Mielitekoja

Mä en vois kuvitella syöväni. Hyh. Ehkä se maistuu taas parin päivän päästä :D
 
Mun on tehnyt nyt monta päivää mieli mokkapaloja. Tänään sain miehen ylipuhuttua, että yhteistyöllä tehdään. Se saa vatkata ja nostella.. Mä oln henkinen tuki :D saa nähdä maistuuko ne oikeesti vai jääkö miehen syötäväksi..
 
Mä en uskalla tehdä mokkapaloja nykyään. Mies kun syö max. yhden pienen palan, niin ihan huomaamatta menee mulla se loppu pellillinen yksin :happy:
Yritän aina piilottaa niitä loppuja pakastimen perukoille, mut siellä ne huutaa mua niin kauan kun niitä on jäljellä. Oon tullu tulokseen et niitä ei kannata meillä siis tehdä ollenkaan, tai kadotan vyötäröni lopullisesti :P
 
Niin joo abu, en oo ajatellukaan et sitä vois tehdä vähän pienemmän satsin :hilarious: No, nyt mun sit alko tehdä niitä mieli :confused:
 
Hah munkin tekee nyt mieli mokkapaloja. Sit jos väsään niitä niin oksennan, makeaa kun ei pysty syömään yhtään... Miksi sitä silti tekee mieli? Argh!
 
Ei mullekaan toi makea kovin hyvin uppoa, mutta jostain syystä vaan tekee mieli :D niin pakkohan se nyt on kokeilla!
 
Sanos muuta NaBs. Ei mullakaan makea oikein uppoa, mut pelkkä mokkapaloista lukeminen saa mielitekoja aikaseks :P
Meillä on tossa toimiston vieressä ihan taivaallinen kahvila-konditoria. Taistelen päivittäin siitä ohi kulkiessa, et meenkö hakeen jotain herkkuja vai en... Ollaan samassa rakennuksessa, niin meille joskus tulvahtaa sieltä ilmanvaihdon kautta ihan mielettömiä tuoksuja tänne toimistoon :nailbiting: Eilen aamulla töihin tullessa tuoksui ihan pizzalle, ja sit tänään taas sellanen kuvottava rasvankäry, varmaan munkkeja siellä paistavat :P Nyt huomasin töihin tullessa, et ulkona oli ständissä mainos runebergin tortuista... VOI NAM!
 
Mun tekis mieli mennä kaupan salad bar tyhjentämään... ei o yhtään sama asia kasata salaattia kotona xS
 
Mun rupes eilen tekee mieli mustikkapiirakkaa..Kun vaa oma olo helpottas, et voi pystyssäkin olla, vois leipoo. Marjojahan kun pitää syödä xD
 
Nyt on mokkapalat leivottu. Nyt odotan, että iskee vielä se halu syödäkin niitä.. Se katosi nyt matkan varrella johonkin o_O
 
Ja mä söin jo lähteä puolet kun tein piirakkavuokaan... huh huh! Ei tullu ylös kuitenkaan jos jotain positiivista etsii.
 
Nyt on sitten kermaperunat uunissa. Minun tekee mieli vain perunaa eri muodoissa, keitettyä porkkanaa, pinaattia, maissia, kypsennettyä tomaattia, pastaa toisinaan.. Mies joutuu tällä hetkellä itselleen kokkailemaan lihoja, kun jollekin ne ei uppoa lainkaan o_O Tänäänkin lämmittelin broileri-pastaa pakkasesta ja broilerit sai jäädä lautaselle. Ehkä se liha taas alkaa jossain vaiheessa uppoamaan..
 
Mulle myös iskeny perunahimo !?! :D
Eilen söin perunaa ja kastiketta ja lihat jäi lautaselle. Tänään taas sama satsi.
Iltapalaks himottais kovasti suklaapirtelöön dipatut ranskalaiset...:grin
 
Mä voisin syödä perunamuusia, keitettyä perunaa, paistettua perunaa, kermaperunaa.. Ei sillä tosiaan mitään väliä, että millaista perunaa. Peruna kuin peruna. Minähän dippailin pari viikkoa sitten ranskalaisia mäkkärin pehmikseen o_O onneksi pehmis alkoi ällöttää muutaman päivän kohdalla :D
 
Pirtelöainekset lähti mukaan kaupasta, toivottavasti maistuu yhtä hyvältä tää ranskalais-pirtelö yhdistelmä oikeasti ku mun mielikuvissa..:p
Mulla myös peruna ku peruna joka muodossa uppoaa! :grin
 
Takaisin
Top