Oireet

Minulla tällä hetkellä ainut huomattava oire on järkyttävä nälkä.

Tänään söin aamupalaksi 2 leipää ja jugurtin ja lounaaksi äsken läjän kaalilaatikkoa, 2 leipää, purkin raejuustoa ja banaanin. Edelleen tuntuu että voisin syödä vielä jotain.. Olen töissä pienessä toimistossa ja pisin kävelymatka on vessaan, noin 20 askelta suuntaansa eli kulutusta ei ole ja normaalisti syön aamupalaksi hedelmän ja lounaaksi salaatin.

Paino oli noussut 3kg 3 viikossa vaikka ei kyllä tarvitsisi nousta yhtään vielä tässä vaiheessa, mutta en myöskään halua olla syömättä kun tulee huono olo ja kai tämä on ihan sallittua syödä kun syö oikeaa ruokaa... :grin
 
Onko kukaan muu kärsinyt kovasta päänsärystä? Minulla taustalla aurallinen migreeni, joka pysynyt alun hyvin Poissa. Lauantai alkoi oksentamisella ja valonarkuudella ja siitä asti ällötysolo ja jumalaton päänsärky seurannut, eikä loppua näy. Panadol ei auta ja harkitsen ottaisko yhden panacodin, vai uskaltaako.. alkaa todella ärsyttää tämä ja kun vielä oksettaakin.
 
Onko kukaan muu kärsinyt kovasta päänsärystä? Minulla taustalla aurallinen migreeni, joka pysynyt alun hyvin Poissa. Lauantai alkoi oksentamisella ja valonarkuudella ja siitä asti ällötysolo ja jumalaton päänsärky seurannut, eikä loppua näy. Panadol ei auta ja harkitsen ottaisko yhden panacodin, vai uskaltaako.. alkaa todella ärsyttää tämä ja kun vielä oksettaakin.
Mulla on kovia päänsärkyjä ja mulla auttaa burana, panadol on vaan vitsi.
 
Täällä taas vaihteeksi osastolla tipassa ton hyperemeesin takia. Rv 16+2 nyt eikä loppua näy. Pahoinvointilääkkeenä zofran sentään estää oksentelun
 
Ärsyttävänä oireena vatsantoiminta ihan sekasi :hungover: mutta 3 viikon niukka mutta päivittäinen verenvuoto on loppunut tai ainaki harventunu kovasti, ei kuumota niin paljoa enää
 
Just ku hehkutin eilen neuvolassa hyvää oloa, ällötys, oksetusolo, ylämahan paineentunne ja jäätävä väsymys teki paluun. Nice. Nyt nukkumaan.

Rv 15+0
 
Heräsin viime yönä siihen kun jotain lorahti housuun ja arvatkaa kun säikähdin että mitä nyt vuotaa niin valkovuotoa, paljon valkovuotoa lorahti pöksyihin:eek:
Eli näemmä valkovuoto runsastumaan päin...
Repäisy kivutkin tulleet tänne, saa niin paljon yskiä ja pärskiä että yöllä täytyy pysyä sikiö asennossa että ei vihlo...
rv 13+3
 
Mä näin myös sykähdyttävää unta siitä, että vessassa lurahti pöntöllinen verta. Olipa ihana herätä ja todeta sen olleen unta.
 
Mies toi äsken mulle iltapalaa kun teki itelleenkin, no oon nyt puolet syöny ja tajusin tässä kesken kaiken että mulla on oikeesti normaali olo ja ollu koko päivän. Oon ihan järkyttyny tästä asiasta, en edes muista koska ei olis ollu paha olo tai väsyttäny tai ollu pää kipeä tai jotain muuta. Täytyy nauttia tästä hetkestä nyt täysillä, epäilen että tää ei oo pysyvä tila millään lailla :'D
 
Alkoi jo kahdeksas aamu päänsäryllä. Alkaa jo vähän ahdistaa. Lääkärissä käyty ja panacod määrätty, ei vastetta... mitähän seuraavaksi? :sad001 lieköhä ensi viikollakaan työkuntoinen....
 
