Milloin plussasit + testikuvia

Mimosa-18

Asioista perillä oleva
Marraskuun äidit 2019
Oon käynyt ihailemassa toisten testikuvia ja nyt kun sain itekkin plussan, niin halusin meillekkin tälläisen :)
 
ImageUploadedByVau Foorumi1536823191.852065.jpg

Mä olen himotestaajana tehnyt jo 10 testiä.

Alotin DPO 9 aamulla jolloin sofin testi näytti viivanpaikkaa haamua ja tänään oli jo hyvin tummunut.

One stepin liuska jonka pitäisi olla herkin, on näyttänyt haaleinta viivaa.

Rfsun testissä on kaikkein selvin viiva DPO 10

Ja lopuksi vielä digi tältä aamulta :Heartred
 
Ekat testit tein kp30/28 dpo 16 ja toiset kp 32/28 dpo 18.
Sen jälkeen oonkin tehnyt "muutaman" liuskan ja oon mä käynyt verikokeessakin pari kertaa... :rolleyes:
 

Liitteet

  • 20180913_104244.jpg
    20180913_104244.jpg
    801.1 KB · Katsottu: 87
  • 20180913_104440.jpg
    20180913_104440.jpg
    918.2 KB · Katsottu: 89
Siinä mun testit. Ekassa oli menkat jo viikon verran myöhässä ja tehty keskellä päivää silleen et ei ollu ees pissa hätä vaan sain just pinnistettyä vähä pissaa ja seuraava testi viikon päästä kans päiväs aikaan.
 

Liitteet

  • 2018-09-13_10.53.31.jpg
    2018-09-13_10.53.31.jpg
    447.5 KB · Katsottu: 94
IMG-20180907-WA0000.jpeg IMG-20180907-WA0003.jpeg
Aamupissasta tein liuskan. Sen meinas kissa sabotoida täysin kun loikkas pöydälle tuon pissakupin päälle :grin onneks pari pisaraa kuitenkin jäi mistä sainkin selkeän plussan :cat:

Ja koska yhteen testiin ei voi luottaa niin kävin 11 aikaan hakemassa digitestin ja tein sen heti kun kotiin pääsin :happy:
 
Miten te saatte näitä kuvia ladattua? Mulla herjaa aina et liian iso..en osaa pienentää?
 
Hei tietääkö Joku, kuinka kauan testi näyttää plussaa, jos tullut jo keskenmeno?
Mulla ku on tullu verta ja kaapista löytyis vielä yks testi... Mietin että kauanko kannattais odottaa sen tekoa?
 
Hei tietääkö Joku, kuinka kauan testi näyttää plussaa, jos tullut jo keskenmeno?
Mulla ku on tullu verta ja kaapista löytyis vielä yks testi... Mietin että kauanko kannattais odottaa sen tekoa?

Mun käsittääkseni se on yksilöllistä ja siihen voi mennä viikkojakin ja sit toisilla ihan päivissä.

1 testi ei välttämättä kerro mitään muuta kuin tän hetkisen tilanteen.
 
Mun käsittääkseni se on yksilöllistä ja siihen voi mennä viikkojakin ja sit toisilla ihan päivissä.

1 testi ei välttämättä kerro mitään muuta kuin tän hetkisen tilanteen.

Joo o... Ehkäpä ootan jonkun viikon sen tekemistä kuitenkin. Jos tulee nega tai haamu, niin sit ainakin tietää varmaksi et on mennyt kesken..
 
Hei tietääkö Joku, kuinka kauan testi näyttää plussaa, jos tullut jo keskenmeno?
Mulla ku on tullu verta ja kaapista löytyis vielä yks testi... Mietin että kauanko kannattais odottaa sen tekoa?

Minulla kkm takana 10+4, keskeytynyt oli n rv 8. Kontrolliverikoe otettiin 3 viikkoa tyhjennyksen jälkeen, jolloin oli hcg lähes nollissa. Riippunee toki lähtötasostakin.. Mutta ihan heti ei varmaankaan raskaustestillä asia selviä :sad001
 
Joo o... Ehkäpä ootan jonkun viikon sen tekemistä kuitenkin. Jos tulee nega tai haamu, niin sit ainakin tietää varmaksi et on mennyt kesken..

Olisiko viikkodigitesteistä apua? Viikkojen muuttuminen niissä voisi antaa osviittaa hcg:stä.

Pidän niin peukkuja että kaikki olisi hyvin. Mä kävin vuotojen takia labrassa 4+0 ja 4+2 tsekkaamassa hcg:n nousun, ja varhaisultrassa 6+0.
 
Tilasin vielä keskiviikkona 2 viikko näytöllistä ja ne tuli iltapäivällä ja oli pakko tehdä heti :D

Tänään siis 3+4 ja viikko digissä teksti 2-3 , olin ihan varma että tulis vasta 1-2. No ainakin tällähetkellä hormoni noussut hyvin :)
Tää varmaan selittää miks eka haamu tuli jo 3+1

ImageUploadedByVau Foorumi1536943065.221018.jpg
 
Tänään tuli kaks viivaatikkuun työpäivän jälkeen. La vissiin 30.5 kolmatta ootellaan! Yk 5 et aika helposti alko nyt pelko persuuksissa et onko kaikki hyvin!
 
Takaisin
Top