Milloin plussasit + testikuvia

Kiitos! Yritän päästä teiän juttuihin mukaan. Kesäkuunkin keskustelut jo näyttää olevan. Mulla la kuitenkin ilmeisesti toukokuun puolella ja 2 edellistä syntyny ennen laskettua aikaa!
 
Tänään rv 4+4 ja esikoista odotetaan. Keväällä 2 keskenmenoa, joten pelottaa ja huolettaa voiko kaikki myt mennä hyvin. Viiva ainakin näyttää vahvistuvan.
 

Liitteet

  • 34FAD197-3C39-4F9B-B2BE-C92DB2481DDE.jpeg
    34FAD197-3C39-4F9B-B2BE-C92DB2481DDE.jpeg
    993.6 KB · Katsottu: 44
Plussasin! Tein testin äsken, vaikka olin kyllä raskaudesta ihan varma jo pitkin viikkoa. Halusin keskenmenon pelossa kuitenkin odottaa testin tekemistä. Mutta mitäs kun testi oli jäänyt esikoisen odottamisajoilta ja siinä oli exp.date 11/2016? Kuinkas todennäköisesti se näyttäisi väärin? Tosin testin tekeminen oli enempi muodollisuus, se vain vahvisti sen minkä jo tiesin :wink Tänään 5+0.
 
Kuinka huolissaan pitää olla, kun digiin ei tänään vieläkään tullut 3+ tulosta? Viikkoja kasassa 6+3 :eek:!

Kuvan ylin liuska on tehty viikoilla 3+6 ja alin liuska tänään 6+3, digiin tänään 2-3 viikkoa.
Ja ihan kun toi viimesin ois jo alkanu haalistuun edellisistä... :sad001
 

Liitteet

  • 20180917_083424.jpg
    20180917_083424.jpg
    471.3 KB · Katsottu: 91
Kuinka huolissaan pitää olla, kun digiin ei tänään vieläkään tullut 3+ tulosta? Viikkoja kasassa 6+3 :eek:!

Kuvan ylin liuska on tehty viikoilla 3+6 ja alin liuska tänään 6+3, digiin tänään 2-3 viikkoa.
Ja ihan kun toi viimesin ois jo alkanu haalistuun edellisistä... :sad001

Ootko tehnyt aiemmin digiä? Se ehkä kertoo eniten, et miten hcg nousee?

Liuska testien perusteella ei oo mun mielestä haalistunut.
 
Ootko tehnyt aiemmin digiä? Se ehkä kertoo eniten, et miten hcg nousee?

Liuska testien perusteella ei oo mun mielestä haalistunut.

Joo oon tehny digin 4+0 ja tulos oli 1-2 viikkoa. Seuraavan tein 4+2 ja tulos 2-3 viikkoa.
Sitten 5+0 taas 2-3 viikkoa ja nyt 6+3 sama.
Veri testissä kävin 4+5, hcg oli 927 ja 5+0, sillon hcg oli 1582. Testien välissä oli 48h. Klinikalle kun paniikissa soitin tollon, niin sanoivat, että hyvin on noussut arvot ja että joillain hormoni nousee hitaasti.

Oon jostain lukenut, että digin 2-3 tulokseen vaaditaan hcg:tä 200-20 000 yksikköä ja 3+ tulokseen yli 20 000. Noiden mun veritestien tulosten perusteella laskien mulla ois kropassa hcg:tä yli 20 000 vasta huomenna tai keskiviikkona, mutta kärsimättömänä tein digin jo tänään ja paniikkihan siitä iski!

Toisaalta vois vielä keskiviikkona testata digillä ja katsoa, mikä tulos, mut en tiiä, turhaa taitaa olla! Perjantaina ultrassa selviää enivei onko mahassa mitään elävää.
 
Toisaalta vois vielä keskiviikkona testata digillä ja katsoa, mikä tulos, mut en tiiä, turhaa taitaa olla! Perjantaina ultrassa selviää enivei onko mahassa mitään elävää.

Äsch, epätietoisuus ja odottelu on niin syvältä! Toivottavasti saat seuraavat viikkoarvot näkyviin ke, perjantaihin on vielä sen verran pitkä aika että ainakin itselläni hajoaisi pää jos yrittäisin olla tekemättä digiä ennen sitä...
 
Ja yks testi ihan riitä :banghead: niitä pitää tehä varmaa 50 vielä ei oo viivat ees vahvistunu kun eri merkkisiä testejä ja huimat 2 vrk plussaamisesta ja tänää siis vasta 3+4:rolleyes:
 
Äsch, epätietoisuus ja odottelu on niin syvältä! Toivottavasti saat seuraavat viikkoarvot näkyviin ke, perjantaihin on vielä sen verran pitkä aika että ainakin itselläni hajoaisi pää jos yrittäisin olla tekemättä digiä ennen sitä...

Kävin tänään verikokeessa ja tulos oli säälittävät 2293! :sad001 Klinikalta sanottiin, ettei yksi arvo kerro kaikkea, että katotaan tilanne perjantaina ultrassa. Mutta mä lyön jo hanskat tiskiin! Parempi jo tottua ajatukseen, ettei mulle tule toukokuista, eikä elätellä enää toiveita! Liian helpolta tää vaikuttikin! :sad010
 
Kävin tänään verikokeessa ja tulos oli säälittävät 2293! :sad001 Klinikalta sanottiin, ettei yksi arvo kerro kaikkea, että katotaan tilanne perjantaina ultrassa. Mutta mä lyön jo hanskat tiskiin! Parempi jo tottua ajatukseen, ettei mulle tule toukokuista, eikä elätellä enää toiveita! Liian helpolta tää vaikuttikin! :sad010

Voi hitto, pidän niin sormia ja varpaita pystyssä hyville uutisille pe, mutta onhan toi kyllä vähän huolestuttava lähtökohta. :sorry:

Löytyyhän sulta tällä välin hyvä tukiverkko purkaa tuntoja ennen ultraa?
 
Muokattu viimeksi:
Voi hitto, pidän niin sormia ja varpaita pystyssä hyville uutisille pe, mutta onhan toi kyllä vähän huolestuttava lähtökohta. :sorry:

Löytyyhän sulta tällä välin hyvä tukiverkko purkaa tuntoja ennen ultraa?

Mulla on huippu tukiverkosto! En mä muuten ois tähän hommaan yksin lähtenytkään! :Heartred
Kiitos peukuista, mutta mä en perjantailta odota muuta, kun tyhjennyslääkkeet. Katotaan, lähdenkö enää toista uudestaan yrittämään joskus.
 
Kävin tänään verikokeessa ja tulos oli säälittävät 2293! :sad001 Klinikalta sanottiin, ettei yksi arvo kerro kaikkea, että katotaan tilanne perjantaina ultrassa. Mutta mä lyön jo hanskat tiskiin! Parempi jo tottua ajatukseen, ettei mulle tule toukokuista, eikä elätellä enää toiveita! Liian helpolta tää vaikuttikin! :sad010

Voi ei! :sad010Hurjasti voimia ja jaksamista!
 
Takaisin
Top