Oireet

Ei oireita, ainakaan vielä toki mahaa nippailee vähän mutta jos en olis testiä tehnyt, niin sekin menis sen piikkiin, että kohta pitäs alkaa menkat. En vieläkään ymmärrä mikä takapiru se oli, että tee se testi
 
Minulla on nyt alkanut jonkinmoinen huono olo. Ensimmäisestä minulla alkoi pahoinvointi joskus viikolla 8, mutta nyt nähtävästi jo aiemmin. Ärsyttää kun ei viikonloppuna jaksa edes tehdä mitään kun koko ajan huono olo. Mitään ei ole vielä kuitenkaan tullut ulos asti.

Ja tämä väsymys!! Nukun pitkät yöunet ja päikkärit ja silti väsyttää illalla seiskan aikaan :D
 
Mulla on nyt kans parina päivänä ollut vähän huono olo, ei oksettava mut huono. Esikoisesta oksensinkin 24/7 3kk ajan, toivottavastin tän kakkosen kanssa ei käy samoin :D Ja kans tulee sellasia väsymyskohtauksia, väsyn ihan sekunnissa ja sit hetkenpäästä oon taas virkee. Mahaa turvottaa ihan hulluna! nyt menossa siis menkkojen mukaan rv 3+6.
 
Huonoa oloa on ollut täälläkin jo :meh:
Tuntuu menevän hyvin samalla kaavalla tää etova olo kuin esikoisestakin. Meniskin vaan tällä etovuudella, ettei tarvis oksentaa!
 
Mä olen jo pari päivää miettinyt olisinko raskaana ja siksi ostinkin testin, vaikka varhaisessa vaiheessa ollaankin. Olen ollut tosi väsynyt ja on ollut välillä aika etova olo. Tänä aamuna ei edes kahvi maistunut. Suurin kysymysmerkki mulle oli ehkä se, että perus ovistuntemukset jäivät puuttumaan. Se on tietty aika erikoista, koska kyllähän se raskaus ovulaation vaatii
 
Mä olen jo pari päivää miettinyt olisinko raskaana ja siksi ostinkin testin, vaikka varhaisessa vaiheessa ollaankin. Olen ollut tosi väsynyt ja on ollut välillä aika etova olo. Tänä aamuna ei edes kahvi maistunut. Suurin kysymysmerkki mulle oli ehkä se, että perus ovistuntemukset jäivät puuttumaan. Se on tietty aika erikoista, koska kyllähän se raskaus ovulaation vaatii

Mulla sama ihmetyksen aihe! En tuntenut normaalisti selviä ovisoireita kesäkuussa ollenkaan ja testasinkin ihan vaan varmuuden vuoksi jotta tiesin mitä saan reissussa syödä ja juoda o_O
 
Neuvolaan soiteltu ja ei kannata huolehtia tuhruista. Ne itse asiassa hiipu jo lauantain aikaan, tänään tuli vielä aamulla aikaseen vähän, mutta nyt näyttää taas hiipuvan. Olisko ollu sit valemenkat tms? Jospa nuo nyt hiipuski lopullisesti nii ei tarviis niitä pohtia enää.. Plussa kuitenki vahvistuu koko ajan :love7
Ja kyllä päätti etovat olot ajan alkaa, eilen oli isännällä henkilöstöjuhlat, joissa olin mukana kuskina. Ja koska osa porukkaa on itsellenikin vanhaa työkommuunia, niin kyllä siellä lähtee jutut liikkeelle varmaan miksen juo ja näytän välillä niin kärsivältä.. Etenkin kun kaikkein lähimmät työkaverit ja esimiehet tietää keskenmenosta. Tulipahan tuota yksi kysely milloin on LA.. Ihan vaan oon lihonu ja turvottaa, ei sen kummempaa, heh :angelic: Nyt onkin sitten sen luokan henkiset krapulat kun pikkutunteina päässyt vasta kotiin..
Onko kellään muulla muuten röyhtäilyputki päällä? Tää on siis jtn järkyttävää! Alusta asti itse asiassa iski päälle, samoin teki edellisessä raskaudessa. Kunnon emakko olo kun meikäläinen se vaan röhkii menemään ilman mitään käytöstapoja :dead:
 
Mozzarella, mullakin vuotelee nyt kolmatta päivää.. kauan sulla kesti vuotelua yhteensä?
 
Mulla sama ihmetyksen aihe! En tuntenut normaalisti selviä ovisoireita kesäkuussa ollenkaan ja testasinkin ihan vaan varmuuden vuoksi jotta tiesin mitä saan reissussa syödä ja juoda o_O

Oho! No ehkä se sitten on jo raskauden merkki sekin Muuttaa kyllä vähän omiakin kesälomasuunnitelmia [emoji28]
 
Mozzarella, mullakin vuotelee nyt kolmatta päivää.. kauan sulla kesti vuotelua yhteensä?

