Millaisia raskausoireita sinulla on?

Keskustelun 'Laskettu aika helmikuussa 2019' aloitti Uusperhesatu, 16 touko 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Uusperhesatu Ylläpitäjä Staff Member Administrator

Onko sinulla raskausoireita? Millaisia?
  2. LilyOfTheValley Tuttu foorumilla Huhtimammat 2017 Helmikuun äidit 2019

Aloitetaan ihan alusta, mitä tähän mennessä on. Väsyttää, palelee ja pissattaa. Päätä särkee. Ja vähän hutera olo, jos on syömättä liian kauan. Alavatsassa tuntuu nippailuja. Onkos muilla ollu samanlaista näin alussa?
  3. Miitsu84 Aloittelija

Vessassa pitää juosta vähän väliä ,aaltomaisesti maha kipua ja pahaa oloa joka myös tulee aaltomaisesti varsinkin ku alkaa nälkä tuleen.
  4. LilyOfTheValley Tuttu foorumilla Huhtimammat 2017 Helmikuun äidit 2019

Onko sulla Miitsu tää alku ollu hyvin samanlainen kuin muissa raskauksissakin?
  5. Miitsu84 Aloittelija

Ei oo ollut. Kuten mikään mun raskauksista ei oo muistuttanut toisiaan Kaikki ihan eri alku oireilla.
  6. LilyOfTheValley Tuttu foorumilla Huhtimammat 2017 Helmikuun äidit 2019

Aika hassua, mutta eihän ne raskaudetkaan samanlaisia ole. Mulla raskaudet on ollu aika vähäoireisia yleisesti ottaen ja nää alun oireet on kyllä ollu hyvin samoja kuin aiemminkin.
  7. Helmivauva2019 Aloittelija

väsymys, hutera olo
  8. LilyOfTheValley Tuttu foorumilla Huhtimammat 2017 Helmikuun äidit 2019

Mulla tää mahan turvotus on kyllä kans yks. Sama oli viime raskaudessa. Mahan turvotus alkoi varhain ja näytti kuin olisin ollu jo pidemmällä. :p
  9. LilyOfTheValley Tuttu foorumilla Huhtimammat 2017 Helmikuun äidit 2019

Ja itkuherkkyys näköjään kans. Joku hassu biisi sai kyynelet silmiin
  10. Levia Aloittelija

Itkuherkkyys, palelu ja väsymys varmaan ne huomattavimmat oireet. Aistit herkistyneet, jotkut ruoat maistuu tosi oudoilta ja monet hajut alkaneet ällöttää.
  11. Antzkyy Aloittelija Helmikuun äidit 2019

Alkuun vielä vähäisiä oireita, jatkuvaa vessassa ravaamista, herkistymistä, hengästymistä, näistä oikeastaan osasin arvella ennen plussaa. Vertaan nyt paljon esikoiseen, jolloin oli paljon väsymystä ja voimakkaat oireet muutenkin, saa nähdä alkaako pahoinvointi milloin vai onko tämä raskaus tyystin erilainen.
  12. sakababy Naimisissa foorumin kanssa Helmikuun äidit 2019 Maaliskuunmammat 2016

Mä en jostain syystä hakua herkkuja. Oon tosi perso makealle ja oon jo monta päivää ihmetellyt missä mun makeanhimo on.. :D tää on vaan hyvä oire, kun muutenkin oon isokokonen ja karkit sun muut herkut ei oo kovin hyväks.
    • Tykkää Tykkää x 1
  13. Ihmemaanlapsi Tuttu foorumilla

Ei mitään! Paitsi finnit ja lievä väsymys. Edellisessä raskaudessa voitiin pahasti rv 3-9 ja närästi rv 3-42
  14. Lallastiina Aloittelija Helmikuun äidit 2019

Ei mitään vielä! Nippailuja sun muuta alavatsassa, mutta niitä nyt on joka kierrossa. Tosin onkin vasta kp 25/28, dpo10-11 ja ihan haalea haamu testissä. Oli kyllä nuo kaksi edellistäkin (tm ja varh. km) aika oireettomia, mitä nyt rinnat vähän paisuivat.
  15. youngmama97 Tuttu foorumilla Heinämammat 2016

Eilen mahassa vähän nippaillut. Pari viikkoa ollut todella väsynyt ja uupunut. Rinnat myös arat
  16. Ihmemaanlapsi Tuttu foorumilla

Hei, onko täällä muita jotka vasta plussanneet? Ahdistaa oma oireiden vähäisyys/puuttuminen. Nyt olis rv 3+-4+1... tjsp
  17. LilyOfTheValley Tuttu foorumilla Huhtimammat 2017 Helmikuun äidit 2019

Varmaan ihan huoletta voi olla. Sehän voi olla, että vaikka muutama päivä tai viiko eteenpäin tuleekin oireita enemmän. Eikähän kaikilla juuri oireita olekaan
  18. Ihmemaanlapsi Tuttu foorumilla

Esikoisesta oli tässä kohtaa jo hirveät pahoinvoinnit ja närästykset niin sen takia oon ihan kummissani että miks ei oo nyt oireita :/
  19. sakababy Naimisissa foorumin kanssa Helmikuun äidit 2019 Maaliskuunmammat 2016

Toivottavasti kaikki oireiden puuttumisesta huolimatta kaikki on hyvin. Mulla itselläni ei ole juurikaan oireita, väsy saattaa olla ja pientä nippailua välillä vatsalla. Ei muuta
    Last edited: 6 kesä 2018
  20. LilyOfTheValley Tuttu foorumilla Huhtimammat 2017 Helmikuun äidit 2019

Mulla ekan kanssa ei ollu oikeastaan mitään oireita koko raskaudessa ja toisessa oli vähän. Tää alku tuntuu nyt menevän enemmän tai vähemmän toisen mukaan, kun on oireita jonkin verran. Joten toivotaan että sullakin oireettomuus johtuu vaan erilaisesta raskaudesta kuin aiempi mutta tietystihän sitä miettii aina kaikkea ja huolehtii.

Jaa tämä sivu