Nimiä!

Mieheni on enimmäkseen ollut serkkunsa kanssa tekemisissä ennen lapsia "nuoruusvuosina" ryyppyreissuilla :), Itse olen nähnyt hänet kerran muutama vuosi sitten. Ja asuvat eri paikkakunnalla vaikka ei niin kauheen kaukana kumminkaan.
Niin kai siitä voi jo melkein päätellä ettei olla oltu tekemisissä viime aikoina kun ei nimestäkään tiedetty aikaisemmin :P
Mieheni kyllä sanoi että voidaan antaa sama nimi jos siltä tuntuu, mutta kuitenkin tuntuu siltä ettei hän ihan välttämättä haluaisi samaa nimeä antaa vaikka niin sanookin.
Ehkä se selviää sitten kun poika syntyy ja pääsee näkemään hänet emoticon  saattaahan se mieli hyvinkin muuttua vaikka nyt tuntuu pahalta.

P.s Ihania nimiä ootte keksinyt :D
 
Aika vähän ollaan nimiä mietitty, mutta miehen edesmenneiltä mummolta/papalta napataan sitten. Mun puolelta on ne nimet jo ehtinyt jakautua siskon ja veljen lapsille.

Elikkäs jos tyttö niin toisena nimenä olis Jenny. Koko nimeksi mietittiin Vilja Jenny Aurora. Muita vaihtoehtoja tuonne Jennyn sekaan on Emilia (oma toinen nimeni). Yks yö näin unta että tyttö syntyi ja nimeksi tuli Armi :)

Poika jos tulee niin Niilo Valo Elias, tai Niilo Jalo Elias (Papat siis Niilo ja Jalo). Meidän puolella sukua on aina annettu tuo kolme nimeä, miehen puolella taasen kaks, joten vielä ei tiedetä, että miten toimitaan. Ja nää on ensimmäiset ehdotukset voihan se olla että löytyykin joku muu nimi mikä miellyttää sitten enemmän. Sukunimi natsais ton Valon kanssa, muistatteko sen lasten elokuvan muutaman vuoden takaa missä se poika seikkaili ja pojan etunimi oli Valo....
 
Takaisin
Top