Mutsit kuntoilee

Mulla on nämä pari viikkoa suomessa ollut myrkkyä kaikille haasteille ja kilojen karisteluille :confused: Ruokavalio on ihan hakusessa, saunassa menee pari siideriä illassa ja lisäksi tupakkakin on piiitkästä aikaa maistunut. Uff... Aivan hillittömän huono omatunto että koko talven tsemppaaminen tuhoutui parissa viikossa :sad015 Anyway, kolmen viikon päästä olisi tarkoitus juosta ekaa kertaa elämässäni 13km, joten nyt otan itseäni taas niskasta kiinni (olosuhteiden pakosta alkaen tiistaina) ja alan lenkkeilemään joka toinen päivä :)
 
No niin, vihdoinkin sain aikaiseksi käydä salilla ekan kerran. Huomaa että edellisestä käynnistä on yli vuosi, toisaalta taas yllätyin positiivisesti miten hyvin kumminkin jaksoin, lihakset ei menny heti jumiin ja hapoille ja pystyin tekemään liikkeitä ihan kohtuu painoilla. Voi kyllä olla, että manaan tämän treenin huomenna alimpaan hemmettiin kun en pääse sängystä ylös :D Mutta kyllä se vaan tuntui hyvältä tehdä kropalla oikeasti jotain tehokasta. Tavoitteena on nyt päästä käymään salilla kaksi kertaa viikossa. Enempää kunnianhimoisia tavoitteita en nyt viitsi asettaa, kaikki tämän päälle on vaan plussaa :)
 
Mää haluaisin salille, mutta ei oo aikaa. Eikä rahaa. Täällä käpykylässä kun ei oo ees mitään lapsiparkkia tms salilla. Ja anopille ei ilmeisesti poikaa voi hoitoon viedä kun mies on niin pirun nihkeä senkin kanssa.. Ollaan sitte löllöpalloja :D

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Eilen alkoi uudestaan mun juoksuhaaste. Eilen 6km, huomenna 8km, ja siitä sitten pikkuhiljaa kymppiin ja jopa pidempiä matkoja :) Mikäs täällä saaristossa lenkkeillessä kun tiet ovat autiot ja luonto parhaimmillaan eikä hyttysiäkään ole vielä paljon :)
 
Tuo ABS haaste on ihan sairas. Oon jumettanut tekemään vain näitä pienempiä sarjoja, max. 45 sit ups, 30 crunches/leg raises, no lankkua kyllä jaksaa lähemmäs sinne minuuttiin. Enempikin varmaan menis, mutta sit kuluis jo aikaa hirveästi, kun välillä joutuu levätä niin pitkään :grin onneks mun duuni ei oo pelkkää persiillään istumista, niin sit saa liikkua säännöllisesti :p
 
Mähän tein alkuvuonna sen ABS-haasteen ja jumituin yhtälailla tiettyyn kohtaan, kun ei vaan enää pystynyt nostamaan määriä. Sitten ajattelin että no parempi kai tehdä edes nämä määrät kuin ei mitään, ja ajatuksena oli jatkaa samaan malliin edes muutamana iltana viikossa, mutta... Kuinkas kävikään! :D

Tosta salihommasta vielä, ei mullakaan todellakaan olis varaa käydä missään maksullisissa liikuntaharrastuksissa, mutta tuo 3 kk salikortti maksoi 45 € ja se oli mun mielestä jo ihan ilmainen joten panostin nyt siihen. Ei tämä kyseinen sali todellakaan ole mikään viimeisen päälle (voiko kaupungin urheilutalon yleiseltä salilta paljon muuta odottaakaan :D), hyvin askeettinen eikä laitteet mitään uusinta uutta, mutta yllätyin kuitenkin positiivisesti laitteiden määrästä ja monipuolisuudesta. Ihan hyvää perustreeniä siellä pystyy tekemään.
 
Täälläkin lomailu teki hallaa beach body -haasteelle, joinain päivinä sain tehtyä, joinain en. Mutta nyt päätin rankaista itseäni ja tehdä kahden päivän haastesatsin, kunnes olen takaisin aikataulussa (ja sitten se haaste varmaan päättyykin :p ).
 
Meitsi on saanut aikaiseksi käydä lenkillä joka päivä, vauhti paranee ja matkat pidentyvät. Ainakin hiukan :grin
 
Aah.. mä oon nyt tosissaan innostunut tosta lenkkeilystä! Koska tänä kesänä ei ole sen suurempia menoja (matkoja, juhlia ym), niin ostin kunnon lenkkarit ja sykemittarin! Motivoihan tuo lähtemään lenkille kun jo 6,5km lenkillä palaa 650kcal :) Huomenna 9km ja sitten alkuviikosta testaillaan jos pumppu kestää 13km!
 
Tänään pitäis olla vika beach body -haastepäivä, mutta mulla on vielä kuus päivää jäljellä. Että ei ole mennyt ihan putkeen :grin

Miten, olisko innokkaita haasteisiinlähtijöitä nyt heinäkuussa? Mä voisin taas aloittaa ens viikolla jonkun uuden, niin pysyn kiinni jumpansyrjässä :)
 
Mä taidan pysytellä tuossa lenkkeilyssä, noiden haasteiden tekeminen täällä saaristossa on hieman haastavaa kun ei ole sopivaa tilaa tehdä (seli seli :) ).. Ja tämän päivän lenkki vaihtui kylmään siideriin auringossa kun poika nukkuu päikkäreitä :grin
 
ei saa puhua kylmästä siideristä.. :D mulla on ollu niin huono päivä että jos tuolla miehellä ei olis huomenna töitä niin ottasin ja painuisin jonnekkin pihalle juomaan vanhanaikaiset teinipussikaljahumalat, just nyt nimittäin tuntuu että tulis tarpeeseen.. Ja mua ei saa vieläkään haasteisiin vaikka haluaisinki, ei.vaan.jaksa.

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Hyvä minä, siitä lähtien kun aloin käydä tuolla salilla (huom, puhutaan siis vasta muutamasta viikosta :D), olen käynyt siellä kaksi kertaa viikossa! Aivan tunnollisesti ja vieläpä innoissani :) Olin hieman skeptinen kuinka kovat suunnitelmat (2x viikossa salille) toteutuu, mutta hyvinhän ne jopa näillä helteillä. Käyn siellä yhden äippäkaverin kanssa, joten ehkä seurakin voi auttaa asiassa. Eihän tässä nyt vielä mistään tuloksista voida puhua, mutta olen huomannut sen eron että kroppa tuntuu jotenkin jäntevämmältä eikä ole enää semmoisessa jatkuvassa jumitilassa kuin tähän asti. On semmoinen fiilis että on oppinut taas tuntemaan oman kroppansa ja tuntee että sillä tulee tehtyäkin jotain.
 
Huh, mä olen hikoillut ihan urakalla viime päivinä! :cool: Niin joo, ihan vaan tekemättä lähes mitään :grin

Antaa paistaa vaan, rasvainen ruoka ei maistu ja vissyä uppoo :wink
 
Haha, meinasin täällä kyselläkin, miten on liikunnat sujuneet kun on ollut niin kovin hiljaista tässä ketjussa :wink Mä olen viimeiset viikot liikuttanut lähinnä jätskilusikkaa suuta kohden :grin Kai se pitäis ottaa itseään niskasta taas kiinni...
 
Takaisin
Top