Niskapoimu-ultra

Nyt on käyty ultrassa. Kaikki vaikutti olevan ok. Liikku paljon ja niskaturvotus usealla mittauksella millin luokkaa (alle 3mm on hyvä). Koko vastaa 11+4 ja 11+5 pääty sitten 11+4 ja laskettu aika muuttuu 30.12. Saa nähdä tuleeko jouluvauva vai vuoden eka vauva

On kyllä jännä la, saa nähdä miten käy, syntyykö tänä vai ensi vuonna :) joulu ja uusivuosi lisäämässä tuota jänskättävyyttä kyllä tosiaan.
 
Mullakin enää kolme yötä siihen. :) Ehkä tää aika sittenkin menee ihan joutusaan, vaikka välillä tuntuukin matelevan.

Joo välillä kyl tuntuu että miten sitä jaksaa odotella syntymään asti, kun aika ultrien tai neuvoloiden välilläkin tuntuu olevan noin miljoona vuotta. :grin
 
Ultra ohi. Olipa helpotus nähdä että siellä se köllötteli ja sydän löi [emoji173]
Niskaturvotus millin luokkaa eli ihan normaali.
Kuukautisista laskettuna nyt on kai 12+0 mutta sikiön pituuden mukaan laskivat että nyt on 12+4 ja se osuis aika nappiin sillä kyseisessä kierrossa ovuloin paria päivää aiemmin kuin yleensä. Laskettua aikaa ei silti vaihdeta sillä ohje on että vasta 5 päivän heitto huomioidaan.
La oli kuulemma 31.12 mut neuvola sanoi 1.1. Ei sillä niin väliä kun silti joutuu jännäämään että kummalle vuodelle tulee
 
Mahan päältä, mutta jos ei saada kunnolla näkymää (esim äidin rasvakerroksen takia) niin sitten alakautta :)

Noh kun mies ei pääse mukaan niin mietin että ottaisinko kaverin [emoji28]
 
Mulla eilen otettiin mahan päältä. Virtsarakko oli suht täynnä ja tuntui ajoittain hieman epämukavalta kun paineli anturilla... :wacky:
kysyin että käynkö WC:ssä ennen, niin sanoi että parempi jos en.
 
Mulla eilen otettiin mahan päältä. Virtsarakko oli suht täynnä ja tuntui ajoittain hieman epämukavalta kun paineli anturilla... :wacky:
kysyin että käynkö WC:ssä ennen, niin sanoi että parempi jos en.
Tää on niin hassua kuinka paljon tuossakin eroaa ohjeet eri paikoissa :D
Meillä taas ohjeistettiin, että vessassa hyvä käydä!
 
Miullaki on tehty molempina kertoina alakautta nt-ultra ja rakko pitää olla tyhjänä.
 
Ai hitsi että jännittää np-ultra. Mulla oli seerumiarvot oman tulkinnan (TIEDÄN, ÄLÄ TEE NÄIN :D) mukaan vähän vinksallaan trisomniariskiin päin ja nyt jokainen ultranodottelupäivä on tuskaa.
 
Ai hitsi että jännittää np-ultra. Mulla oli seerumiarvot oman tulkinnan (TIEDÄN, ÄLÄ TEE NÄIN :D) mukaan vähän vinksallaan trisomniariskiin päin ja nyt jokainen ultranodottelupäivä on tuskaa.

Siis mä en tajua et miks niiden tulosten pitää edes tulla nähtäville ennen ultraa! Eikö ne siellä tajua et kaikki googlaa kuitenki et mitä ne tarkottaa jne.. Ja sit panikoi, parhaassa tapauksessa, ihan turhaan! Onks sul ultraan kui pitkä aika?
 
Mulla ei ole tullut tuloksia edes omakantaan näkyviin. Pitääkö siitä olla eniten huolissaan siis?
 
Mulla näkyy osa tuloksista, mutta esim laskettua riskisuhdannetta ei vielä näy. Toki siihen yleensä vaaditaankin se niskaturvotus mukaan.

Mulla näytti jotenkin korkeilta arvot googlaillessa, mutta sitten vertasin esikoisen aikaan saatuihin ja aika samoissa mennään.
Ei kannata googletella :D hulluksi tulee
 
Meillä ei vissii ees tuu kantaan ne tulokset.. En oo ikäpäivänä löytäny sieltä yksiäkää verikokeiden tuloksia.. Vaikka oon aika tiuhaan juossu labrassa..
 
Takaisin
Top