Neuvolahommia

Onpa kyllä jännä, miten paljon eroja noissa on! Itse kävin viime viikolla ekassa neuvolassa, rv 7+4 oli silloin. Mulle varattiin seuraava neuvola-aika jo viikolle 12+. Vai onko mulla käyntejä tiheämmin siksi, että odotan ensimmäistä lasta? Me ei varattu muuta neuvolassa kuin tuo seuraava aika. Labrat ja nt-ultra pitää varata itse, ja varasinkin ne juuri tänään. Labroihin menen viikolla 10+ ja nt-ultra on 12+2. Vielä pitäisi malttaa odotella siis. Tänään 8+1 :)
Joo esikoisten odottajilla on useemmin neuvola.
 
Onko muuten tuo rv10 labra vaan esikoisen odottajilla vaan kaikilla? Mä ootan toista nyt ja jäin siks pohtii et pitääkö mennä uudestaan nyt tämän toisen kanssa.
 
Onko muuten tuo rv10 labra vaan esikoisen odottajilla vaan kaikilla? Mä ootan toista nyt ja jäin siks pohtii et pitääkö mennä uudestaan nyt tämän toisen kanssa.

Kaikilla se labra on, jos osallistuu sikiöseulontoihin. Labrassa pitää käydä muistaakseni viikoilla 9-11.
 
Mulla oli tänään neuvola (8+3). Hyvin meni, kaikki mittaukset yms oli ok ja nyt ootellaan vaan että tulis viikkoja lisää että pääsis ultraan.. :joyful:
 
Kaikilla se labra on, jos osallistuu sikiöseulontoihin. Labrassa pitää käydä muistaakseni viikoilla 9-11.
Aa okei eli menee siis niin tää oli hyvä tieto. Olin siinä uskossa et ei enää toisen kaa tarvii enää verikokeisiin mennä.
 
Mäkin kävin tänään ekassa neuvolassa, vko 8+3. Samoin ihmettelen tuota pitkää väliä seuraavaan kertaan viikolle 22! Lääkäri kyl varattiin tähän välille, ja onhan ultrakin ens kuussa, mut ekassa raskaudessa sai ravata neuvolassa vähän väliä.
 
Mä oon aktiivisemmin kirjoitellut tuolla elokuisissa mutta näyttäisi nyt että la onkin 1.9. Eli tänään olisi 8+3 [emoji4]

Kävin neuvolassa pari viikkoa sitten, odotan siis toista, ja neuvolassa saa ravata kyllä ihan yhtä paljon kuin ekassakin. Nyt oli siis neuvola rv 7, nyt veriseulat kunnallisella, Np-ultra yksityisellä rv 11-13 + toiset verikokeet, lääkärineuvola rv14, neuvola rv16...

Käytännöt vaihtelee kyllä niin paljon kunnasta riippuen!
 
Täällä myös kakkosesta oli paljon vähemmän käyntejä. Saa nähdä miten on kolmosen kohdalla.
 
Pitääkö nuihin verikokeisiin muuten paastota? Ei neuvolassa maininnut mitään ja en muista esikoisen odotusajalta.
 
Tänään oli eka neuvola (8+1). Tuntui kans aika harvakseltaan käyntejä tulevan. Verikokeet 6.2, Nt ultra 22.2. Ja toinen ultra sitten joskus 20 paikkeilla. Odotin kovasti, että olisi kuunnellut sydänääniä, mutta kuulemma niin vanhat laitteet ettei niillä kuule. Tuntuu tooosi pitkältä ajalta odottaa tuonne 22.2 asti. Kamalaa olisi,kun siellä todettaisi ettei ketään olekaan mukana :sorry: Saa nähdä mennäänkö sittenkin yksityiselle.
 
Mulla on eka neuvola vasta 10+0. Vähän kyllä ihmettelin, mutta kyllähän siinä vielä ehtii verikokeet käydä ja ultraan saada lähetteen. Ja toista lasta siis odotan. Yksityiselle ajattelin kuitenkin mennä ultraan tässä lähiaikoina.
 
Kävin ekassa neuvolassa ja olin ihan jäässä. Onko muita ketkä ei tykkää lääkäri/hoitaja käynneistä? Toivottavasti alkaisin tottumaan käynteihin ettei aina olis niin vaivaannuttavaa..
 
Kävin ekassa neuvolassa ja olin ihan jäässä. Onko muita ketkä ei tykkää lääkäri/hoitaja käynneistä? Toivottavasti alkaisin tottumaan käynteihin ettei aina olis niin vaivaannuttavaa..
Täällä toinen. Mä kävin kans tänään ja jäi jotenkin tyhmä olo. Oon ihan paskan jäykkänä joka kerta :nailbiting: Enkä edes tiedä miksi.
 
Mä ajattelin huomenna soitella neuvolaan. Jännää kun on uusi neuvola koska muutimme toiselle paikkakunnalle tässä kuopuksen odotusaikana :)
 
Ihana taas katella odotuksen aikana vanhoja neuvolakortteja :happy119Viimeksi oli ainakin kivaa kattella missä olin menny esikoisen kanssa milläkin viikoilla.:)
 
Neuvola ajan varaamisessa on vaan yksi pieni ongelma. En millään muista soittaa soitoaikana. Tosin aikaisintaan ensi viikolla soittelen. Jäi kemiallisen kohdalla ja muutenkin tän kolmannen yrityksen aikana vähän ikävä fiilis neuvolan tädistä.
 
Marce86 mulla on ihan sama että unohtuu se soitto tunti:dead:
Välillä oikeen pitäny laittaa muistutusta ku nuiden muiden asioita pitäny muistaa soitella.
Harmillista jos siellä jäänny ikävä fiilis neuvolatädistä:bored: se on kuitenki aika oleellinen yhteyshenkilö tässä tulevina aikoina.
 
Takaisin
Top