Oireet

Mulle on salakavalasti kasvanut hirmuset kannut! Piti käydä ostamassa uusia tissiliivejä, että pysyvät mukana! Ja mulla yleensä B-kuppi, nyt piti ostaa C-kupilla. Kroppa muuttuu jo nyt, vaikka vasta rv 6+5. Nooh, rinta röyheenä vaan, kun kerrankin löytyy :joyful:

Sama!! Ihan outoa kun tissit oikeen huomaa :grin:happy093
Uusia liivejä todellakin joutuu käydä ostamassa, mut ei haittaa!!
 
Sama!! Ihan outoa kun tissit oikeen huomaa :grin:happy093
Uusia liivejä todellakin joutuu käydä ostamassa, mut ei haittaa!!

Niinpä! Löysin Lindexiltä tosi miellyttäviä Desire-malli, suosittelen kokeilemaan. Halusin löytää suht tukevat, kun tisseihin sattuu, jos ne hölskyy.
 
Hampaiden pesu vaikeaa.. nyt kaks päivää oksentanut kun hampaat olen yrittänyt pestä :sad001 miten nyt pystyn pesee hampaat.. suuvettä on mutta ei se nyt oikein puhdista..
 
En jaksanut nyt alkaa selaan ketjua alkuun ja lukeen onko joku jo samasta valittanu, mut tää pahoinvointi, taas yhtä paha kuin kahdessa edellises raskaudes.. On tosi hankala olla yh:na kahden alle 5v kans ja samalla kärsiä hirveestä pahoinvoinnista jos jollain on jotain vinkkejä joka tähän auttais edes vähän niin otan innolla vastaan.
 
Jatkuva etova olo vienyt syömisen ilon, toisaalta oon vierottunu karkista ja limuista ku ei vaa uppoo. Varsinki ku karkeista söin käytännössä vaan lakuu ja salmiakkii ja nyt ei enää voi. Tissit on kans kasvanu vähän, vielä menee kyl sama koko :D
 
Hampaiden pesu vaikeaa.. nyt kaks päivää oksentanut kun hampaat olen yrittänyt pestä :sad001 miten nyt pystyn pesee hampaat.. suuvettä on mutta ei se nyt oikein puhdista..

I feel you! Mua alkaa aina niin oksettaa hampaita pestessä ja välillä joutuu jättää pesun kesken yökkäilyjen takia. Jouduin myös perumaan hammaslääkäriajan, kun en olis pystynyt istumaan siinä kojeet suussa paikattavana. Oksettaa pelkkä ajatuskin. :P
 
Jippii. Tänään ei etonut paljoa ollenkaan. En ole silti huolissani.
Annees: toisessa ketjussa puhuivat ainakin B6 vitamiinista että auttaa pahaan oloon.
 
Mä kaaduin tänäänsuoraa perseelleen. Koira veti narulla nurin ku kissan luo hyökkäs. Mulla just oli parempana häntäluu edellisestä kaatumisesta. Voikohan häntäluusta koitua ongelmia synnytyksessä. Musta on tullu niiin kömpelö. Saan varmaa kohta unohtaa koiran lenlityksen, vahva puolitoistavuotias joka nykäsee välillä just kissan perään tai jonku metsärapinan. Voi voi. Sisälle piti piiloon tulla itkeen. :'D
 
Otin eilen lääkärin suosituksesta B6 vitamiinia ja tänä aamuna oli pikkasen parempi olo. Eihän se pahoinvointia kokonaan vie pois mutta sain syötyä pikkasen paremmin. Eli mulle jo suuri juttu:) jatkan nyt niiden syömistä ja toivon että veisi pahimman terän tästä, ei ainakaan tarvisi oksennella niin paljon.
Ja hampaiden pesusta, käytän samaa tahnaa nyt kuin mun 2v, paljon miedompaa ja ei aiheuta samalla tavalla yökkäilyä.

Onko teillä hajuherkkyyttä? Siis mun miehen shampoo haisee nyt taas ihan hirveältä:dead: sama homma oli esikoisen raskaudenkin kohdalla! En kestä kun se tulee suihkusta kun haju on kauhea :confused:Ja jääkaappi sekä tiskiaine ovat toiset jotka saa yökkimään...
 
Jääkaappi on ihan hirveen hajuinen :sad001 Kissan turkki haisee pahalle, kuten kahdessa edellisessäkin raskaudessa. Huoh :sad001
 
Joo jääkaappi haisee ihan hirveeltä! Samoin, jos mies ottaa pitsaan sinihomejuustoa. Hyi haistan sen kaukaa. :D
 
Hajuherkkyys täälläkin.. tuntuu että ihan kaikkialla haisee joku outo :D

Aloitin tänään tuon B6-vitamiinin myös.
Melkeen tuntui jopa pahentavan tai sitten vaan tosi huono vointinen päivä. Auttanut ei siis ainakaan tämän yhden päivän perusteellä :sad001
 
Mä osti semmosen missä foolihappo ja b6 sekä b12 samassa. Saa aivot samalla piristystä :D
 
Lähteekö muilla hiuksia tavallista enemmän? Pitkistä hiuksista huomaa tosi helposti! Kääk!
 
Mä oon lihonut jo KOLME KILOA! Tänään vasta 7+6... Vatsa on ihan valtava ja turvonnut. Mulla muutenkin aina kilot kertyy vatsaan vaikka normaalipainonen siis olen, mutta et kolme kiloa näin nopeesti. Apuaaa, miten tän saa pysäytettyä. :D
 
Mä oon lihonut jo KOLME KILOA! Tänään vasta 7+6... Vatsa on ihan valtava ja turvonnut. Mulla muutenkin aina kilot kertyy vatsaan vaikka normaalipainonen siis olen, mutta et kolme kiloa näin nopeesti. Apuaaa, miten tän saa pysäytettyä. :D

3kg voi ihan hyvin olla vaan nesteitä. Ja ei kai muuta, ku paljon vihanneksia, marjoja, laadukasta proteiinia, täysjyvää ja hyviä rasvoja. Ja välttää sokerisia juttuja, limuja, mehuja yms.
 
Lähteekö muilla hiuksia tavallista enemmän? Pitkistä hiuksista huomaa tosi helposti! Kääk!

Esikoisen kanssa itse asiassa raskausaikana hiukset oli niin hyvässä kunnossa että! Ikinä ei ole ollut niin vahvat ja kiiltävät hiukset. Mutta synnytyksen jälkeen sitten lähtikin sen edestä :shifty:
Nyt en vielä ole huomannut eroa tavalliseen...
 
Mulla oli oireita vaikka muille jakaa ennen plussaa, mutta sitten ne kaikki häipyivätkin. Nyt on vähän alkanut uudestaan jotain, eilen aamupahoinvointia kahvin jälkeen, selkäkipua pitkin päivää, munasarjojen kohdalta jomottelee. Vähän hajuherkkänä oon ollut plussasta lähtien. Ja kiukkunen kuin mikä, kiihdyn ihan 0-100 ja ärsyynnyt kaikesta.
 
Takaisin
Top