Niskapoimu-ultra

mustikka123

Kommentoinnin ninja
Tammikuun äidit 2019
Helmikuiset 2021
Ajattelin luoda niskapoimu-ultralle oman ketjun. Millon teillä on ultra? :)

Mulla on keskiviikkona labra ja vasta 25.6. ultra. Silloin on rv 12+5 neuvolan laskujen mukaan. Yritin saada tänään vaihdettua ultra-aikaa juhannusta edeltävälle viikolle, mutta liian täyttä oli. Ei auta kuin odotella. :)
 
Ehdin neuvolassa saada ajan vielä juhannusviikon torstaille, jolloin viikkoja tasan 12. Juhannukselle siis toivottavasti onnellisia uutisia jaettavaksi vanhemmille ja sisaruksille.
 
Juhannusviikko ois ainut millon ois mahdollisuus, toivotaan, että saa ajan. Tai no se ois saatava. Eka neuvolaki vasta ens viikolla rv 11+2.
 
Labroihin nyt perjantaina ja sitten itse ultra on 20.6 :) silloin rv 12+4 neuvolan mukaan
 
Mulla on molemmat juhannuksen jälkeen. Labrat 26.6 ja 4.7 olisi ultra. Silloin olisi neuvolan mukaan 11+5.
 
Mihin rv mennes se pitikään tehdä?o_O mielikuva rv 11-13,mut ei mitään varmaa muistikuvaa...:rolleyes:
 
Joo nt-ultra tehään sillon rv 11-13 välillä.
 
Neuvolasta sain lähetteen NT-ultraan ja siiinä luki rv 11+0 - 11+6. Varasin ajan 19.6. Jolloin 11+0. Veriseulaan tulee TYKSistä kutsu erikseen.
 
Mun ultra tulee vasta heinäkuun alussa ja labratkin juhannuksen jälkeen. Ihmettelin, kun neuvolan puhelimessa sanottiin, että Naistenklinikalle tulee kutsu ultraan. Sanoin, että eikö ne siirry Bulevardille, niin terkkari sanoi että ei vaan edelleen NKL, mutta sit taas HUSin sivuilla luki Bulevardi kesäkuusta lähtien. Onko joku helsinkiläinen ollut jo varaamassa ultraa? Vähän luulen, että ajanvarauksen terkkarilla oli vanhaa tietoa, mutta en tietenkään ole varma.
 
Itse varasin Bulevardille ja mulle sanottiin neuvolassa, että kaikki ultraus tapahtuu nykyisin siellä. Itse piti varata aika, kun neuvolan jälkeen oli lisätty omapolku-tietokantaan. Sun pitäis siis ensin käydä ekassa neuvolassa ja sen jälkeen pääset omaan "raskauspolkuun" käsiksi ja sieltä voi varata ajan itse. Mulle tämä raskauspolku ilmestyi omapolkuun vuorokauden päästä ekasta neuvolakäynnistä.
 
Joo, se on tietysti edelleen niin, että lähete tulee neuvolasta. Ihme vaan ettei ollut tieto mennyt neuvolaan perille... No mutta mulle Bulevardi on parempi ja kiva päästä varaamaan aika itse.
 
Mulla reilun viikon päästä kun viikkoja 12+0. :) Jos kaikki hyvin niin ajattelin sitten kertoa tästä kaikille läheisille jotka ei vielä tiedä, ja kerrotaan varmaan miehen lapselle sitten myös.
 
Mulla ultra vasta juhannuksen jälkeen rv 12+6, miten ihmeessä jaksan odottaa. Hassua kun edellisenä päivänä on neuvolalääkärikin. Onneksi saan dopplerilla sykkeet kuulumaan kotona, muuten tulisin kyllä hulluksi jännäillessä.
 
Huomenna ultra sillon 10+4 tai 11+4 näinkin epämääräinen viikko laskenta tuli ekasta neuvolasta kun on nii epäsäännölliset kuukautiset. Saa nähdä mikä on oikee viikko ja onko siellä mitään...
Voi että! Tsemppiä ultraan :)

Itsellä vielä seitsemän yötä ultraan!
Tuntuu, että koko ajan se tuolla takaraivossa mietityttää :D jännittää jostain syystä toooosi paljon
 
Huomenna ultra sillon 10+4 tai 11+4 näinkin epämääräinen viikko laskenta tuli ekasta neuvolasta kun on nii epäsäännölliset kuukautiset. Saa nähdä mikä on oikee viikko ja onko siellä mitään...

Miten meni ultra? :)
 
Nyt on käyty ultrassa. Kaikki vaikutti olevan ok. Liikku paljon ja niskaturvotus usealla mittauksella millin luokkaa (alle 3mm on hyvä). Koko vastaa 11+4 ja 11+5 pääty sitten 11+4 ja laskettu aika muuttuu 30.12. Saa nähdä tuleeko jouluvauva vai vuoden eka vauva
 
Nyt jännittää milloin tulee se uä aika, ja sitten että näkyykö siellä näitä viikkoja vastaava alkio vai näkyykö mitään :sad001 No, toivottavasti ensi viikolla tulee aika sinne.
 
Takaisin
Top