NT-ultra

Meillä vihdoin oli aamulla ultra, kaikki oli luojan kiitos hyvin. Siellä rauhassa makoili ja koetti kaikin voimin väistellä ultraa :D
Itse lääkäri oli hieman hiljainen ja ei kovinkaan iloinen tapaus mutta pääasia oli tietysti että kaikki oli hyvin :)
Niskatuvotus oli normaali ja 6,8 oli pituuttakin jo pikkuisella
 
Iloisia ultrakuulumisia täältäkin! Tänään nt-ultrassa molemmat pienet kieppuivat reippaasti ympäri. Niskaturvotukset oli muistaakseni 0.6 ja 0.8 mm eli hyvät, seerumiseulahan ei kaksosilla toimikaan eli turvotusten varassa mennään. Laskettu aika pidettiin ekan ultran mukaisena eli 18.8. ja nyt siis menossa 12+3.

A potki muuten B:tä kalvorajan läpi oikein kunnolla, ei tainnut olla ensimmäinen eikä viimeinen yhteenotto tässä sisarussuhteessa :grin

Nyt kyllä alan tilailla äitiysvaatteita ja fiilistellä tarvikkeita ihan eri tavalla, tuli luottavainen olo että eiköhän me saada tuplat vielä syliin asti :dummy::dummy:
 
Tänään vihdoin oli ultra ja päästiin ensimmäistä kertaa kurkistsamaan pikku kaveria. Siellä pieni ojenteli itseään, mutta ei ollut kovin yhteistyöhaluinen. Meni aika kauan, että saatiin sopiviin asentoihin mittaamista ja niskaturvotusta varten. Niskaturvotusta oli 1,6 ja pituus vastasi täysin oletettuja viikkoja.

Ultrassa iski tajuntaan, että tuo tuolla ruudulla on oikeasti minun sisällä kasvamassa. Tähän asti on ollut hieman itselläkin epäuskoinen olo.
 
Onnea hyvistä uutisista ja Tsemppiä vielä tuleviin ultriin,!
 
Meillä kanssa perjantai aamuna ultra. Ei millään jaksais odottaa [emoji2] yhdessä ylimääräisessä ultrassa käyty 10+0, jossa vastasi 10+5 ja kaikki hyvin. Toivottavasti kaikki vieläkin hyvin ja tyyppi hyvinvoivana matkassa :) pelottaa vaan että jotain olisikin tapahtunut :/
 
Torstaina heti aamusta olis aika, jännittää ihan sikana! :nailbiting: näin viime viikolla jo unta, että olin antamassa seulontanäytteet ja lähtiessä joku hoitaja juoksi perään sanomaan, että niiden laitteet meni ihan sekasin mun näytteistä ja että jotain mutanttia kasvatan.
 
Meillä oli nt-ultra muutama päivä sitten ja siellä kaikki oli kunnossa! Turvotus oli 1,7mm ja seulontatulokset tosiaan oli tulleet netpostiin jo samana päivänä merkinnällä, että ei kohonnutta riskiä. Tyyppi siellä lekotteli ja pomppi, kätilön mukaan vaikutti aktiiviselta, vaikka omaan silmään ei kyllä liikettä hirveesti näkynyt. Kovin pitkiksi ajoiksi ei tosin kätilö pysähtynyt samaa kohtaa näyttämään ja koko homma oli ohi 15 minuutissa. Jotenkin tuo vatsan päältä ultraus tuntui epämiellyttävämmältä kuin alakautta, kun tuossa kätilö painoi kuitenkin anturilla aika kovaakin välillä.
 
Täälläkin käyty tänään nt-ultrassa ja la siirtyi päivällä, nyt 18.8. Kaikki oli hyvin ja nt 1.66 sekä seulassa ei kohonnutta riskiä. Toinen siellä viuhtoi ja liikuskeli niin että äitille tuli tippa linssiin. Olin jännittänyt että onko siellä kaikki hyvin, mut nyt on huojentunut olo.
Meillä kätilö tutki ihan rauhassa ja aikaa meni varmaan 45min. Sama vatsan päältä meilläkin ultrattiin Gravidassa. Saatiin jo rakenneultra aikakin, nyt ei muuta kun masua kasvattelemaan ja aikaa odottelemaan. [emoji4]
 
Kiva lukea, että monella on ultrassa ollut kaikki hyvin! Itselläni ultra vasta ensi viikon pe, enkä malta millään enää odottaa! Mikään odotus ei ole koskaan tuntunut nääääin pitkältä..kokoajan mielessä. Miten oikeen pärjäätte odotuksen kanssa :D
Kukaan ei-raskaana oleva ei tunnu oikeen ymmärtävän mun valituksia aiheesta :/ ymmärrettävästi.
 
Meilläkin eilen ultrassa kaikki hyvin :). Nt 0,8 mm. Kätilöstä tosin jäi sellainen kuva, kuin sillä ois ollu kauhee kiire. Se otti meidät vastaan 10 min etuajassa ja sit kuitenkin ultras hirveen nopeesti ja koko homma oli ohi siinä vaiheessa, kun meidän ajan vasta ois pitäny alkaa. Jäi aika paha mieli. Toivottavasti rakenneultrassa on eri kätilö. Nyt kun sais vielä ne seulontojen tulokset.
 
Huhhei, vihdoin se ultra takana ja sain varmistuksen, että mahassa on elämää. Tähän saakka olenkin vain lukenut hissunkissun tätä palstaa. Lääkäri ultrasi pitkään ja tarkasti, nt oli jotain 0,8. Saatiin kuviakin mukaan niin sai lapsille näyttää, heti tunnistivat vauvaksi kun kysyin tietävätkö mitä kuvassa on :) 5 ja 7-vuotiaat lapset siis meillä.
 
Takaisin
Top