Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla on nyt oikeastaan vaan turvotus, nännien kipeys ja turvonneet tissit. Hemmetin hiiva kiusaa ja ihan vähän väliä nälkä ja pissahätä.
Mut luojan kiitos, oon saanu aina välttää pahoinvoinnit. En oo koskaan oksentanu ja etovaa oloa on aiemmin ollut vain hiukan. Nyt ei oo ollu yhtään vielä.
 
Melkein oksensin tänä aamuna :happy093 Jonkun aikaa yökin ja keräilin itteäni vessassa. Oon niin iloinen, että alkaa tulla kunnon oireita! :happy: Rinnat on myös ajoittain arat ja nyt oon parina yönä herännyt aamuyöstä valvomaan. Sitä oiretta en kyllä kaivannut, mutta onneksi tässä on nyt näitä vapaapäiviä, että saa nukkua päikkärit :grin

Ihanaa, että osaat nauttia pahoinvoinnista! :laughing021
 
Pystyttekö juomaan kahvia? Etovasta olosta huolimatta mun tekee hurjasti mieli kahvia, varsinkin aamuisin. Juon normaalisti pari kuppia aamulla ja sama meno näköjään jatkuu toistaiseksi.
Paitsi et ei oo ees sitä etovaa oloa. Kahvi maistuu... Vähän enemmän ku 3 dl mit koitan siis 3 kupissa pitää. Varmaa 2 dl kuppeja
 
Melkein oksensin tänä aamuna :happy093 Jonkun aikaa yökin ja keräilin itteäni vessassa. Oon niin iloinen, että alkaa tulla kunnon oireita! :happy: Rinnat on myös ajoittain arat ja nyt oon parina yönä herännyt aamuyöstä valvomaan. Sitä oiretta en kyllä kaivannut, mutta onneksi tässä on nyt näitä vapaapäiviä, että saa nukkua päikkärit :grin


Hahha, mahtavaa, että joku pystyy nauttiin tästä etovasta olosta! :D Itsellä toi nauttiminen aiiika kaukainen asia just nyt.
Viime yönä en saanut unta tältä kuvotukselta, nukuin lopulta kolmisen tuntia ja sitten taas aamuyöstä oli oksennuksessa pitelemistä. Ah, mikä joulu tästä tuleekaan! :facepalm::hungover::hungover:
 
Hahha, mahtavaa, että joku pystyy nauttiin tästä etovasta olosta! :D Itsellä toi nauttiminen aiiika kaukainen asia just nyt.
Viime yönä en saanut unta tältä kuvotukselta, nukuin lopulta kolmisen tuntia ja sitten taas aamuyöstä oli oksennuksessa pitelemistä. Ah, mikä joulu tästä tuleekaan! :facepalm::hungover::hungover:

Ehkä tuossa vaiheessa en enää minäkään nauttis :depressed: Nyt vaan olen iloinen kaikista oireista, vaikka eihän nekään tietenkään mitään takaa :shy:
 
Minä oon vielä pahoinvoinnilta välttynyt. Nälkäisenä lievää etovaa oloa, mutta menee pian ohi. Sen sijaan tissit on ihan räjähtämäisillään ja hankala olla varsinkin ilman liivejä. Liivitkin alkavat käymään jo pieneksi ja ajattelin hommata jotku kaarituettomat liivit mitä pystyis pitään myös yöllä. :rolleyes:

Jatkuva nälkä, mikä herättää myös keskellä yötä ja päivän mittaan pitäis olla vähän väliä syömässä. Mieluummin kuitenkin pidän nämä oireet, pahoinvoinnin sijaan :eek:
 
Mä kans huomannu et pinna meinaa olla turhan kireellä. Ja nyt ärsyttää, kun ärsyttää!! Miks tästä joulustkin pitää koittaa tehdä niin supertäydellistä ja jotain ihme mielikuvia rakennella et miten se menee. Ku osais vaan olla ja nauttia.
 
Mulla oli edellinen raskaus mielialallisesti hyvin tasapainoinen ja tätäkin raskautta rupesin epäilemään todeksi, kun kuukautisia edeltävää ärtymystä ei tullut.
 
