NT-ultra

Moi :)

Olen pitänyt hiljaiseloa palstalta, vaikka aktiivisesti olenkin käynyt lukemassa kuulumisianne. On vaan ollut edellisen tuulimunaraskauden takia pelokas olo tästä raskaudesta ja päätin odottaa NT ultraan, ennen kuin alan enemmän tänne kirjoittamaan. No NT -ultrassa käyty eilen, kaikki oli kunnossa, nt 1,4 mm. Aamulla oli jo nettipostissa seulontatuloksetkin valmiina, normaali tulos tuli. :happy: Ehkä tässä pikkuhiljaa pakko uskoa, että raskaana ollaan ja pikkuisellakin kaikki hyvin :Heartbigred Siellä se 12+5 pikkuinen uiskenteli. Välillä piti käsiään kasvojen edessä, välillä viuhtoi kovasti.
 
Oi kun oli paljon ultria eilen ja ihania uutisia :) toivottavasti paljon lisää loppuviikosta! Näitä on aina niin ihana lukea :)
 
Me oltiin tänään 12+1 pikkukaveri veti jotain ihan omaa shouta melkein koko ajan jonnekin mutkalla, koivet pystyssä, peukku suussa, heilutteli, käänteli päätä ja hikkasi ☺. Vihdoin ja viimein saatiin kuvat otettua, kaikki näytti hyvältä. Oli suuri helpotus päästä toteamaan että sielähän on elämää. Pituus 65,5 mm joka vastasi 13+1 laskettu aika siirrettiin viikolla. Uusi LA 7.8.17.
 
Muokattu viimeksi:
Mulla oli tänään ultra ja kaveri kehittynyt hienosti - liikkuvainen tapaus oli :D :Heartred la 11.8. :)

Jee sama ku mulla :wink

JA MULLA! :joyful::hilarious:

Tänään tosiaan ultrassa käyty, NT oli 0,8 ja kuulemma oikein hyvältä näytti pikkuinen kaikinpuolin. Ultrattiin sekä päältä että sisäkautta jotta saatiin mahdollisimman tarkkaan mitattua.
Tosiaan luulin tänään olevan rv12 mut onkin jo 12+4 eli LA siirtyi 11.8.17 :Heartred
Rakenneultraan sain ajan maaliskuun viimeiselle päivälle.
Kylläpä tuntuu nyt ihanalta, ja oon jo ihan rakastunut siihen pikku tyyppiin sisälläni oih ja voih :Heartpink:Heartpink:Heartpink
 
JA MULLA! :joyful::hilarious:

Tänään tosiaan ultrassa käyty, NT oli 0,8 ja kuulemma oikein hyvältä näytti pikkuinen kaikinpuolin. Ultrattiin sekä päältä että sisäkautta jotta saatiin mahdollisimman tarkkaan mitattua.
Tosiaan luulin tänään olevan rv12 mut onkin jo 12+4 eli LA siirtyi 11.8.17 :Heartred
Rakenneultraan sain ajan maaliskuun viimeiselle päivälle.
Kylläpä tuntuu nyt ihanalta, ja oon jo ihan rakastunut siihen pikku tyyppiin sisälläni oih ja voih :Heartpink:Heartpink:Heartpink

Yes, ihanaa! Onnittelut kaikille! :Heartred kyllä tämä raskaus konkretisoitui ihan uudelle tasolle: Nyt tunnen olevani oikeasti ÄITI!
 
Mirimeri, vähän sama täällä :) Minäkin oon sivusta seurailut keskustelua, mutta oon sen verran peruspessimisti vaikkei mulla mitään huonoja kokemuksia olekaan taustalla, että ajattelin että vasta NT-ultran jälkeen liityn mukaan jos siellä on kaikki hyvin. Tänään siis käytiin ultrassa, ja eläväinen tyyppi sieltä löytyi :) Me ei olla käyty varhaisultrassa enkä ole päässyt sydänääniäkään vielä kuuntelemaan, niin tänään vasta selvisi että onko siellä edes ketään. Onpa ollu pitkä aika odottaa! Tänään viikot 12+1, ultrassa vastasi 12+4 mutta ei muutettu LA:ta, eli la olisi 14.8. :)
 
