Mieliteot

Mä en ollu aikasemmin kuullukaan noista munista :D täytyy pitäö silmät auki kaupassa koska oon aikamoinen suklaanrakastaja :D
 
Maissia! Sitä oli ostettava neljä pötkylää tänään, kun viime sunnuntaina tulin itkien kotiin kaupasta, kun ei ollut. Tosi kypsää! :D
 
Oisko eka kunnon mieliteko. JOTAIN raikasta! :D pakko saada, keho oikein huutaa, että nyt heti tänne. Meni niin pahaks et piti nyt puoli kolme yöllä hypätä sängystä ylös, kun en tältä halulta saanut nukutuks.

Mun on koko keski- ja loppuraskauden tehnyt mieli mansikkamargaritaa - ainoa alkoholijuoma josta pidän. Nyt sitten viimeiset viis päivää ollut lähes pakottava tarve saada jotain kylmää, hedelmäistä ja raikasta syötävää/juotavaa. Muutaman mehujäätelön oon joutunut ostamaan, sekä hedelmiä syömällä oon yrittäny saada ton tunteen pois, mut ei auta. Nyt yömyöhällä kaivoin pakkasesta viime kesänä poimittuja mansikoita ja heitin blenderiin kera persikanpuolikkaiden ja sitruunanmehun. Ai kamala ku oli hyvää!!! Melkein ku ois juonut just sitä mansikkamargaritaa. :D mä taidan kuluttaa lopun yötä litkimällä tätä juotavaa, ei oo tullut mistään näin syntisen hyvää oloo pitkään aikaan. :wink onneks mansikat ei tuu iha heti loppumaan, sen verran paljon kerättiin viime kesänä! :D
 
Täällä himona ollut keskiraskaudesta saakka kylmä kaakao. Ennen raskautta en juonu maitoa kun kahvin kanssa ja nyt sitä menee hirveästi oboyn kanssa, voi nam :P
 
Oisko eka kunnon mieliteko. JOTAIN raikasta! :D pakko saada, keho oikein huutaa, että nyt heti tänne. Meni niin pahaks et piti nyt puoli kolme yöllä hypätä sängystä ylös, kun en tältä halulta saanut nukutuks.

Mun on koko keski- ja loppuraskauden tehnyt mieli mansikkamargaritaa - ainoa alkoholijuoma josta pidän. Nyt sitten viimeiset viis päivää ollut lähes pakottava tarve saada jotain kylmää, hedelmäistä ja raikasta syötävää/juotavaa. Muutaman mehujäätelön oon joutunut ostamaan, sekä hedelmiä syömällä oon yrittäny saada ton tunteen pois, mut ei auta. Nyt yömyöhällä kaivoin pakkasesta viime kesänä poimittuja mansikoita ja heitin blenderiin kera persikanpuolikkaiden ja sitruunanmehun. Ai kamala ku oli hyvää!!! Melkein ku ois juonut just sitä mansikkamargaritaa. :D mä taidan kuluttaa lopun yötä litkimällä tätä juotavaa, ei oo tullut mistään näin syntisen hyvää oloo pitkään aikaan. :wink onneks mansikat ei tuu iha heti loppumaan, sen verran paljon kerättiin viime kesänä! :D

Ymmärrän niiiin hyvin tuon raikkaan tarpeen! Mulla on ollut sitä tässä raskaudessa toooosi paljon! Hedelmät siihen parhaiten mulla auttaa, ja joku kylmä raikas juotava.. ja jäätelökin :) Mutta mansikoita meidän pakastimessa ei oo enää :sad001 Ainoastaan puolukoita...ja niitä on vaikeampi saada menemään niin tiheesti kuin mansikoita.. Vispipuuroa tai rahkaa niistä välillä tulee tehtyä, tai jotain smoothieta. Onko kenelläkään mitään hyviä puolukkareseptejä?
Eilen teki muuten mieli olutta!!:woot:
 
Mulla ei kyl jäätelö auta, päinvastoin. :D sorbetti vois olla toinen mikä auttais tähän haluun.

Puolukoista en itekkää keksi muutaku vispipuuron. Mä käytän puolukoita yleensä vaan kaalilaatikon kanssa, joten en tiiä mitä niistä keksis. Joku smoothie?

Edit. Korjailin omia kirjotusvirheitä. :D
 
Muokattu viimeksi:
Mä tungin väkisin puolukoita kaikkeen, aamupuuroon, jogurttiin, smootiehin. Alko jo vispipuuro tulla korvista ulos. Oli vähän puolukoita hamstrattu liikaa :D

Mun on viimeviikot tehny mieli vaan hasselpähkinäsuklaata.. nyt ku kirjotin sen nii tuli vesi kielelle :P
 
Tuplaa, niitä tekis mieli syödä mielin määrin ja nyt kun luin tätä ketjua rupes tekeen ihan hirveesti mieli jäisiä mansikoita, harmi kun ei oo yhtään pakkasessa.
 
