Nyt on elokuu...

Hellou!

Itsekin käyny vaan lukee mut ei oo tullu kirjoteltuun :) Taidan olla sit viimenen maha pystyssä kävelevä outo olento!?

No tänään oli viimenen neuvola ja sit ois ensviikon maanantaina aika yliaikakontrolliin. Jos oikein ymmärsin et jos vaan kohdun suu on kypsä niin käynistäät samalla synnytyksen :) No tää kaveri viihtys muuten jouluun jos ei mitään rupee tekemään :) Onneksi etes näin! Rupeaa jo tää maha olee eessä sen verran!

Eilen tuli sit siivottua makuuhuone perin pohjin :) Ei pölypallerot vastaan hypi :) ja sai viimesetkin koiran ja kissan karvat sieltä pois :) Ja nyt ei ole ainakaan niillä tulemista makuuhuoneen puolelle karvottamaan lattioita :)

Onnea minunkin puolesta kaikkille ketkä on nyt synnyttäny :) ovat oman kullan nupun jo suaneet <3
 
Hirvee toi uutinen etusivulla.. toi ku äiti kaatanu rangaistuksena tulista kastiketta pojan suuhun ja laittanu jääkylmään suihkuun.. Tuli ihan hirvee olo, ku katoin sen videoklipin.. Ei ois pitäny.. Nyt ihan surkee olo..:'(

Noniin.. pääsinpäs muutaman sanan kirjoittamaan niin äherrys kuuluu olohuoneesta.. eli syöttöhommiin..:)
 
STT eli Se Tavallinen Tarina, olen käynyt lukemassa juttuja varsinkin viime viikkoina monesti päivässä ja nyt kotiuduttuani laitokselta huomasin, että täällä on keskustelu tyrehtymään päin..Itse siis ensi kertaa asialla.
Hätäsektiolla syntyi tyttö su-aamuna, vedet meni jo perjantaina ja kokoa oli 55cm ja 4570g. Taitaa olla tämän palstan kokoennätys.
Yrittäkää nyt jaksaa jotain raapustella tänne. Mulla ensimmäinen vauva ja niin paljon kysyttävää, mutta enhän mä yksin voi täällä keskustella :)
Oikein paljon onnea kaikille vauvan saaneille ja pitkää pinnaa vikoille odottajille. Itsellä viikon yliaikainen ja hermot meinasi mennä....
 
Takaisin
Top