Hei auttakaa! Mulla huomenna np-ultra mutta nyt iski parin viikon flunssan jälkeen poskiontelotulehdus johon sain tänään antibioottikuurin. Pientä kuumetta myös ollut tämän päivän ajan. Onko haittaa ultrassa? En muista lukeneeni mistään ettei saisi mennä flunssassa/kuumeessa ultraan. Enkä missään nimessä haluaisi siirtää aikaa koska tätä odotettu kahden perättäisen keskenmenon jälkeen kuin kuuta nousevaa! Ja koska varmaankaan uusi aika ei olisi enää sellaisilla viikoilla että nt-mittaus olisi luotettava...Onko mahdollisesti jotain riskiä vauvalle kuumeisena ultraamisesta?
 
En usko että olisi mutta kysy vielä paikan päällä tai soita aamulla niin saat mielenrauhan ammattilaiselta. Hyvin se menee :)
 
Eikai siinä ole muuta kun saattaa muihin tarttua. Minä menisin :)
 
Ultrassa käyty, pikkuinen vastasi päivälleen viikkoja 10+3 ja siellä hän heilui ja vilkutteli :Heartred :Heartred kävi vaan ilmi ettei tää ollutkaan np-ultra, se tehdään täällä ekstrana jos haluaa :D tottahan me siihen mennään jos kerran Suomessakin :) sydän laukkasi 173 :) nyt varmaan uskaltaa pikkasen hengähtää, tätä ennen jännitti niin kun ei kotidopleriin ollut vielä syke tarttunut :)
 
Hei auttakaa! Mulla huomenna np-ultra mutta nyt iski parin viikon flunssan jälkeen poskiontelotulehdus johon sain tänään antibioottikuurin. Pientä kuumetta myös ollut tämän päivän ajan. Onko haittaa ultrassa? En muista lukeneeni mistään ettei saisi mennä flunssassa/kuumeessa ultraan. Enkä missään nimessä haluaisi siirtää aikaa koska tätä odotettu kahden perättäisen keskenmenon jälkeen kuin kuuta nousevaa! Ja koska varmaankaan uusi aika ei olisi enää sellaisilla viikoilla että nt-mittaus olisi luotettava...Onko mahdollisesti jotain riskiä vauvalle kuumeisena ultraamisesta?

Ei kuume ja ultra vaikuta kyllä toisiinsa :)
Ja jos oot jo taudin paremmalla puolella ja ab käytössä niin et varmaan kovin tartuttavakaan ole. Eihän ne neuvolaan ainakaan halua kipeänä tulemaan ettei tartuta muita, ei varmaan äitipolillekaN...eli jos soitat niin voi olla että siirtävät sen takia sun aikaa.
Jos menet niin pese käsiä/laita käsidesiä niistettyäsi ennen kuin kosket pintoihin, älä selaile lehtiä tai yski kehenkään päin tietenkään... Ja kuumelääkettähän (Lähinnä Paracetamoli) sun kannattaa ottaa ihan siksikin kun ilmeisesti korkea kuume voi olla vauvalle haitallista.
 
Tsemppii kaikille ketkä tänään ultraan menee, tulkaahan kertomaan uutiset sitten :love7
 
Täällä tänään ultrailtiin, kaikki näytti olevan hyvin. Kaveri veti kuperkeikkaa, tuli aivan tosi hyvä fiilis. Ainoastaan (en siis itsekkään ymmärtänyt puoliakaan) jostain leveämmästä ihoalueesta napanuoran vieressä ei saatu kunnolla selkoa, joten ensviikon keskiviikkona käydään vielä varmuuden vuoksi katselemassa pikkuista uudemman kerran. Ultratäti sanoi ettei oo mitään syytä huoleen, mutta haluaa vaan varmistaa kun näillä alkuviikoilla vielä ollaan. 12+0 tänään ja nt; oli 0,8mm :angel7
 
Takaisin
Top