Nukkuma-asennot

Aina oon mahallani nukkunut. Ja nyt ei voi. Joten tyynyjä on sänky täys ja niitä tukin jalkojen väliin ja alle että melkein pääsen mahalleni mutta kuitenkin kyljellään nukun :D mies nauraa kun ei itse enää mahdu sänkyyn kunnolla niiden tyynyjen lisäksi
 
Aina oon mahallani nukkunut. Ja nyt ei voi. Joten tyynyjä on sänky täys ja niitä tukin jalkojen väliin ja alle että melkein pääsen mahalleni mutta kuitenkin kyljellään nukun :D mies nauraa kun ei itse enää mahdu sänkyyn kunnolla niiden tyynyjen lisäksi
Toi jalkojen välissä oleva tyyny on kyllä yks pelastus :Heartred
 
Mulla on kans tyyny jalkojen välissä ja toinen puoliksi mahan alla. Esikoisen aikaan nukuin vielä aika loppuraskaudessakin melkein mahallani tyynyn avulla. Oli pelastus kun aina tykänny nukkua mahallaan :)
 
Pitkä putkityyny on kyllä mahtava keksintö nuita nukkuma-asentoja varten ja käy myös imetystyynynä myöhemmin. Silloin tällöin löytyy Lidlistä edullisesti. :)
 
Mulla on tuo bb hugme, kallis, mutta pelasti kyllä mut ihan täysin. Muutamia viikkoja sitä jaksoi unettomia öitä, mut nyt taas pystyy nukkuu ton tyynyn kans tosi hyvin ♡♡♡
Ja onneks voi käyttää imetystyynynäkin raskauden jälkeen
 
Takaisin
Top