Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

Olikohan tästä jo puhetta? Ootteko te kaikki ottanu / aiotteko ottaa äitiyspakkauksen? Mä pyörittelin aika pitkään, että otanko vai en. Meidän marrasvauvalle äp:n haalarit on tänä talvena liian isoja ja ens talvena jo pieniä. Sit meillä on jo saatuna peitto ja lakanoita, makuupussi yms. tarpeellista mitä äp:ssa tulee. Vaatteetkaan ei ehkä oo ihan oman mielen mukasia kaikki :wink Mutta toisaalta tulee siinä tarpeellistakin ainakin hygieniatarvikkeet, pyyhe, kestovaippa jne. Ja oishan se kiva ekalle lapselle ottaa :).. Nyt ollaan päädytty ottamaan se, kun mies sen haluaa ja mä en oikein osais päättää :)
 
Mää otin, on siinä kuitenki niin paljo tarpeellistaki ja sillä rahalla taas ei sais niin montaa tarvittavaa tavaraa mitä pakkaus sisältää. :)
 
Mä otin esikoiselle, mutta en tälle kakkoselle. Ensinnäkin tän vuoden pakkaus oli ihan karsea mun makuun. Toiseksi en käyttänyt paljoa esikoisen pakkauksen vaatteita ja moni asia oli mun mielestä huonolaatuisia.

Rahalla saan niitä vaatteita mistä itse tykkään ja jos haluaa säästää, sillä saa hyviä vaatteita ja paljon kirpparilta.

Toki ottaisin nyt, jos olisi ensimmäinen lapsi, mutta ei kiitos toista kertaa! :D
 
Mä en ota kun ei ne kuosit miellytä silmää sitten ollenkaan. Sillä rahalla saa kirppikseltä paljon hyvännäköstä ja omaa silmää miellyttävää vaatetta. Kaikki muu sälä siinä toki olis tarpeellista, mutta en viitsi kuitenkaan ottaa, kun jäis aika varmasti ne kaikki vaatteet käyttämättä.

Tänään 12+0, wuhuuuu :D Yks etappi suoritettu. Ihan muutama päivä enää np-ultraan, jännittääääää!
 
Mä en ota kun ei ne kuosit miellytä silmää sitten ollenkaan. Sillä rahalla saa kirppikseltä paljon hyvännäköstä ja omaa silmää miellyttävää vaatetta. Kaikki muu sälä siinä toki olis tarpeellista, mutta en viitsi kuitenkaan ottaa, kun jäis aika varmasti ne kaikki vaatteet käyttämättä.

Tänään 12+0, wuhuuuu :D Yks etappi suoritettu. Ihan muutama päivä enää np-ultraan, jännittääääää!
Munkin mielestä tuossa pakkauksessa oli pari ihan kivaa vaatetta ja muut aika hirveitä :D Laskin, että kaikki meille tarpeellinen tulis maksamaan kaupassa ehkä 80e eli säästäis kyllä jos ottais rahana :) Pitää varmaan sit myydä jossain noita rumimpia vaatteita (jaksaiskin:p)

Tsemppiä ultran odotteluun. Viimeset päivät voi tuntua pitkiltä :wink
 
Jep ja nuo oli kyllä tosi "poikapainotteisia" ja kun ite haluun ostella ihan neutraalia vaikka sukupuoli saatais joskus tietoonkin, koska sehän se oiskin kun rakenneultrassa veikkaus sukupuolesta oiskin väärin ja lapsen syntyessä selviää että joo poika tuli ja himassa on yks huone täynnä vaaleanpunaista prinsessakuvioista tyttötavaraa :D Toki mä ymmärrän et jotkut haluu just tolleen vaatteiden kautta hehkuttaa sukupuolta, mut kun mä oon tosta asiasta nähnyt kerran painajaistakin niin juu, meille vaan neutraalia kiitos, hah :D

Kiitti tsemeistä. Vähän helpompaahan tää odottelu tosin on ku ollaan tää pieni jo kerran alkuraskauden ultraäänessä nähty, mut nythän se sit näyttää jo ihan vauvalta hui. En kyllä jotenkaan osaa sitä niskaturvotusta tälleen etukäteen ressata.
 
