Nukkuma-asennot

IceTea

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Marrasmammat 2018
Mikä on mielestänne paras asento nukkua? Tiedättekö onko olemassa asentoa mitä tulisi raskaana ollessaan välttää? :goodnight
 
Mahallaan, toivottavasti pystyn vielä pitkään niin nukkumaan :)
 
Vatsallaan, mutta kasvavan vatsan myötä pitää koittaa olla vaikka kyljellään.
 
Kylkiasento tai selällään. Ei tunnu mahalleen mukavalta...
 
Kyljellään on hyvä nukkua ja niin varmaan sitten ison masunkin kanssa :)
 
Kyljellään. Vatsallaan eii pysty, tuntuu epämukavalta ja alkaa heti kohta pissattaa :D
 
Mie yllätyin, kun kokeilin nukkua vatsallaan, eikä painanutkaan mitenkään ikävästi vatsaa. Joskus kuukausi sitten ei onnistunut.. Tosin nyt on muutenkin huonot olot vähentyneet, niin johtuisiko sitten siitä :-)
 
Jos törmäätte jossain edullisiin vartalotyynyihin, ni vinkatkaa. Olen kovin odottanut Lidlin vartalotyyny tarjousta (sellainen on pari kertaa vuodessa), mutta tietysti nyt sitä ei tule, kun sille olisi tarvetta.
 
Mä nukun vaan kyljellään. Esikoista odottaessa meinasi selällään nukkuessa lähteä taju kun painoi niin pahasti jonkin valtimoon tms. Sen jälkeen en ole koskaan nukkunut selälläni, oli niin kamala olo silloin yöllä kun siihen heräsi ☹️
 
Kyljellä on nykyään paras, ennen vatsallaan, vaikka maha ei tietty ole vielä edessä niin kummasti simahdan aina kyljelleen. :P
 
Normisti mahallaan. Nyt tyynyillä asettelen itseni kyljellään niin, että "tuntuu" kuin nukkuisi mahallaan.
 
Normisti mahallaan. Nyt tyynyillä asettelen itseni kyljellään niin, että "tuntuu" kuin nukkuisi mahallaan.

Mun pitäisi varmaan kanssa kokeilla noita tyynyjä, kun mahallaan en pysty enää nukkumaan ja perus kylkiasento ei tunnu niin mukavalta.
 
En tiiä miten tuun selviämään. Masu on kasvanut ja tykkään nukkua mahallaan. Tuntuu tosi epämukavalta ni enää ei oikeen pysty :smiley-angry017 oon miettinyt sitä koko vartalo tyynyä.
 
Takaisin
Top