Menkat

Paljon onnea pienestä kyytiläisestä! :) Meitä alkaa olla jo aika kasa uudestaan raskaana, vissiin.
 
Onnea suviii ja orvokki hirmuisen paljon pikkuisista kyytiläisistä :)

Ketkä kaikki lie jo oottaa toista tai kolmatta elomammoista? Ja kenellä on toiveissa jo toinen eli yritystä? :wink
 
Tinka86:lla on 25.12 laskettu aika siis ihan kohta. Sit on lisäks Mammavs.83, jolla huhtikuussa laskettuaika, Suviilla heinäkuussa ja Marblesilla elokuussa. Ja sit on viel annika/nikinik en muista kummalla nimellä on ollu täällä viimiseks :) Ja hänellä laskettu aika tais olla kesä-heinäkuussa? Eka epäilivät tuulimunaks, mut kyllä ne sykkeet ja sikiö lopulta löyty :) Eli yhteensä Orvokki mukaanlaskettuna 6 uudella kierroksella.
 
Miten keijuli oot malttanut olla testailematta?!? Mä olisin hakenut testin jo aikapäiviä sitten :)

Ompas tinkalla synnytys jo lähellä, aika juoksee!

Kiitti Bettie päivityksestä, toivottavasti kaikki muutkin ketkä uutta vauvaa toivovat, tulisivat pian raskaaksi!
 
Orvokki81..tänään ajattelin käydä apteekista ostamas parit testi..jos vaan pääsen låhtemään ton meijän ipanan kans liikenteeseen...sit vois aamulla tehä testingin :)
 
Voi onneksi olkoon todella paljon orvokki!!! :Heartred Ja Keijulille isot tsempit et plussaa tulis..

Oon kade teille raskautuneille silleen hyvässä hengessä ja iloinen... jospa minäkin pian raskautuisin.
 
No nii pakio oli sit tehä yks testi ja näytti et en olis raskaana :/..no jos huomen aamuna näyttää kans samaa ni sit pitää ruvetapelkäämään et se onnjotain muuta jos en kerta raskaana oo ja menkat 7pvä.myöhäs :/ :/
 
Tää foorumi on kyl jännä paikka..ku käy kirjottelemas et menkat on myöhäs 7 päivää ni jo jo...seuraavana päivänä alkaa menkat ja niiiiiiiin ihanan kivuliaat et oksat pois...
 
Keijuli mulle käyny monesti samoin. Ja jos en oiskaa tänne kirjottanu, ni se et tekee yhen negan ni samana tai seuraavana alkaa menkat. Nykyää on onneks sen verran säännöllinen kierto, et ei tarvi testejä kauheemmin kuluttaa. Ennen esikkoa tein testin harva se kuukaus, mut silloin mun kierrotki saatto kestää 32-45pv.
 
No voi höh... oiskohan menny kesken.. :sad001 Otan osaa.. ikävää, kun joutuu pettymään. Sitä kun heittäytyy heti toiveikkaaksi aina ku menkat myöhästyy...


ps. millo sä keijuli tuut sinne minkä nimee ei täällä saa mainita?? :D
 
Kovasti olen sinne tulossa :wink...ny vaan pukkaa miulle ja likalla vähän lenssun poikaa ja toi hitsin taaperoa saa olla koko ajan kattomas et ei tee tihujansa :D :D
 
Ja vaikka kuinka kattois joka paikan ettei pitäis olla mitään vaarallista niin aina mukula löytää joko vessaharjan tai viimeistään jää johonkin väliin jumiin. Meillä kun on nyt niin IN tunkea itteensä mahollisimman pienistä raoista mihin jäädäänkin sit jumiin loppu viimeks :D
 
Orvokki olis kyllä tosi kiva jos sinäkin tulisit sinne mistä täälä ei saa puhua. Meitä on sielä jo 25 mammaa pölisemässä ja kokoajan kuhina käy. Pistä vaan heti viestiä kun haluat tulla (ja mä tiedän et oon puhunu tän saman asian aiemminkin monta kertaa mut oli taas pakko kun saatiin Keijulikin liittymään :D) :)
 
Takaisin
Top