Np-ultra

Ei ollut sitten ihan yksiselitteinen juttu tämä pissaa rakossa vai ei.. :hilarious:
 
Siihen varmaan vaikuttaa, että ultrataanko vatsanpäältä vai alakautta.
 
Mä luulen kans niin. Tuola minne meen niin vatsan päältä ultrataan.
 
Mulla on ultrattu molemmat nt-ultrat vain vatsan päältä ja tosiaan aina muistutettu pissalla käynnistä erikseen.
 
Onpa erikoista että eri ohjeistus..mutta niin tuntuu olevan monessa muussakin asiassa. :D
 
Joo, tosi kirjavat on käytännöt, vaikka kaikkien pitäs kuitenkin samojen ohjeiden alaisuudessa toimia. Mut ehkei niillä asioilla sitten ole vain yhtä oikeaa tapaa.
 
Hyvä et oli vaan säikäytys :) sanoko ne et mikä sitä turvotusta voi sit aiheuttaa niin paljon jos ne kromosomit on kuitenki normaalit?

Ei sanoneet mitään, saattaa olla täysin terve, rakenneultra tehdään normia tarkemmin. Joskus turvotus saattaa viitata jonkinlaiseen sydänvikaan. Kaikki elimet jotka nähtiin oli kyllä oikeanlaiset. Ja sanoivat että joillakin vaan on turvotus yli rajojen jopa jokaisessa raskaudessa vaikka lapset terveitä.
 
Hyvä et oli vaan säikäytys :) sanoko ne et mikä sitä turvotusta voi sit aiheuttaa niin paljon jos ne kromosomit on kuitenki normaalit?

Ei sanoneet mitään, saattaa olla täysin terve, rakenneultra tehdään normia tarkemmin. Joskus turvotus saattaa viitata jonkinlaiseen sydänvikaan. Kaikki elimet jotka nähtiin oli kyllä oikeanlaiset. Ja sanoivat että joillakin vaan on turvotus yli rajojen jopa jokaisessa raskaudessa vaikka lapset terveitä.
 
Meillä ensimmäinen ultra tänään, vkoja takana nyt 12+4.. jännittää, pelottaa pää särkenyt huolesta jo muutaman päivän, jos siellä ei olekaan ketään ? :grin näin untakin muutama yö sitten että kuukautiset ovat jääneet pois jonkun sairauden vuoksi, joka tuo samanlaiset tuntemukset kuin raskaana :hilarious: voi jesus.. no toivon mukaan kaikki hyvin ! :cat:
 
Tsemppiä Eevve:n päivään ja ilo, että suvimarialla tarkempi tutkimus helpotti huolta, ollut varmaan piinallinen odotus!
 
Onko kaikki jo saaneet nt-ultra-ajan? Mulle ei oo vieläkään tullut (nyt viikot 10+1) :eek: haluisin jo nähdä pienen!
 
elinanni,Mul tuli vasta ma aika ja silloin oli 11+3.Vähän jo hermostutti!Ultra on ens ke kun 12+5
 
Hei kaikille! :) Pakko osallistua keskusteluun. Mulla oli tänään np ultra ja pienellä kaikki hyvin. :Heartred Riskiarvot oli normaalit ja vauva oli tosi vilkas :D Aluksi mulla oli la 14.2. mutta olin itekki epäilly että pieni olis saanu alkunsa jo vähä ennemmin, joten uus laskettuaika on nyt 8.2. eli oon päässy jo riskiviikkojenki yli. Ihanaa ku on olemas tämmönen keskustelupaikka! Mä odotan yksin ja ihanaa päästä johonki juttelemaan. Voin kertoo että ku pienen näin möyrimäs 4d ultras niin voi apua!!! Ihanaa!! :Heartred Toivon että teillä kaikilla menee kans kaikki hyvin ja riskiarvot on normaalien rajois :)

Profiilikuvaki on tämän aamun ultrasta :Heartred
 
Tehdäänkö hemuli jossain julkisella 4d-ultria?? Vai kävitkö yksityisellä ? Onpa hyvä kuva!
 
Tehdäänkö hemuli jossain julkisella 4d-ultria?? Vai kävitkö yksityisellä ? Onpa hyvä kuva!
Joo mä olin kans tosi yllättyny! Ihan olin tos keskussairaalas äitiyspolilla. Mä olin ihan kans valmistautunu vaan perus ultraan ja hyvä ettei leuka tipahtanu ja ilme oli varmaan näkemisen arvonen ku kätilö tuumaa yhtäkkiä että katoppas mitä tapahtuu ku mä painan tätä nappia :hilarious: Täälä tää sun pieni polskii. Näytti sormet ja nenän ja varpaat ja kaikki :Heartbigred
 
Voi ihana kuva Hemuli!! Pitäisi kyllä varmaan mennä yksityiselle tuohon 4d:hen, varmasti olisi upea kokemus!!
 
Tampereella tehdään kans julkisella puolen. Tai ainakin 2013 tehtiin, kun esikoista odotin. Mutta oletan että saa vieläkin. Korjatkaa muut tamperelaiset, jos oon väärässä (Voin sitten valmistautua pettymykseen).
 
NP ultra oli tänään. Ja viikkoja oli 11+6.
Kaikki arvot hyvät. Ja ultraus tehtiin vatsan päältä. Ihana kätilö oli ultraja kerto tosi tarkasti kaiken mitä näki. 20 min kesti 4 ultra kuvaa saatiin muistoksi. Mieskin tykkää kun oli niin rauhallinen ja asiallinen kätilö.
 
Onnea hyvistä ultrakuulumisista :)

Mä kävin tänään verikokeissa ja kahden viikon päästä on ultra :)
 
Takaisin
Top