Mä luotan kyllä tyttölupaukseen, mutta meen silti suht neutraalilla linjalla. Oikeestaan siitä syystä kun en ite tykkää ollenkaan mistään vaaleanpunasista hörhelöjututuista. Enemmän meillä on vauvanvaateeissa "poikavärejä" ja pienen huoneessakin on vaaleansinisiä ja vihreitä honeycombeja ja vaaleansininen taulu. Tutut saattaa veikata, että poika tulossa, kun ei olla sukupuolta kerrottu :) Mutta näillä mennään niin kauan kuin äiti (ja isi) saa päättää :)
 
Otettiin esikoiselle pakkaus ja luultavasti otetaan muillekin ko sieltä kiva säästää muistoksi lapselle mm.makuupussi.
Ja äiti96, mein poika synty marraskuussa ja lopputalvesta käytettiin äp:n makuupussia ja keväällä vanupukua ja meil ei tosiaankaa oo mikään iso poika :)
 
Meki otettiin se pakkaus mut ite tykkäsin suurimmista osasta niistä vaatteista vaikka oliki "poikamaisia" :) mut niistäki saa kivoja tytöllekki :) Ja se pehmopupu on niin söpö!!! ❤
 
Eikö se äp vaihdu joka vuosi? Kun mullakin LA vasta huhtikuussa niin luulis et ei oo se sama :eek:

vaihtuu joo mut ne jakaa vissii eka vanhat pois ennen ku saa uuden? :confused: Et saat varmaa sen tän vuoden jos sen haet? En yhtää tiiä mis vaihees vaihtuu? Varmaa kelan sivuilt löytyis? :)
 
Meil kävi täs kotiin ajaessa tilanne et mies joutu tekee äkkijarrutuksen ja kun en ollu valmistautunu siihen nii vyö kirras mahaa mun nytkähtäessä eteenpäin. Säikähin tilannetta ja tuli ihan vetelä olo säikähyksestä mutta minkäälaisia kipuja tai muuta ei siitä aiheutunu. Nyt oon iha hermoheikkona et varmana sattu jotai ja en vaa huomaa tai jotain ja mää tyhmänä vaikka oon hakeutumatta hoitoon vaikka pitäs. :sad001 olo on aiva normaali mut ressaa et onks kaikki kunnos.
 
3cde5a11f8af6c37fc09fc646ddd3b3a

Haamu viiva tummentunut huomattavasti! :-)
Oli pakko pidättää tähän asti pissaa et saan tehtyy testin viel ennenku meen nukkuun koska oli liika jännitys :-D
 
pienitimantti ihan selkee viiva sieltä pilkistää! Ihanaaa, onnea!:Heartred:goodnight
Ei tätä vaan usko millääm todeksi! Pakko se om digitaalisella vielä testata ehkä jopa jo huomenna :-D

Onks sil muute mitää väliä jos huomenna testaan digillä et otan sen testin vaa satunnaiselta wc kerralta kun et oottaisin aamupissast :-D ?
 
Toi viiva on kyllä ihan selkee mut kuitenkin niin hailakka et ite oottelisin vielä parisen päivää ennen digiä.. Jos ei kuitenkaan pysty olla testailematta niin käyt hakemassa lisää noita pc ja uittelet niitä vielä :D Ite muistaakseni tollasen viivan saatuani olin jossain 3+5 eli vissiin periaatteessahan sen digin ois jo pitäny näyttää mutta oman itteni takia jätin digillä testailun parii päivää myöhemmäks. Toki jos haluut niin kyl sit ehottomasti aamupissasta huomenna :D Voivoivoivoi :Heartbigred
 
Takaisin
Top