Täällä himona ollut keskiraskaudesta saakka kylmä kaakao. Ennen raskautta en juonu maitoa kun kahvin kanssa ja nyt sitä menee hirveästi oboyn kanssa, voi nam :p

Täällä tismalleen sama himo! Kylmä kaakao, nam! :p Minäkään en käyttänyt maitoa ennen raskautta (en juo edes kahvia), mutta nyt oikein ahdistaa jos maito loppuu jääkaapista ennen seuraavaa kauppareissua :hilarious:
 
Suklaa. Kaikissa muodoissa. Päivittäin saatava! :P sitte keltanen jaffa ollu välillä semmonen nyt heti pakko saaha! Normisti en ees juo limpparia. Jalapenot nyt pari viikkoa ihan älyttömän hyviä! Lämpimiin voileipiin ym tunkenu niitä :P vihreitä omppuja oon syöny lähes alusta asti päivittäin. Tonnikala uppoaa hyvin, muttei oikein muut kalat vaikka normisti voisin elää pelkällä kalalla :D
 
Mulla tuli kauhea himo itsetehtyihin ruisburgereihin kanafileellä! Taitaa olla viikonlopun ostoslistalla tarvikkeet siihen. :D
 
mullakin tehnyt mieli jotain lonkeroa tms! oon ollu vähä kauhuissani mut onneks teillä muillaki vastaavaa :D sokerinen on maistunu nyt viimeset pari viikkoa, ihan liikaa.. ja viinirypäleitä vois tälllä hetkellä vetää vaikka kaks rasiaa putkeen :D
 
mullakin tehnyt mieli jotain lonkeroa tms! oon ollu vähä kauhuissani mut onneks teillä muillaki vastaavaa :D sokerinen on maistunu nyt viimeset pari viikkoa, ihan liikaa.. ja viinirypäleitä vois tälllä hetkellä vetää vaikka kaks rasiaa putkeen :D
Mullaki muutamia kertoja tullu varsinki saunassa olo, että voi kun sais jo sen yhden saunalonkeron! :D
 
Mullaki muutamia kertoja tullu varsinki saunassa olo, että voi kun sais jo sen yhden saunalonkeron! :D

Munkin on pakko myöntää että kuhan saan vauvan ulos masusta aion kyllä saunakaljan nauttia! Ei oo mikään pakko saada-mielihalu mutta mieli on tehnyt kun mies on saunassa vieressä hörppiny..

Mulla tekee myöskin kauheasti mieli makeaa, karkkia tai suklaata ja myös jäätelöö (varsinkin kun oli lämpimät ilmat ja niin kaunis sää et olis voinu jäätelön auringossa nauttia)
Mutta mä oon radin takia herkkulakossa!! :/ ei tää oikeesti kauheen vaikeeta oo, mutta kyllä mä miehelle oon jo tehny ostoslistan kaikista herkuista mitä sen pitää sit kaupasta tuoda kun oon synnyttänyt :)
eli kotiutumisen jälkeen tämä äiti vetää sokeriöverit ja yhden kylmän kaljan :D
 
Alkoholittomia lonkeroita taitaa olla saatavilla tosi vähän. Rainbowlla on holiton lonkerojuoma mutta en tiiä minkä makusta on. Ite olin viime perjantaina tyytyväinen kun lähikauppaan oli tullu 0% Happy Joe kuivaa omenasiideriä ja Magnersia. Join sitten pullollisen ulkosaunassa istuessa ja oli kyllä pitkästä aikaa hyvää :) sain muuten kasan mulkoilevia katseita mahani kanssa olut/siiderihyllyllä. Paikalliset kukkahattutädit ilmeisesti tulkitsivat ostokseni omalla tavallaan...
 
Alkoholittomia lonkeroita taitaa olla saatavilla tosi vähän. Rainbowlla on holiton lonkerojuoma mutta en tiiä minkä makusta on. Ite olin viime perjantaina tyytyväinen kun lähikauppaan oli tullu 0% Happy Joe kuivaa omenasiideriä ja Magnersia. Join sitten pullollisen ulkosaunassa istuessa ja oli kyllä pitkästä aikaa hyvää :) sain muuten kasan mulkoilevia katseita mahani kanssa olut/siiderihyllyllä. Paikalliset kukkahattutädit ilmeisesti tulkitsivat ostokseni omalla tavallaan...
Mäkin kävin viime perjantaina ostamassa miehelle kolme saunaolutta muiden ostosten yhteydessä, niin kyllä muuten murhaavia katseita sain! :D olis tehnyt mieli alkaa selittelee, että ei nää mulle tuu.

Edit. Ja mäki keksin tosiaan sen tooosi hyvän tavan tehdä alkoholittoman mansikkamargaritan viime yönä! :P saa meikäläinenki nauttia huoletta. :D
 
Täällä tekee mieli persikka jääteetä ihan jääkylmänä. Keskellä yötäki herään välillä juomaan. Jano on muutenkin nyt viikon aikana lisääntynyt hirmuisesti, menee 3-4 litraa vettä yössä ja sit saakin käydä 15 kertaa pissalla yhden yön aikana...
 
täällä meni eilen 3 appelsiinia putkeen :D yleensä selvinny kahella :P ilmeisesti jonkinlainen puutostila ehtinyt kertyä kun pääsiäisenä viimeks syöny appelsiinia :D aamukahvi meinaski sitten tulla ulos ennen ku kupista ehdin siemaista.. ootan syntymäkahveja ku ne yleensä maistuu sit! :)
 
Takaisin
Top