Mieliteot

Ihmettelen vähän, kun olen ollut aiemmin aikamoinen herkkusuu ja nyt tekee kuitenkin enimmäkseen mieli kaikkea terveellistä, kuten hedelmiä ja kasviksia. Liian makeat ja suolaiset jutut enimmäkseen ällöttää. Niinkö se kroppa vaan tietää, mitä tarvii? :)
 
Mulla ei meinaa maistua oikein mikään.
Mitään ei tee varsinaisesti mieli ja ruokaa ei oikein pysty kokkaamaan kun alkaa tulla huono olo. Äsken otin kaapista makaronia ja tonnikalaa kokeeksi että uppoaako ja kyllähän se alas meni :)
 
Mulla oli ekassa raskaudesaq just niin, että asiat maistu liian suolasilta ja liian makeilta. Suklaataki söin yhen palan ja totesin et no yök
 
Ei vielä oikein mitään. Kokoajan olisi nälkä ,mutta kun ei mitään tee mieli syödä kun kokoajan pieni kuvotus päällä. Esikoisen aikana oli jäätelö ja pakastetut viinirypäleet ,saas nähdä mitä tästä tulee. Toki esikoisesta ei ollu mitään oireita ,tämä antaa heti kättelyssä merkit itsestään :D
 
Ei varsinaisesti oo mielitekoja, kun ongelmana on se ettei mikään maistu ällöolosta johtuen :sad001

Mutta hedelmiää ja porkkanoita on menny normaalia enemmän.
Ennen raskautta söin siis kolme lämmintä ateriaa + aamu- ja iltapalan. Varsinkin aamupuuro oli "pyhä" ja nyt ei sekään maistu :sad001

On tosi outoa kun nyt ei maistu oikein mikään ja jos maistuu se on jotain sellaista mitä en oo viimiseen pariin vuoteen juurikaan syöny. :D Syömiset on nyt ollu tosi hiilaripitoisia kun proteiini ei vaan maistu muuten kuin rahkana/skyrinä. Hassua tää kropan reagointi :)
 
Mandariineja pitää olla saatavilla, tänäänkin kun lähdettiin esikoisen jääkiekkoharkkoihin niin otin mukaan yhden :happy:
muutenkin nyt alkanut eilisen ja tän päivän aikana tulemaan etovaa oloa niin hyvä kantaa mukana :happy119
 
Mulla vaan alkaa karsiutumaan lista, mitä voisin syödä. Mikään ei tunnu maistuvan.
 
Suolaista tekee täälläkin tätä nykyä koko ajan mieli. Pakko syödä vähän väliä jotakin, muuten tulee paha olo. Makeita ei oikeastaan tee mitään mieli, ajatuskin ällöttää.
 
Vähän väliä tulee uusia himon kohteita. En ikinä syö mitään sitrushedelmiä tuoreena, mutta nyt haluan vaan ahmia satsumia. Appelsiinimehuakin vois kitata koko ajan :hungry:
 
Mun tekee mieli myös hedelmiä ja jotain raikasta ja makeeta. Kaikki pizzat yms ällöttää :wtf:
 
Juusto, jälkiuunileipä ja suolakurkut. Suolainen uppoaa paremmin vaikka normielämässä olenkin ollut karkkihiiri ja suklaalla eläjä.
 
Yhtenä iltana teki ihan kamalasti mieli ruisleipää. Mulle tulee lähinnä tällaisia hetkellisiä mielitekoja :)
 
Takaisin
Top