Oireet

Huuhkaja, käy ihmeessä apteekissa ostamassa voidetta peräpukamiin. Ihana aine, auttaa nopeasti, kokemusta on :wink Mä ostin sellasta kun Scheriproct Neo. Vähän kivempi mennä synnyttämäänkin kun ei oo jo valmiiks pukamia..
 
Kiitos vinkistä, käyn huomenna kun tänään ei pysty enää lähtee mihkään kun tuo seisominen ja käveleminenkin sattuu niin paljon. Harmi kun ei oo enää olemassa sitä Drive-In Apteekkia, mikä oli joskus 10 vuotta sitten Hermannissa :D Auton penkillä istuessa kun tuo sattuu kaikista vähiten (kumma kyllä kun luin että muilla taas istuminen nimenomaan vaikeutuu ja kävely helpottaa). Särkylääkkeenkin otin, en tiedä onko siitä apua mutta tulipahan kokeiltua.
 
Huuhkaja, mulla ollu kans kauhee pukamaongelma, niinkuin joka raskaudessa :sad001 Ja tosiaan se sheriproct auttaa , mut kauheen montaa päivää ei kannata käyttää, ite huomasin että parin kolmen kauheen päivän jälkeen kun siirryin ihan bepanthen- voiteeseen. Toi sheriproct aika nopeesti saattaa alkaa ärsyttämään limakalvoja koska sisältää kortisonia. Mutta ehkä paras on noiden kahden voiteen yhteiskäyttö.
 
Täällä sama ongelma.. taisi pari viikkoa sitten ilmestyä tuo pukama, ensin en tajunnut edes peräpukamaksi.

Ehkä 4-5 päivää sitten rupesi sattumaan niin pahasti että huolestuin ja tajusin että peräpukamahan se on.
Sen jälkeen on ollut seisominen, makoilu, istuminen sekä kävely kivuliasta, eli ihan kaikki.

Olin jo valmiiksi kyllästynyt lukuisiin oireisiini joten pillahdin itkuun kun tämäkin vielä päätti tulla,
pelottaa synnytys pukaman kanssa mutta netissä huhutaan ettei sitä huomaa.. eli ei tuo lisäkipuja.

Bepanthenia vaan peppuun ja itsesäälissä rypemistä, raskauden päättymistä odotellessa. :)
 
Mulla oli jo aamulla parempi olla, ja aattelin että se on jo rauhottunut.
Vielä mitä.
Kävin ruokakaupassa ja siellä huomasin että alkoi taas kävely vaikeutua sillä sattui niin paljon. Jätin sinne apteekkiin menemisen ku aattelin et olo helpottais, ja ruokakaupan lähellä ei ollu apteekkia että sinne oisin voinu lähtee helposti.

Nyt sitten tuskailen taas kotona, ainoa mikä auttaa on istuminen, mutta se aiheuttaa taas supistelua ja selkäkipuja.. ARGGH.

Kaiken lisäks jostain luin, että pitäis mennä lääkäriin jos nää on kivuliaat monta päivää, onko joku teistä käynyt? Mitä tolle muka vois ees tehdä, en tajua. Ja kun vielä kivut tulee ja menee, vähä riippuen että mitä teen niin saattaa laukaista kivun loppupäiväksi.

Kai mä sit huomenna meen sinne apteekkiin ja ostan tuota scheriproctia, eipä se taida ihan heti vanhaks mennä ja jotenkin tuntuu että vaikka nyt tää menis ohi niin kyllä sitä varmasti tulevaisuudessakin tulee tarvitsemaan..
Hmh ellei mies jaksais lähtee pienelle ajelulle kunhan tulee töistä ja ollaan syöty. Yksin en enää jaksais lähtee kruisailee mihkään.
 
Aattelin itse että turha vielä mennä lääkärille tämän kanssa, pahenee kuitenkin synnytyksessä jos ei jopa tule uusia..

Sitten jos ei ala synnytyksen jälkeen pikkuhiljaa parantumaan niin voisi ruveta asialle tekemään jotain.

Nytten on ollut vähän paremmassa kunnossa kun olen pissannut nojaten eteenpäin, ei ihan kyykystä pysty kun toi masu vie tasapainon mutta etunojakin tosiaan helpottanut oloa kiitettävästi.
Sitten tuo haalealla vedellä huuhtelu ja bepanthenia päälle 2 kertaa päivässä on myös rauhoittanut..
Pitää vaan kattoa etten istu tai pyllistä liikaa, esim nouki tavaroita liian alhaalta vaan huudan suosiolla miestä apuun siinä vaiheessa.

Mutjoo... sitten huonot uutiset ovat että tänään iski flunssa...! Ei voisi huonompaa ajankohtaa olla, kurkku kipeä ja sitkeetä limaa koko pää täynnä. Rv 40+3 nytten joten synnytys on nurkan takana, en halua synnyttää kipeenä ja vielä vähemmän haluan heti tartuttaa oman pienokaiseni räkätaudilla. :sad001
 
Voi eiiii flunssa! :sad001 Toivottavasti menee nopsaan pois ja vauva pysyis sitten vielä sen aikaa kohdussa, itellä kans ihan sama että kipeenä synnyttäminen ei oikeen houkuttelisi :sad001 Tsemppiä!
 
Toivottavasti ei kestä kun pari pv tää flunssa ja sitten synnyttämään. :)

Olen nytten 24h mennyt silleen että 2h välein käyn juomassa lämmintä ja loput ajasta nukun..
Olo on suhteellisen siedettävä, toivon ettei mene enää huonommaksi ja että tää olis ollu tämmöne
lyhyt räkätauti. (Yleensä sairastan vähintään viikon)

Pikkuinen on ollut ihmeen hiljainen nytten, pientä venyttelyä havaittavissa pitkin päivää mutta muuten tuntuu siltä kuin sekin siellä lepäilisi ihan uupuneena jostain flunssasta.
 
Mulla kestänyt aivan järkyytävä päänsärky ja huonovointisuus yli viikon ja kävoin päivystykses mutta syytä ei löytynyt. Onneks ei kuitenkaa ollut myrkytys
 
Takaisin
Top