Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla on rinnat tosi kipeet. Se on ainoa, joka pysyy koko ajan. Muuten aaltoilevasti päänsärkyä ja jano. Aivastaessa on tullut repäisykipuja, ne on inhottavia ja nyt yritänkin olla aivastamatta
 
Minä taas rakastan niitä repäsykipuja kun niistä tiedän kaiken olevan kunnossa ja kohtu kasvaa. Olen outo :D Keskenmenneissä ei ole ollut tuollasia repäsykipuja
 
Mulla on tänään alkanut tuntua hieman turvotusta rinnoissa, ja sitten on semmonen ihan aavistuksen "höntti" olo, siis ei voi pahoinvoinniksi kutsua mutta jotain sen esi-esiastetta ehkä. Niin ja sitten on parina viime päivänä tullut vilunväreitä vaikka täällä pitäis olla kaikkea muuta kuin kylmä :cool:.
 
Muokattu viimeksi:
Onko kenelläkään muulla muuten oireena aivastelu? Eikös se voi olla raskausoire? Mä olen plussasta asti aivastellut ihan koko ajan :grin Allergiaa ei ole, eikä mitään flunssaa tai muita sen oireitakaan.
 
Bluebe miulla taitaa olla kans, aivastuttaa koko ajan :D voihan se johtua kiihtyneestä verenkierrosta?
 
Alavatsassa on koko ajan sellainen lämmin paineen tuntu. Nenä on tukossa
 
Minuakin alkanut paleltaa. Varpaat ja nenä aina aivan jäässä.
Tässä sängyssä maatessani tuntuu ihania venymiskipuja. :Heartred
 
Tajusun tänää et mulla on tasan kolmen tunnin välein kiljuva nälkä. En tällästäkään muista esikoisen raskaudesta :D
 
Palelu kuulostaa tutulle! Nenän tukkoisuus ja korvien kutina myös välillä vaivaavat. :inpain:
 
Huimaus/heikotus, väsyttää kamalasti, hajuherkkä, alavatsaa nippailee ja paineen tuntua vatsassa
 
Mulla tuli pieni flunssa plussan aikaan ja se on nyt jatkunu. Oikee poskiontelo taas antaa tulehduksen merkkejä. Enkä kyllä haluais tässä kohtaa mtn antibioottia taas :/
 
Hilu pyydä kortisoni suihketta nenään. Esim nasonex. Sitä itse olen saanut poskiontelotulehdukseen. Ja on täysin turvallinen raskaana ollessa. Reseptillä oleva valmiste on eli lääkäriltä pyytämään :)
 
Hyi että vihaan kaikenmaailman suihkeita. Oon vuosia kärsiny tulehduksista ja on poskiontelot leikattukki. On siis tullu suihkittua. Viimeks eivät ees antaneet ab-kuuria vaan punkteerasivat. Nyt jos menee oikeesti tulehukseen nii en kyllä suostu enää siihen punkteeraukseen, sen verran herkässä oksennusreflexit muutenki ja se puuduteaine ku valuu nieluun niin... yrittää nyt vaan sarvikuonolla huuhdella. Äsken tosin puhkes tärykalvo ku puhaltelin loppuvesiä ulos. :O Kaikkee sitä tuleeki. Sori ei varsinaisesti liity aiheeseen :D
 
Mulla on tää aamuöinen kukkuminen, siitä seuraa väsymys. Kohdussa tuntuu painetta, nipistelyä ja välillä lämpöä aaltoina. Rinnat on jännän tuntuiset, vähän kipeät, samoin nännit. Itku tulee herkästi. Toistaiseksi ei muita oireita :)
 
Nyt on oireet alkanut tulee Huimaus, väsymys,koko ajan nälkä ja itku herkkyys. Ja se paras oire ettei tee mieli mitään herkkuja
 
Yöllä alkoi jomottaa vasemmalla puolella alavatsaa. Se tulee ja menee. Keltarauhanen?

Huomenna menen verikokeeseen ja ens viikolla lääkäriaika (tässä maassa ei ole neuvolaa)
 
Takaisin
Top