Nyt on sitten lähes koko päiväistä pahoinvointia, aamuisin ja iltaisin pahinta. Pönttöä täytyy halailla:dead:. Lisäksi loukkasin jotenkin selkäni, enkä eilen pystynyt esikoista kunnolla nostamaan. Kyllä itku tuli kun yksin kotona pojan kanssa ja olo karmea eikä kroppakaan pelittäny.
 
Mulla jokseenkin helpottaa iltaa kohden tuo huono-olo. Illalla iskee ihan kauhea nälkä ja maha vaan murisee, silti ei tee oikeen mitään mieli ja ajatus ruoasta öklöttää. Hampaiden pesusta ei meinaa tulla enää yhtään mitään kun vähänkin kun sitä hammastahnavaahto kertyy suuhun niin tulee yökki.
Vielä ei oo onneks tarvinnut oksentaa, monta tilannetta kyllä ollut ettei ole kaukana ollut!
 
Mulla ei oo aikasemmin ollu mitään oireita mutta näin joulun kunniaks aiemmista raskauksista tuttu heikotus tuli mukaan kuvioihin. Äskenkin meinas perunoita kuoriessa lähtee taju. En ymmärrä että mistä se ees johtuu.
 
Mulla oli ekaa kertaa tänään lievästi etova olo. Mut tais onneks jo helpottaa...
Harmittaa vaan ku mies painostaa et pitäis jäädä täksi yöksi hänen veljelleen ja mä en halua yhtään. Siellä on huono sänky ja heräilen yöllä. Jos ja kun tulee nälkä ja vessahätä ni kiva mennä veljen makkarin läpi tai vaihtoehtoisesti valvoa koko loppuyö.
Mies ny vähän möksähti ku en halua... Oisin ihan mielelläni vaikka yksin kotona ens yön ni hän voi jäädä.
 
No tänää on iltapäivästä alkanu jomottaa alamahaa ihan alhaalta siis enemmän niinkö jostai syvältä lanteen alaosasta. Saattaa jomottaa tai pakottaa pitemmänki aikaa. Aamulla juoksulenkin jälkeen oli enemmänki nivusissa tuntemuksia. Toivottavasti vain hyvää tietävää tuntemusta.

Rv 4+3 (suunnilleen)
 
Tänään mietityttää, kun yöllä ei etonutkaan eikä rinnatkaan tunnu juurikaan aroilta. Illalla oli tosi kipeät. Vähän vihloi mahasta aamulla. Onkohan tällainen oireiden lähes katoaminen ihan normaalia vai voiko vaan vaihdella esim. päivästä riippuen...Tänään 5+0.
 
Siis tuo on niin ärsyttävää, että oireet vaihtelee! Heti rupee miettimään, että onko se normaalia, jos onkin parempi olo :arghh: Mun inhokkioire aamuyön heräämiset on nyt tullut kuvioihin ja kun viiden aikaan tunninkin pyörii hereillä, ehtii kyllä miettiä kaikki mahdolliset tuntemukset läpi :bag:
 
Mulla on ollut kaikki raskaudet vähäoireisia ja siltähän tuo vaikuttaa nytkin. Pientä repäisykipua alamahalla, kun äkkinäisesti liikkuu. Muut vähäisetkin oireet ovat poistuneet. Toisaalta niin on aina käynyt... Palelu ja väsymys todennäköisesti tulevat vielä, ne ovat ne mun "ainoat oireet" aina olleet.
 
Oireet heittelee täälläki ja eilen ei tuntunu juuri mitään, ennenku illalla iski turvotus ja rintoja taas hieman aristi. Ajattelin, että hyvin nukuttu yö ja kaikki se hulina päivän aikana teki sen, että osa oireista vaan ikäänku blokkaantu pois. Tänään taas on vähä huonompi olla ja nännit alkaa selvästi herkistyä.

Onko muilla kova jano? Voisin juoda jääkylmää vettä vaikka kuinka paljo, mutta pissalla ei tarvi siltikään juosta. Maha kyllä toimii tavallista vilkkaammin, että siinä näkyy nesteen poistuminen..
 
Janottaa todellakin!
Oon huomannu ainakin sen et kun saa yön nukuttua paremmin niin oireet on vähän lievemmät heti, eli yöunet määrittelee aika paljon.
 
Mul on kans koko ajan jano ja voisin vaan juoda jääkylmää vettä. Tänään taas on tosi hyvä olo ja epäilyttää et onko kaikki hyvin :shy:
 
Takaisin
Top