Keskiviikkona alko ja launtaina käytännössä loppu, sunnuntaina tuli enää "jälkivuotoo" haaleesti aamulla. Eli 4-5 päivää, aika lailla normi menkkojen ajan siis. Alko myös 1-2 päivää sen jälkeen ku menkkojen ois pitäny alkaa. Mietin et oisko tuo tän aamune johtunu noista juhlista ku ei oo tottunu valvomaan ja suolisto meni muutenki "sekasin" erilaisesta ruuasta. Nyt nimittäin loppu jo samanlaiseks haaleeks ku eilen. Mistäpä tuota tietää :dontknow Ollu semmosta pyyhintätuhrua, siteelle tullu vaan kerran tippa.
Neuvolatädin mielipide oli kiinnittymisvuoto..

/: Edittinä, eipäs tuhrut loppunu vaan jatku samalla tapaa.. Noo, kyl tää tästä vielä..
 
Muokattu viimeksi:
Mult tulee sit vähän enemmän ku sulta. Varmaa testin teen vielä loppuviikosta. Ja sit alan neuvolaan soitella. Mein 5kuisella on kyllä perjantaina neuvola et voisin sieltäki sit kysellä jos nään sitä äitiyspuolen terkkaa. Jos siis vielä positiivista näyttää perjantaina tai torstai aamuna.
 
Mult tulee sit vähän enemmän ku sulta. Varmaa testin teen vielä loppuviikosta. Ja sit alan neuvolaan soitella. Mein 5kuisella on kyllä perjantaina neuvola et voisin sieltäki sit kysellä jos nään sitä äitiyspuolen terkkaa. Jos siis vielä positiivista näyttää perjantaina tai torstai aamuna.
Peukkuja pystyyn että näyttää :thumleft
 
Onko kellään muulla muuten röyhtäilyputki päällä? Tää on siis jtn järkyttävää! Alusta asti itse asiassa iski päälle, samoin teki edellisessä raskaudessa. Kunnon emakko olo kun meikäläinen se vaan röhkii menemään ilman mitään käytöstapoja :dead:
Täällä! Röyhtäily on kivaa :woot: Mutta nyt se tulee ihan pienestäkin, jo lasi vettä aiheuttaa saman kuin aiemmin pullollinen jotain hiilihapotettua!
 
Täällä ei tunnu mitään sen ihmeempiä oireita kuin (ehkä) lisääntynyt nälkä ja välillä tuntuu alavatsan seudulla (tai sit vaan kuvittelen :D). No, periaatteessa en kyllä haluaisikaan mitään oksentamista tai vastaavaa. Edellisessä raskaudessa oksensin vain yhden kerran onneksi eli toivotaan että tällä kertaa menis yhtä "helposti" :)
 
Täällä alkoi jo mietinnät olenko raskaana.. oireet hävisivät kokonaan kun taas viikonloppuna tuntui että en pysty nousemaan edes tuolilta ettei tulisi oksennusta. Jospa tämä raskaus olisikin helpompi kuin edellinen :)
 
Mulla välillä nopeesti ohimeneviä pahoinvointiaaltoja, mutta ei kyllä sen isompaa. Viimeksi alkoi pahoinvointi kunnolla 6+2 ja tänään taitaa olla 5+2. Tissit on vähän arat ja väsyttää kyllä enemmän kuin normaalsti. Ja tuntuu että hengästyn helpommin kuin aikaisemmin.
 
BrendaLee, mua kans kokoajan ja kaikki röyhtäilyttää :D just hassua kun juo kahvia ja samallavaan röyhtäilee ku hullu :D
 
Yäk, tänään meinasi pian tuon viimeisimmän viestin jälkeen yökkäilyttää, mutta ihan vielä ei tarvinnut vessaan asti lähteä. Mutta tiettyjen ruokien ajatteleminen teki pahaa, en pystynyt syömään makaronilaatikkoa ja oli pakko tehdä voileipä. Nyt parin tunnin päikkäreiden jälkeen ei tee kyllä edelleenkään mitään mieli vaikka alkais tässä jo nälkä olla.:/
 
Olin eilen yleisötapahtumassa, jossa oli hodarikoju. Aiemmin on kuvottanut vain, jos edellisestä ateriasta on pidempi aika. Eilen melkein nousi kuitenkin ykä kurkkuun nakin lemusta. Nauroin miehelle, että nyt alkaa homma tuntua todelliselta :hilarious:
 
Takaisin
Top