Mitä mielessä? Pännii, mietityttää, ihmetyttää...

Niittipyssy mulla auttaa schweppesin ginger ale pahoinvointiin [emoji106]
 
Ostin eilen jonkun vitamiiniveden koska en löydännyt R-kioskista ennen junamatka muuta ilman hiilihappoa sisältävä tai mikä ei olis liian makea juoma (lähdevesi oli loppunut). Join sen ja sit näin että se sisältää kafeiinia. Välttän muutenkin kaikkea missä olis kafeiinia mut huonoin koko asiassa on se että en pystyy nukahtamaan yöllä kun saan jotakin kafeiinia sisältävä kello kahden jälkeen päivällä. Niin valvoinkin melko koko yön ja en tiedä nukkuinko ollenkaan, yritin kyl olla pimeässä ja silmät kiinni seitsemen asti aamulla kun tuli niin paha olo että oli pakkoa etsiä syödävä...
 
Mites seksin harrastaminen alkuraskaudessa? Ei olla uskallettu plussan jälkeen tehdä mitään. Tietty vuodin ruskeaa sen 7 päivää eli menkkojen ajan. Jotenkin mietityttää ja pelottaa :sad001 Alavatsakivut vielä lisäksi.
 
Muokattu viimeksi:
Meillä on ainakin touhuttu entiseen malliin, luotan siihen että jos ei aiheuta kipua tms niin on turvallista (:
 
Seksin pitäis olla ihan ok just kunhan ei tunnu kipua tmv. Enemmän voi olla käytännön ongelmia esim. Kuivien limakalvojen tai pahoinvoinnin takia, just heitettiin läppää et tuleepa lisämaustetta jos oksennan kesken kaiken... :D
Jos arveluttaa niin voittehan kokeilla esim. Suuseksiä tai muuta hellempää touhua ensin ja sit omien fiilisten mukaan muita juttuja kun uskaltaa :)
 
Samoilla linjoilla edellisten kanssa. :-) tosin itse sain pieniä nippasuja alavatsaan viime kerran jälkeen, mies siitä meinasi sätkyn saada ja oli huolissaan että pitää ottaa iisimmin :D mulla nyt on nipistellyt välillä aiemminkin niin en itse osaa huolestua.
 
Eli vuoto ja kivut ei ole este? Jotenki hirvittää jos vuoto palaa. No viikko varhaisultraan :wacky:Miten sitä onkaan näin ressaantunut. Esikoisesta ei ollu mitää ressiä :wtf: Ennen plussaa tuli kova kipu kohtuun seksin jälkeen ja luulinkin et kk alkaa. Kiitos vastauksista ❤
 
Muokattu viimeksi:
Me ollaan ihan normaalisti harrastettu ja harrastettiin edellisessäki koko raskaus :D
 
Meilläkin seksi ihan normaalisti ja ei oo mitään kipuja/vuotoja tullut siitä. Suuseksi taas pari kuukautta hyllyllä kun meenasin sen takia oksenna miehen päälle, onneksi kerkesin vessaan nopeasti :P
 
Mulla oli edellisellä yhdyntäkerralla joku ihme kramppitunne vasemman jalan sisäreidessä. Se sit oikeastaan vei mun nautinnon tiehensä...
 
Eilen seksin jälkeen tuli ekaa kertaa vähän vaaleanpunaista ja nyt aamulla vanhaa rusehtavaa verta. Ei oo koskaan ennen tullu eikä tullu esikoisen aikanakaan :eek:
 
Voi ei, toivottavasti ei tule enempää. Taidetaan odottaa viikko niin voi kysyä varhaisultrassa.
 
Muokattu viimeksi:
Mulla kans tuli, eka ihan kirkasta verta, nyt tullut ruskeaa vähän... tosi ahdistavaa.
 
Tänään ollu ihan kakka loppupäivä.. Arki alkoi ku isännän loma loppu ja päivähoito myös. Kaikki ollu ihan väsyneitä ja kiukkusia. Mullaki hermo repes ihan totaalisesti lopuksi. Iltasyömiset jäi syömättä, suihkuun meno jäi myöhälle, nukkumaan pitäis mennä ihan just.. Mutku mua vaan ärsyttää, kiukuttaa, itkettää, vituttaa.. En tiä itkiskö vai huutaisko vai teenkö kohta molempia yhtäaikaa..:smiley-angry002
 
Tänään ollu ihan kakka loppupäivä.. Arki alkoi ku isännän loma loppu ja päivähoito myös. Kaikki ollu ihan väsyneitä ja kiukkusia. Mullaki hermo repes ihan totaalisesti lopuksi. Iltasyömiset jäi syömättä, suihkuun meno jäi myöhälle, nukkumaan pitäis mennä ihan just.. Mutku mua vaan ärsyttää, kiukuttaa, itkettää, vituttaa.. En tiä itkiskö vai huutaisko vai teenkö kohta molempia yhtäaikaa..:smiley-angry002

Tuttu tunne, kun vaan ärsyttää, kiukuttaa ja itkettää.Täällä herätty uuteen aamuun väärällä jalalla. Ei oikein ees mitään järkevää syytä, miks pitää olla kiukkuinen, mut on vaan väsynyt ja itkuinen olo. :shifty:
 
Tänään jo parempi päivä. :) Tuntuu et pitää olla kokoajan liikkeessä ettei pääse väsähtämään liian aikaseen.. Jos töiden jälkeen istahtaa liian pitkäksi aikaa niin ei tahdo enää ylös päästä ku iskee niin tajuton väsy..
 
Oletteko lentäneet raskaana ollessanne ja/tai tiedättekö, onko lentämisessä jotain riskejä? Meillä on New Yorkin matka varattuna marraskuun alkuun, jolloin mennään viikoilla 21-22. Lentoyhtiön puolesta ei ole rajoituksia vielä noilla viikoilla, mutta onkohan terveydelle (omalle tai lapsen) vaikutusta?
 
Lensin viime raskaudessa noin viikolla 16 ja jalat turposi niin ettei saappaat mahtuneet laskeutuessa jalkaan (oli vain 2 tunnin lento) niin että muista tukisukat ja kävellä paljon lennon aikanakin (ota sellaiset kengät joita voi säätää jos turvottaa) jne.. Ystäväni lensi vielä viikolla 34 Etelä-Afrikasta suomeen (lääkärin luvalla) että sujuu se lentäminen raskaanakin :)
 
Takaisin
Top