Oireet

Viimeyönä heräsin koviin kuukautiskiputyyppisiin kipuiluihin. Poltteli, vihloi ja painoi alavatsaa ja selkää. Säteili reisiin asti. Hetkellisesti saattoi helpottaa, mutta sitten taas alkoi uudestaan. Hirveä pelko tuli ja alkoi itkettää, että meneekö tämäkin nyt kesken. Vessassa ramppasin useaan otteeseen yöllä, mutta ei näkynyt verta. Kolmelta yöllä alkoi taas uusi kipukohtaus ja oli pakko ottaa parasetamolia, että sai nukuttua edes vähän. Herätessä oli suht normaali olo ja kipua ei enää ollut, ehkä pientä painetta edelleen. Ehkä kohtu sitten tekee jotain kasvupyrähdystä.

Miten sulla on mennyt tämä päivä? Vieläkö on ollut kipuja? :oops:
 
Väsymys ja samanaikainen yöllinen unettomuus.. ah mikä yhdistelmä! Turhauttavaa.. :mad:

Sama täällä. Mikä on turhauttavampaa kun yöllä herää eikä uni tule. Ollaan juuri reissussa ja pahimmillaan tullut valvottua 4 tuntia putkeen. Väsy olis..
 
Nuo kivut ollut kyllä tympeitä. Mullakin oli 3sellaista pahempaa kipukohtausta mitkä ei tuntunut menevän menevän ohi. Siinä sai sit koko ajan pelätä että kesken menee :confused: Nyt onneksi pariin päivään ei ole ollut mitään.
 
Muu pahoinvointi helpotti ja tilalle tuli viime raskaudestakin niin tuttu matkapahoinvointi. Auton lattiat meni siivoukseen tänään. :yuck:
 
Jano on mullakin ihan älytön ja sit just vessassa joutuu ravaamaan usein. Mutta toisaalta hyvä kun tulee juotua paljon vettä, pysyis edes vähän nesteet liikkeellä.
 
Täällä alkaa pahasti nyppimään, kun maha vetää herneen nenään, jos ruokavalio poikkeaa vähääkään normaalista. Ihan perusruokia siis tarkoitan, mitään rasvaista en uskalla edes kokeilla. Tässä vaan ollaan nyt puoltoista viikkoa lomalla, niin olisi ihan jees, jos saisi vähän rentouduttua noin niinkuin ruokienkin suhteen ilman että vatsa olisi jatkuvasti pinkeä kera inhottavien väänteiden. :/
 
Huh kyllä tuntuu liikkuminen raskaalta, hengästyn ihan pienistäkin askareista. Tein eilen lumihommia niin piti vähän välii nojata lapioon ja yrittää vaan hengitellä kun hengästytti niin paljon. Kaupassakin kevyen kauppakassin kantaminen tekee jo saman, hengästyttää ja heikko olo. Onko mulla vaan niin huono kunto vai viekö maha-asukki kaikki mun voimat.. Muilla tätä samaa?
 
Voi kyllä. Syke nousee hetkessä pilviin, se ei paljoa vaadi tällä hetkellä. Hengitystä saa välillä tasata pitkään ja hartaasti muutaman porrasvälin jälkeenkin (ennen samat portaat ei tuntuneet missään).
 
Huh kyllä tuntuu liikkuminen raskaalta, hengästyn ihan pienistäkin askareista. Tein eilen lumihommia niin piti vähän välii nojata lapioon ja yrittää vaan hengitellä kun hengästytti niin paljon. Kaupassakin kevyen kauppakassin kantaminen tekee jo saman, hengästyttää ja heikko olo. Onko mulla vaan niin huono kunto vai viekö maha-asukki kaikki mun voimat.. Muilla tätä samaa?

Joo, molemmilla kerroilla sama juttu, kunto tuntuu hävinneen taivaan tuuliin yhdessä yössä. Kroppa reagoi kaikilla niin erilailla, osa painaa samalla tavalla kun ennenkin ja sit osalla tulee ihan uusia tuntemuksia. Sallitaan se itsellemme ja otetaan rauhallisemmin :Heartred
 
Eilen illalla tuli pyyhkiessä verta ja vatsassa jomotteli. Soitin jo päivystykseen että nytkö tämä on tässä. Käski seurata. Ei ole tainnut enempää vuotaa eikä nyt niin kauheasti kipujakaan jotakin pientä tuntemusta lukuunottamatta, mutta kyllä nyt pelottaa ja on ikävä tunne. :sad001 Tiistaina ultra. Nyt 11+0.
 
Heips ja huomenta!

Kenellä kaikilla on pahoinvointi mennyt ohi ja kenellä vielä jatkuu? Itse olen ensimmäisen kolmanneksen ohittamassa tai ohittanut, mutta siltikin tämä tuntuu vaan jatkuvan. Minä en tykkää yhtään. :banghead: Aamuisin ennen sängystä nousua olen ottanut sipsiä ja hapankorppua ja sen jälkeen ei ole tarvinnut käydä vessassa. Ainut mitä yrittää myöhemmin päivällä tai päivän aikaan on se, että yrittää yökäyttää yskiminen kautta. Ei kiva. :sad001
 
Pieni vuoto alkoi taas kun hiljalleen tytön kanssa ulkona käveltiin. :/

Kannattaa lepäillä mahd paljon. Liikkuminen provosoi vuotelua..
Se voi olla hematooma tai vastaava joka siellä vuotelee.. Minulla kahdessa raskaudessa ja viimeisimmässä vuotelin lähemmäs puolet raskaudesta (reippaastikin). Syntyi vähän ennenaik mutta terveenä.

Toivottavasti syy selviää ja harmiton! Vauvaliimaa!
 
Takaisin
Top