todella alakuloinen, ja pitää oikein tsempata itseään että jaksaa keskittyä mihinkään tai tehdä yhtään mitään. Onko muilla hormoonit laittaneet mielialaa ihan sekaisin? 😃

Tunnistan 🖐 Johonkin ketjuun jo kirjoittelinkin, että alakuloista mielialaa on ollut viime aikoina. Itse yhdistän sen myös pahoinvointiin - tuntuu, ettei jaksa oikein innostua tai iloita mistään, kun koko ajan on huono olo. Mulla ei ole mitään extreme-pahoinvointia, mutta sellainen aamusta iltaan -kuvotus, mikä alkaa kyllä käydä vähitellen voimien päälle. Odotan tosi paljon voinnin paranemista ja uskon, että mielikin silloin kirkastuu 🙂
 
Mulla on tullut uusimpana oireena jano. Tai en tiedä olenko juonut tänään viikonloppuna jotenkin huonosti. Jostain olen lukenut, että janokin voi olla raskausoire, niin lasketaan nyt sellaiseksi. Tunnen siis itse hyvin harvoin janoa, joten tämä ei ole normaalia. Mulla ollut myös väsymystä tänä viikonloppuna enemmän. Voimat ja energiat saattaa vain yhtäkiä kadota.
 
Onkohan tavallista, että lämpö ei ole koko ajan koholla? Hölmönä mittasin oman lämmön lapsen jälkeen ja jäin pohtimaan, kun oli "vain" 36,8.
 
Mulla on tullut uusimpana oireena jano. Tai en tiedä olenko juonut tänään viikonloppuna jotenkin huonosti. Jostain olen lukenut, että janokin voi olla raskausoire, niin lasketaan nyt sellaiseksi. Tunnen siis itse hyvin harvoin janoa, joten tämä ei ole normaalia. Mulla ollut myös väsymystä tänä viikonloppuna enemmän. Voimat ja energiat saattaa vain yhtäkiä kadota.
Mulla kanssa ollut enemmän janon tunnetta ja tänä vkl myös tuota veto pois-oloa :D
 
Tänään on ollut aivan järkyttävä väsy. 🥱 Lisäksi tuntuu, että olo on koko ajan todella alakuloinen, ja pitää oikein tsempata itseään että jaksaa keskittyä mihinkään tai tehdä yhtään mitään. Onko muilla hormoonit laittaneet mielialaa ihan sekaisin? 😃
Kyllä hormonit on selkeesti jo vaikuttaneet siihen, että käy herkemmällä. :) Eli varmasti normaalia!
 
Onkohan tavallista, että lämpö ei ole koko ajan koholla? Hölmönä mittasin oman lämmön lapsen jälkeen ja jäin pohtimaan, kun oli "vain" 36,8.
Varmasti on. Mulla oli esim. tällä viikolla 36,5 vaikka paleli sikana. En oo huolissani lämmöistä raskausaikana. Kaikki oli kuitenkin ultrassakin hyvin.
 
Varmasti on. Mulla oli esim. tällä viikolla 36,5 vaikka paleli sikana. En oo huolissani lämmöistä raskausaikana. Kaikki oli kuitenkin ultrassakin hyvin.
Tää helpotti heti oloa, kiitos pikaisesta vastauksesta 💛 Luulen, että lämpö sahailee, eilen mies luuli että olin makoillut kauratyynyn päällä, kun olin niin lämpöisen oloinen😂
 
Mulla on tullut uusimpana oireena jano. Tai en tiedä olenko juonut tänään viikonloppuna jotenkin huonosti. Jostain olen lukenut, että janokin voi olla raskausoire, niin lasketaan nyt sellaiseksi. Tunnen siis itse hyvin harvoin janoa, joten tämä ei ole normaalia. Mulla ollut myös väsymystä tänä viikonloppuna enemmän. Voimat ja energiat saattaa vain yhtäkiä kadota.

Mulla jano oli ihan ensimmäisiä oireita, alkoi jo ennen plussaa ja jatkuu edelleen tänä päivänä 😄 Koko ajan on suu kuin Sahara ja tekee mieli kylmää juotavaa. Vessassa ravaaminenkin sen mukaista 😄
 
Mullakin on ollut, alkoi pian plussatestin jälkeen. Ne on sellaisia nopeita, teräviä vihlomisia kohdun seudulla. Vähän kuin joku repäisisi sieltä sisuksista. En tiedä osaanko selittää kovin hyvin. 😄 Tulee useimmin äkkinäisistä liikkeistä, etenkin jos on ollut paikallaan.
Tekee ihan sika kipeetä välillä kun nousee nopeesti seisoon 🙈
 
Mulla ei ole mitään oireita taaskaan. Jossain vaiheessa ehkä rv6+ alkaa varmaan väsymys ja palelu, ne on olleet aiemminkin.
Mä oon ollu aika ihmeissäni siltä että oon ihan jäässä koko ajan. Villasukat, yöpaita ja housut ja paksu peitto
Piti ihan googlata onkp raskausoire 😃
 
Mä en tiiä pahentaako mun vitamiini mutta oon sen jättänyt tällä viikolla ottamatta 😔 oon yrittänyt sinnitellä kun keskiviikkona aamusta eka neuvola mutta just miehelle puhuin että jos huomenna tällänen olo niin ei musta töihin ole ja soitan neuvolaan tosta lääkkeestä.
Mulla pahensi edellisessä raskaudessa vitamiinit oloa. Vaihdoin toiseen merkkiin ja autto.
 
Täälä on nyt alkanut tulla ihan järjetön väsymys. Olen nyt nukkunut kyllä ihan hyvin, mutta esim. tänään toimistolla ei suurinpiirtein meinaa pysyä hereillä. Tämä on itsellä tähän mennessä kaikkein raskain oire, ärsyttävää kun ei ole energiaa mihinkään ja tekisi vaan mieli maata sohvalla ja nukkua 🥱
Mulla on tänään ollu ihan kooma päivä. 11 tuntia yöunta, kahen tunnin päikkärit. Ei voimia mihinkään. Vasta klo.19 aikaa virkistyi ja kohta nukkuu uudestaa. 🙈
 
Mulla aika vähäisiä oireita.
Kaaaamee väsymys, tekee mieli puolukkahilloa ja siipiä. 😂 ei yhessä kylläkään..
Ei oikein muuta.
Limakalvot ehkä kuivemmat.

Finnejä puskee..
Toivon että yökötystä ei tuu kuvioon ollenkaan 🙏
 
Tänään tuli kova väsymys ja pahoinvointi voimistui. Kahvin haju etoo. Pahentaakohan väsymystä kun jäi kahvit tänään juomatta 😂 mutta olen iloinen! Ainakin tunnen olevani raskaana.
 
Ai niin noi finnit, niiden ilmestyminen on jotenki räjähtäny ja ne on kipeitä 🫣
 
Takaisin
Top