Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

Rfsu on kyllä täälläki antanu negan vaik oon ollu sillo jollain plus5 viikolla.. mä näin yhes kirjas lantionpohja rentoutuksen niin että mentiin selällee makaan jalat niiku sammakkoasentoon jalkapohjat vastakkain ja sit aina nostettii pikkuhiljaa ylöspäin ja annettii olla minuutin, taas ylöspäin ja minuutti kunnes jalat on ihan ylhäällä ja sit laskea takas alas ihan hitaasti
 
Entiiä miks mulle tuli tosta rentoutumisesta mieleen,mut kerron kumminki:D itselläni kun piti saada supistusten aikana rennoksi itseni, että saisin supistuksista tehoa, että avautuisin. (mulla mulla aukes todella hitaasti ..)Niin kiva kätilö kerto kivan vinkin ,että suppareitten kohdalla laittaa leuan aivan rennoksi ja heiluttelee sitä edes takaisin ja se ainakin minulla auttoi supistusten aikaan rentoutumaan :)
 
20150807_124940.jpg
apua nyt kyllä jännittää että jos nää kaikki kivut on vaan sitä että maha ja kaikki valmistautuu venymään niin kuinkahan iso maha sieltä on tulossa :eek: esikoisessa en edes saanut arpia kun maha ei ollut iso monien ystävieni mahoihin verrattuna :D laitan kuvan alas että millanen se oli tasan 37 ja 38+3 synty tyttö :)
 
Nyt on kaikki isot pakolliset kamat hommattu (pinnis, sitteri ja kantokoppa) paitsi vaunut :) Kaiken sain äitiltä kun oli laittanut varastoon kamat siskon jälkeen.

Kuinka moni täällä ei omista hoitopöytää? Itse ajattelin että se on meiän kohalla turha rahanmeno vaan :)
 
Meillä on vessassa sivusta täytettävä pesukone, jonka päällä on hoitoalusta. Siinä on hyvin vaihtuneet vaipat ja pyllynkin saa nopeasti pestyä, ku tää on ollut tosi kova kakkaa monta kertaa päivässä. Sit siinä yläpuolella seinässä roikkuu semmonen ikean lokerikko, mistä löytyy kaikki tarpeellinen vaipoista vitamiineihin ja rasvoihin. :) ollut tosi kätevä, kun kaikki samassa paikassa!

mymlan, ettekö autoile vai unohtuiko turvakaukalo? :rolleyes:
 
Ja meillä anoppi osti lipaston mihin tulee hoitotaso päälle mut siihen pitäs löytää viel hoitoalusta :) ja toki se pitäs kasatakki se taso mut ehkä joku päivä jaksaa :D
 
Mistä ihmeestä löytyy kympillä? :O oon koittanu ettii mut löydän vaa jotai 30e maksavii ja ei todellakaa nappaa maksaa nii paljoo? :D

No meiän söpö hoitoalusta maksoi 20e, karisman lastentarvikkeesta! Mun muistaakseni siellä oli halvempiakin, mutta mies halusi tietynlaisen. :) ja oon ihan varmaan nähnyt muuallakin! Voin kertoo jos nään jossain!
 
Mutta me käydään ikeassa sillon tällön ja sieltä saa ainakin kympillä! xd ehkä jossain prismas tms vois olla halpoi
 
Meillä on vessassa sivusta täytettävä pesukone, jonka päällä on hoitoalusta. Siinä on hyvin vaihtuneet vaipat ja pyllynkin saa nopeasti pestyä, ku tää on ollut tosi kova kakkaa monta kertaa päivässä. Sit siinä yläpuolella seinässä roikkuu semmonen ikean lokerikko, mistä löytyy kaikki tarpeellinen vaipoista vitamiineihin ja rasvoihin. :) ollut tosi kätevä, kun kaikki samassa paikassa!

mymlan, ettekö autoile vai unohtuiko turvakaukalo? :rolleyes:

Mä oon ihan noviisi näissä etten ees tienny et noilla on eroa XD Siis tarkotin just tota että meillä on turvakaukalo hommattuna eikä kantokoppaa :D Apua... Tosin sille ei kovasti tule käyttöä kun ei omisteta autoa, mutta jos muiden kyydillä mennään joskus.
 
Mä oon ihan noviisi näissä etten ees tienny et noilla on eroa XD Siis tarkotin just tota että meillä on turvakaukalo hommattuna eikä kantokoppaa :D Apua... Tosin sille ei kovasti tule käyttöä kun ei omisteta autoa, mutta jos muiden kyydillä mennään joskus.

Mä vähän mietin, että kantokoppa valmiina muttei vaunuja :hilarious:

Joo mun mies puhuu kans kaukalosta aina kantokoppana nii siitä ei ikinä tiiä puhuuko oikeasti kantokopasta vai kaukalosta.. :)
 
Oon kattonu prismat ja citymarketit ni 27.90e :D mut pitääki käydä siel lastentarvikkees kattoo jos sielt löytyis! :D
No huhhuh!!! Kauhee hinta, mut nois on kyl tosi huonot valikoimat.

Lastentarvikkees on paljon vaihtoehtoi, toi kova mis on reunaa on hyvä. Ja toiaan 20e makso, voin laittaa myöhemmin kuvan. :)
 
Mua hirvittää jo huominen, aamupäivästä tädin 60v juhliin ja siitä sit tuurin kyläkauppaan. Mun jalat tulee olemaan niin kipeet illalla. Yritin ukolle sanoa et otetaa pyörätuoli ja se rullailee mut koko sen kaupan läpi :D ei suostu. Mut innolla ootan josko sieltä jotai kivaa pötkylälle löytyy :)
 
Mie sain hoitopöydän ilmaseksi ja fb kirpparilta 5€ hoitoalusta. Myös ikeasta just semmonen pussihyllykkö seinään alennushinnalla löysin. Oisko ollu seki vitosen luokkaa :)
 
Takaisin
Top