Mieliteot

Hiekkaa! Olin hiekkalaatikolla esikoisen kanssa eilen ja teki hirveästi mieli hiekkaa. Viime kerralla sama juttu ja oikeastaan aina ollut. Raskausaikana se vain voimistuu entisestään. Se on todella ärsyttävää koska sitä mielitekoa ei saa sanmutettua millään..Paitsi sitten syömällä hiekkaa, mutta toistaiseksi olen jättänyt syömättä :D
 
Vielä ei oo tullut mitään. Ruokaa ylipäätänsä tekee mieli enemmän mutta sen jälkeen tulee aina huono olo.. :/
 
Mun nyt tekee aina mieli jotakin hyvää, joten en tiedä onko tämä edes mikään raskauden mieliteko. Mutta ihan koko ajan tekisi mieli syödä ABC:n juustohampurilaista soijapihvillä. Vaikka miten täynnä olisi, niin se hampurilainen vaan pyörii mielessä :D
 
Täällä ei ole vielä ollut mitään mielitekoja. Eikä liiemmin ollut aiemmissa raskauksissakaan. Pahoinvoinnin aikaan maistui lähinnä vaan hedelmät ja kasvikset.
 
Hmm. En tiedä onko niitä liiemmin ollut vielä. Ainakin ruokahalu on tuntunut kasvavan, tuntuu kuin olisi hieman etova olo, joka sitten hälvenee kun syö. Hienoinen pahoinvointi on kyllä saanut pysymään joistakin ruoka-aineista erossa, kuten sanasol on ollut normaalisti suosikkiani hörpätä hieman aamuisin, niin tänä aamuna se aiheutti sellaista reaktiota ettei heti maistuisi uudelleen. Eilen teki mieli ostaa paljon hedelmiä ja niitä sitten söinkin jogurtin kera. Sitä edellisenä päivänä taas teki mieli jotain suolaista ja rasvaista. Esim tonnikalaa tekisi mieli paljonkin..
 
Mullla teki mieli kaikkea makeaa. Leivoksia, karkkia, jäätelöä, ihan sama mitä makeaa mutta kuitenkin! :angelic:
 
Kaikki suolainen ruoka on tooosi namnam. Tosin punainen liha on hieman alkanut tökkimään. Eli kanaa ja kalkkunaa menee nyt pääasiassa kasvisten tai pastan kera.
 
Toistaiseksi ei paljon mitään, mutta janottaa koko ajan. Eli ilman vesipulloa en lähde minnekään kotoa. Lisäksi ananas "pelasti henkeni" eilen aamulla, kun sattui olemaan valmiiksi paloiteltuna tuoretta ananasta jääkaapissa. Oli niin kuvottava olo, että mikään muu ei mennyt alas :) Ja olo parani ananaksella :) Siitä tämä nimimerkkikin :)
 
KANANUGETIT !!! Voi herranen aika miten voi tehdä niitä mieli. Viime raskaudessa tuli sama himo. Mutta ei ihan näin aikaisin :D
 
Kallen mätitahna.. texmex... purkkikirsikat.. piparit.. alkoholiton tumma vaahtoava olut (mikä hassua... en oo koskaan voinut sietää kaljan makua enkä sen hajua!!!) :D
 
Haa joo itsekään en olutta liiemmin juo ja yks ilta oisin voinu pari keppanaa kiskasta kitusiin siltä istumalta. Viime raskaudessa join myös nikolain alkoholittomia kun nämä ihme himot kaljan makuun iski. :D
 
Uusi juttu! Äsken kun kävelin töistä kotiin, iski kamala himo saada säilyke-tonnikalaa. Kävin sitten ostamassa purkin ja nyt mussutan tätä pelkistään. Ai että, on hyvää :P Ei olisi kyllä koskaan aiemmin tullut mieleenkään syödä pelkkää tonnaria.
 
Täälläkin ruokahalu lisääntynyt ylipäänsä. Mutta etenkin lihaa tekee mieli syödä paljon enemmän kuin ennen. Mies grillasi toissapäivänä ja voi elämä että oli hyvää pihviä! Söin tupla-annoksen normaaliin nähden. Muita himoja ei ole oikeastaan vielä ilmaantunut.
 
Täällä (mikäli on tärpännyt kuten ounastelen) on la vasta loppukuusta, joten ei ole mielitekojakaan vielä :) Mutta ei ollut ekastakaan, joten en niitä odota nytkään hirveesti tulevan :D
 
Mulla on tullut sellaisia himoja kaupassa mitä oon ostanut mm lettuja mutta ei oo enään kotona mieli tehnyt syödä niitä.
 
Takaisin
Top