Mieliteot

Ranskanpastilleja!! Niitä menee nyt kyllä ihan liikaa! Just avasin pussin ja sinnehän se meni taas suihin kokonaan :nailbiting: Onneks niis ei sentään oo kun joku 90g per pussi :grin
 
Herätelläänpäs tätäkin ketjua. :) Mielitekona, suorastaan himo, jäätelö!!! Voisin syödä vaikka sata litraa, jos antaisin itselleni luvan. :wink Onneks oon saanu vielä pidettyä itsekurin...
 
Täällä ei mitään. :eek: Ennen joulua oli vielä mielitekoja, mut ei yhtikäs mitään enää. Välillä tekee mieli makeaa tai jotain suolaista, mutta ei kuitenkaan mitään tiettyä. Eikä oo nimenomaan sellaista raskausajan himoa, eli et ois kokoajan saatava. Outoa. Olenko ainoa? :woot:
 
Mullakaan ei enää ole mitään tiettyjä mielitekoja. Aiemmin oli kaikenlaiset hedelmät vuorotellen.
Ensimmäisessä raskaudessa oli vaniljajäätelö ihan ehdoton! Sitä piti yhtenään saada :p
 
Täälläkään ei pahemmin ole just mitää tiettyä mitä pitäs saada joka päivä :D
 
Nyt on iskenyt hirvittävä suklaanhimo! Aiemmin kaikki makea ällötti. Salmiakki ollu kans suurta herkkua alusta asti, mutta nyt suklaa päihittäny senkin :P Myös kingis-jätski, oih...nam!
 
Täällä alkanut nyt makea maistumaan, joka päivä tekis erityisesti jätskiä ja karkkia mieli :/ joka päivä melkein jotain hyvää tuleekin syötyä, mut onneks oon vielä ainakin saanut enimmäkseen itsekurin pidettyä. Muuten alan paisua kun pullataikina.
 
APPELSIINIT! ah että ne on hyviä! monesti ostin s-marketista kun oli niin hyviä, sit ku ne eräs päivä ei enää ollutkaan mehukkaita vaan jotenkin niinku ois raakoja et melkein itku pääsi kun 3 yritin syödä peräkkäin ja kaikki maistu ihan puulta :hilarious: onneks Pirkka-appelsiinit on nyt mehukkaita :P ai herkku. tahtovat vaan jäädä hammasväleihin hedelmälihat ja kieli kipeänä niitä sit sieltä purkailee :facepalm::hilarious:
 
Mullaki ollu kyl tällä viikol iha hirvee makean himo, mut luulen et ei johdu raskaudesta. Tätä ollut paljon ennen raskauttakin. :P
 
Mulla kans himottaa appelsiinit, ne onkin se "herkku" minkä itelleen 3-4 kertaa viikossa sallii, kun radi katkas muut herkuttelut.
 
Ei niinkään appelsiinit, mutta mandariinit, klementiinit, satsumat (mitä näitä nyt on)!!! Voisin syödä pelkästään niitä!
 
Mulla on ollut nyt jo tovin päärynät. Pitää olla aina päärynää ja vähintään yhden syön joka päivä. Kai se voisi olla joku epäterveellisempikin mitä mieli tekee. :) Tässä juuri yhtenä iltana mietin, että ottaisinko suklaata ja huomasin siinä samalla päärynät niin nappasinkin päärynän käteen ja jätin suklaat laatikkoon. Ei kyllä ole yhtään mun tapaista! :joyful:
 
Mulla ei oo mitään erikoisia himoja ollut. Paitsi että välillä tekee sipsejä kamalasti mieli. Ja välillä makeaa :-)
 
Kirsikkatomaatit oli pop varsinkin pari viikkoa sitten. Ja tuntuu että tekee mieli kaikkien muiden ruokia esim. töissä (Keittiöllä) ja porukoilla käydessä mutta vaikka tekisi samoja ruokia kotona niin ei tee mieli yhtään. Oli siis resepti sama tai eri.
 
vaniljajäätelö omilla pakastemansikoilla on nyt ollu mielitekona pariviikkoa, en tosin oo kun kerran syönyt mutta jospa sitä viikonloppuna tulis ostettua :angelic:
 
Irtokarkit & välillä joku epäterveellinen mättö. Oon tän raskauden aikana syönyt jo varmaan 4-5 krt hampurilaisen, vaikka "normielämässä" kerran-pari vuodessa riittää ja silloinkin joko tehdään itse tai käydään jossain vähän laadukkaammassa paikassa. Nyt on siis haettu jostain Heseltä tai lähigrilliltä... Niin ja karkkia syön normisti ehkä kerran vuodessa, suklaata menee kyllä enemmän ja nyt sitä taas ei tee nyt mieli yhtään. Hedelmäkarkkeja ja kirpeitä vaan. Kauhean huono omatunto, kun nyt just pitäis huolehtia bebestäkin syömällä hyvin ja vähintään kerran viikossa tulee kuitenkin syötyä jotain kakkaa. Mutta ne ruokahimot on vaan jotain niin suurta!
 
Mua himottaisi kahvi :woot: Normisti en siis tykkää kahvista ja en sitä edes ikinä juo, mut nyt pelkkä sen tuoksu on jotain niin ihanaaa :grin En mä siis viiti sitä kafeiinin takia juoda, mut en tajuu miten sitä nyt vaan tekis mieli. Välillä vaan haistelen kahvinpuruja vaik se ei tee samaa kuin tuore kahvi pannussa :wacky: Onnex miehelle saan keitellä joka päivä :joyful:
 
Takaisin
Top