Tsemppiä Rosmariini pääkivun kanssa!

Täällä pahoinvointi väistynyt vihdoin, tänään 15+2 :) Pahoinvointi kesti pari viikkoa pidempään kun esikoisesta. Issiaskivut ovat olleet melkoisia jo, tukivyö käytössä ja yritänkin kuumeisesti miettiä miten tuota oloa saisi helpotettua sen osalta. En kestä jos joudun jo tässä vaiheessa vähentämään kävelylenkkejä :sad001

Ihanaa kun on virkeämpi olo ja tekee normaalia, terveellistä ja ravitsevaa ruokaa mieli. Liikuntaakin oon päässyt taas jatkamaan lihaskuntotreenien muodossa :)
 
Alkoi jo kahdeksas aamu päänsäryllä. Alkaa jo vähän ahdistaa. Lääkärissä käyty ja panacod määrätty, ei vastetta... mitähän seuraavaksi? :sad001 lieköhä ensi viikollakaan työkuntoinen....


Täällä kans aivan tajutonta päänsärkyä viimeiset 2viikkoa! Panadol ei kyllä tunnu auttavan. Buranaahan ei saisi syödä ja miranax jota yleensä otan tuskin on suotava.
Aika tuskaista herätä joka päivä päänsäryllä ja loppua ei näy päivän aikana. Töihin olen kuitenkin mennyt särystä huolimatta!
 
Niiskuneiti mikä tukivyö sulla on käytössä? Mulla on Anita babybelt, mutta se ahdistaa niin kauheasti että en voi pitää. Selkä vaivaa siis mullakin ja oon jo lenkkeilyn joutunut jättämään ihan minimiin.
Tuosta päänsärystä. Mulla on ainakin pakko välillä ottaa buranaa kun Panadol ei auta yhtään. Säännöllisesti ei suositella käyttämään, mutta satunnaisesti otettuna ei pitäisi olla haittaa.
 
Täällä kans aivan tajutonta päänsärkyä viimeiset 2viikkoa! Panadol ei kyllä tunnu auttavan. Buranaahan ei saisi syödä ja miranax jota yleensä otan tuskin on suotava.
Aika tuskaista herätä joka päivä päänsäryllä ja loppua ei näy päivän aikana. Töihin olen kuitenkin mennyt särystä huolimatta!

Minä hain eilen päivystyksestä ja tipasta vauhtia, kun ei enää tullut mistään mitään. Päänsärky, ruokahaluttomuus, välillä oksentelu etovan olon kanssa, näköhäiriöt. Mies päätti että nyt mennään. No pötkötin siellä muutaman tunnin tipassa, ja särky about puolittui. Lääkärikin pahoitteli, kun tässä siunatussa tilassa ei oikein ole lääkinnällisiä keinoja hoitaa. Harmittaa ja ärsyttää kyllä itteä, jos tää tätä on loppuun saakka. Tähän asti pysynyt migreeni niin hyvin kurissa :sad001 :sad001
 
Kuulostaa Rosmariini tosi kurjalta :sad001 toivottavasti pian helpottaisi ja saisit nauttia raskaudesta ilman isompia särkyjä.

Täällä etova olo jyllää edelleen. Uskomatonta kuinka omat raskaudet voi olla niin erilaiset.
 
Tsemppiä kaikille joilla pääkivut riesana! En voi kuvitellakaan kuinka kamalaa on kärsiä päivätolkulla kestävistä pääkivuista!
 
Nostan itsekin hattua jokaiselle migreenistä kärsivälle. Tänään ollut paljon parempi olo, ja viime yönä sai hyvät yöunetkin. Toivoa on siis, että oli nyt vaan jonkun stressin, väsymyksen ja jännityksen ym. yhteissumma ja kertaluontoinen. Muuten olo onkin ollut mainio. Tsemppiä jokaiselle minkä vaan olon kanssa painivalle.
 
Takaisin
Top